iPhone 6 kopen in Duitsland, wie gaat? discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Vercamer Je moet ook 2de officieel document meedoen met je adres op. Bv rekening van gas water enz.. Alleen in Frankrijk ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Maar dat was nooit op launch dag toch?. Ze kunnen dat niet maken om sommige mensen met lege handen naar huis te sturen om een andere persoon die snel wat fake apple ID'tjes aanmaakt om zo iphones tegen woekerprijzen te kunnen doorverkopen, er 4 mee te geven. Vorig jaar lukte het bijvoorbeeld niet meer om meer dan 2 kaartjes te gebruiken. Als je met een 3de kaartje afkwam dat je overgekocht had van iemand anders werd dat geweigerd.
|
|
|||
|
|||
En mensen die nog geen account hebben kunnen toch gewoon aanschuiven he? Kameraad van me heeft nog geen Apple id
|
|
||||
|
||||
Er stonden mensen met 6 kaartjes in de rij en liepen gewoon met 6 toestellen naar buiten
Die gasten hebben daar echt geen tijd om politie agentje te spelen |
|
|||
|
|||
Citaat:
We zijn ons allemaal maar aant opjagen, zoals elkaar jaar... Als er voldoende voorraad is, dan is dit allemaal geen probleem. We kunnen enkel hopen op beste en dat zijn: geen vechtpartijen, iedereen met minstens een iPhone naar huis kunnen laten gaan, goed weer en leuke sfeer |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Lees topics van vorig jaar ff door
Dan weet je hoeveel mensen er met lege handen op launchdag naar huis werden gestuurd |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Onderaan de streep intereseert het Apple helemaal niets wie die 800-1000 euro uitgeeft. Ja ze zullen op launchday daar wel wat zorgvuldiger in zijn maar na een paar dagen kan je gewoon doodleuk 2 keer in de rij gaan staan en zeggen dat t je broer was die hij 10 minuten geleden voor zijn neus had.
|
|||
|
|||
Ik heb trouwens ook nog één reservering voor een 16gb goud iphone 6, of een 64gb goud iphone 6+ die voor een meerprijs meegenomen wordt door mij. PM voor details.
|
|
|||
|
|||
Was dat in oberhausen? En echt door 1 man afgerekend? Was vorig jaar 2 keer getuige van een weigering van een 3de toestel.
|
|
||||
|
||||
Beetje creatief zijn
Zit trouwens te kijken op mijn 2e Apple account Is alleen ander email adres Voor de rest alles op mijn naam Adres etc Hoe zouden ze dan moeten bewijzen dat ik dat niet ben |
|
|||
|
|||
Citaat:
Waarom zou je anders legitimatiebewijs moeten meebrengen als het toch niet uitmaakt voor Apple. |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Is er tegenwoordig voor Duitsland een autovignet nodig?
|
|
||||
|
||||
Geen vignet, wel een milieusticker.
Maar ik ben er al een aantal keer geweest, nooit een sticker gehad, ook geen boete. (Umweltzone niederl.)
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Nee, dat (nog) niet. Maar als je met de auto de stad in wil, heb je wel een umweltplakette nodig (12,50 op internet). Of je zet je auto net buiten de stad bij een P+R (ff googlen) en reis met het OV het laatste stukje.
Edit: voor Oberhausen niet nodig, maar Apple Store Düsseldorf ligt midden in het centrum. Boete is trouwens verdubbeld, van 40 naar 80 euro... |
|
||||
|
||||
Ik ga lekker met de trein. Uurtje onderweg en betaal iets van €40. Vergelijkbaar met de rijkosten.
Plus de lekkere luxe van ICE. Helaas mag ik de auto niet mee van pappie en mammie. |
Er zijn 5 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 5 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 5s kopen in Duitsland, wie gaat er mee? | matthijst | Koopinformatie Rest Europa | 3391 | 26-11-13 12:02 |
Iphone kopen in duitsland | RubiksKjoeb | Koopinformatie Rest Europa | 1 | 14-10-11 23:55 |
Spore Origins - Wie gaat hem kopen? | iMario | iPhone Apps | 46 | 11-09-08 09:57 |
iphone kopen in duitsland | relax-kerris | Archief | 1 | 26-05-08 22:49 |
|
|