iPhone 6 kopen in Duitsland, wie gaat? discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) Weet iemand nog hoe het ging met eerdere reserveringen ? Hebben ze een "lijst" met namen of een lijst met Apple id's waar ze je ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Weet iemand nog hoe het ging met eerdere reserveringen ? Hebben ze een "lijst" met namen of een lijst met Apple id's waar ze je van af strepen ?
Want er staat nergens dat je de bevesting mee moet nemen. Alleen je legitimatie bewijs. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Of ben je van plan om meerdere toestellen te halen? |
|
|||
|
|||
Bij mijn weten is dit de eerste keer dat ze met zulk systeem werken buiten europa. Maar een vriend die zaterdag gebeld heeft met centro oberhausen wilde ook even navragen hoe het zat met dit systeem. Tegen hem hebben ze gezegd dat elke persoon max 2 iphones mag kopen, of dit via reservatie is of losse verkoop of gemengd, maakt niet uit. Mensen die bijvoorbeeld 4 iphones gereserveerd hebben met 2 apple ID's mogen er dus ook max 2 meenemen.
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Pff dat bellen van die winkels is een drama.. wachten, wachten en nog eens wachten.
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 15 september 2014 om 17:25 ---------- Welke mede Apple fans hebben a.s. vrijdag tussen 10 en 11 hun reservering staan?
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Ik heb een reservering gedaan een paar dagen geleden op apple.de ( hier heb ik ook een screenshot van ). Alleen heb ik geen mail gehad.. Weet iemand of ik dat nu ergens kan checken of het goed is gegaan?
|
|
|||
|
|||
Inloggen op je account?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Groeten Amigo |
|
|||
|
|||
Citaat:
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 15 september 2014 om 20:07 ---------- Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Klopt. En als je apple ID niet klopt met je legitimatiebewijs zal je order ook worden geweigerd. Als Je naam, voornaam en adres en dergelijke die bij je account gekoppeld zijn niet kloppen met je legitimatiebewijs krijg je niets mee. De personen die dus meerdere iphones hebben gekocht met snel aangemaakte apple ID's zullen dus van een kale reis terugkomen.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Wat een onzin
Wedden dat het voldoende is als je mailtje laat zien Die hebben echt wel wat anders aan hun hoofd dan id's en adres gegevens te controleren Al vaak genoeg meerdere meegenomen op verschillende accounts vorige jaar |
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 5s kopen in Duitsland, wie gaat er mee? | matthijst | Koopinformatie Rest Europa | 3391 | 26-11-13 12:02 |
Iphone kopen in duitsland | RubiksKjoeb | Koopinformatie Rest Europa | 1 | 14-10-11 23:55 |
Spore Origins - Wie gaat hem kopen? | iMario | iPhone Apps | 46 | 11-09-08 09:57 |
iphone kopen in duitsland | relax-kerris | Archief | 1 | 26-05-08 22:49 |
|
|