iPhone 6 kopen in Duitsland, wie gaat? discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) Nou, daar gaan we weer.. ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 15 september 2014 om 08:51 ---------- Ga t toch maar niet proberen dan, rond een ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Nou, daar gaan we weer..
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 15 september 2014 om 08:51 ---------- Ga t toch maar niet proberen dan, rond een uurtje of 12 'ssnachts weg zonder reservering. Ik wacht wel lekker een weekje. Amsterdam moet lukken.
|
|
|
|||
|
|||
Ach ik ga het gewoon proberen, staan er al een lange rij (200+ mensen) ga ik gewoon weer terug
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
is Frankfurt groter dan Oberhausen??
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Lijkt me dat ze wel wat voorraad hebben, er zullen ook tal van mensen de reservering niet ophalen, of minder telefoons ophalen dan ze gereserveerd hebben.
Ook zullen er nog wel een en ander aan dubbele reserveringen zijn. Reserveringssysteem is er uiteraard niet voor niets, lijkt me raar als je niets krijgt als je een reservering hebt. |
|
|||
|
|||
En normaal is het niet eens mogelijk om een pre order af te halen in de winkel, geloof dus echt niet dat die schaars gaat zijn zoals de 5s. En er zullen er waarschijnlijk ook wel overblijven. Heb het hier gisteren al eens gezegd, maar blijkbaar kan je ook maar 2 preorders afhalen per persoon. Dus wie meerdere Apple id's gebruikt heeft is er aan voor de moeite. En die iPhones zullen bij in de losse verkoop gestoken worden. Ook als je een preorder hebt kan je verder geen toestel in losse verkoop kopen blijkbaar. Dus in totaal Max 2 iPhones.
|
|
|||
|
|||
Ik ga vrijdagmiddag rond een uur of 14:00 naar Oberhausen. Gewoon rustig me reservering ophalen.
|
|
|||
|
|||
Doe maar luxe
|
|
||||
|
||||
Ik vertrek donderdag rond 22 uur. Ik ga voor het eerst, dus het is allemaal nieuw. Waar kan ik bijvoorbeeld mijn auto kwijt?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik ga zeer waarschijnlijk ook voor de eerste keer. Daar om 20:00 zijn, vroeg genoeg lijkt jullie? Normale iPhone of 6 Plus maakt me niet zo uit, het moet een Spacegrey zijn.
|
|
|||
|
|||
14.000 zal wel genoeg zijn zeker
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik ben rond 18 u vrijdag van de partij om mn 6 af te halen. Echt relaxed zo'n reserveringssysteem. |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Zo! 14.000 kosteloze parkeerplekken! Ik hoop echt dat ik een 6 64gb en een 6+ 128GB allebei in Spacegrey kan scoren. Aan de verhalen te horen lijkt het alsof de voorraad erg beperkt is.
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 5 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 5 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 5s kopen in Duitsland, wie gaat er mee? | matthijst | Koopinformatie Rest Europa | 3391 | 26-11-13 12:02 |
Iphone kopen in duitsland | RubiksKjoeb | Koopinformatie Rest Europa | 1 | 14-10-11 23:55 |
Spore Origins - Wie gaat hem kopen? | iMario | iPhone Apps | 46 | 11-09-08 09:57 |
iphone kopen in duitsland | relax-kerris | Archief | 1 | 26-05-08 22:49 |
|
|