iPhone 6 kopen in Duitsland, wie gaat? discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door marijn65 Ik had gezegd deal. €100 terug krijgen en ook nog thuisbezorgd. Nee dank u, ik rij er elk jaar zelf ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
Alleen kan ik er nu niet geraken donderdagavond... Tzal dus dit jaar op de gok worden om er ene te bemachtigen. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Ik ben er nog steeds niet uit. Wel gaan/niet gaan.. Kan er op zn vroegst half 9 zijn, maar wie weet is dat al te laat.. Heb vorig jaar die tijden niet zo bijgehouden.
|
|||
|
|||
Als je bedoelt 20u30 zou het wel moeten goedkomen...
Vorig jaar was 21uur het uur dat het uitverkocht was. Ze hebben al gemeld dat het geen "iPhone 5S fiasco" zou worden. |
|
||||
|
||||
Citaat:
Maar dan zit ik in ieder geval safe. Hopen we. Dat las ik ook al gelukkig! Nu de knoop nog doorhakken! |
|
|||
|
|||
Citaat:
Maar ik heb gezegd dat ik graag een plus wil en daarom ga ik aanschuiven en als hun systeem correct is vervalt dan mijn reservatie. Laten we zeggen dat ik een reddingsboei heb op deze manier. Ze moeten idd systeem aanpassen zodat niemand kan profiteren. Daar ben ik ook voorstander van hoor |
|
|||
|
|||
Maja bij de pre order heb je toch een naam en telefoonnummer moeten opgeven/invullen? Ik toch alleszins . Dus ik denk dat ze eerder hiermee gaan rekening houden ipv met de Apple ID's. Kan toch moeilijk namen en telefoonnummers blijven verzinnen per Apple ID dat werd aangemaakt om zoveel mogelijk iPhones te kunnen bemachtigen. Tenzij je daar met 20 man aankomt ofzo
|
|
|||
|
|||
Ik weet het zelfs niet meer wat ik heb ingevuld met die pre order. Ging razend snel. Heb enkel mail met bevestiging van welke modellen/kleur/gb en welk uur en locatie
|
|
|||
|
|||
Kon je online reserveren voor afhaling in alle Apple stores of waren het enkel de grote stores?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Volledig gemist dat de iPhone te reserveren was, verdorie wat 'n pech!
Ik vraag mij ook af of de iPhone in Duitsland te reserveren was in alle stores of slechts enkele? Zou ik nog kans maken op een iphone als ik 's nachts toekomen rond 1u in Köln of Dusseldorf? Ik schat mijn kansen persoonlijk klein in... we zien wel |
|
|||
|
|||
Weet iemand of het mogelijk is om btw-nummer, naam en adres bij op het factuur te zetten daar?
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Bedrijfsnaam zou in principe voldoende moeten zijn om BTW terug te kunnen vragen. BTW nummer heb je sowieso niet nodig op de factuur en adres hoeft niet persé.
|
|
|||
|
|||
Bedrijfsnaam en btw nummer is nodig om btw terug te trekken hoor ik net ergens anders. Heb je daar al ervaring mee?
|
|
||||
|
||||
Jongens! Hij is te koop!
In Duitsland lopen ze opeens een maand voor! Wauwie. ? Heb iPhone 6 - Mobiele telefoons | Apple iPhone - Marktplaats.nl |
|
|||
|
|||
Citaat:
Zijn beschrijving: "Heb 2 stuks iPhone 6 te koop komen uit. Duitsland liggen ze maand voor. En kuste 350" Denkt ie nou echt dat daar iemand intrapt? Bekijk die verpakking eens...ja hoor, zo pakt Apple zn iphones in En hij heeft al een bod van 1526,63€ |
|
||||
|
||||
Citaat:
Die prijs ook.. Ik ga eens even serieus reageren, kijken wat die terug stuurt. Edit; Bod is inmiddels verwijderd.. Jahoor meneer reageert: "Om dat ik er 2 heb en nooit voor de volle prijs kan verkopen he" |
|
|||
|
|||
Whahahaha!!!
|
||||
|
||||
Mijn vraag:
Om welk model gaat het? En hoeveel GB? Antwoord: "Zwart en wit nee en bon moet ik kijken. Je kan me app dan stuur ik je foto XXXXXXXX" Nou, meneer heeft in ieder geval z'n Nederlands examen gehaald. Dat is mooi. |
|
|||
|
|||
Ik heb ook een bedrijf, ik koop de telefoon niet officieel voor mijn bedrijf... Maar hoef alleen te melden dat ik een bedrijf heb met die naam en ik krijg een BTW loze factuur? Hoe werkt dit?
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 5s kopen in Duitsland, wie gaat er mee? | matthijst | Koopinformatie Rest Europa | 3391 | 26-11-13 12:02 |
Iphone kopen in duitsland | RubiksKjoeb | Koopinformatie Rest Europa | 1 | 14-10-11 23:55 |
Spore Origins - Wie gaat hem kopen? | iMario | iPhone Apps | 46 | 11-09-08 09:57 |
iphone kopen in duitsland | relax-kerris | Archief | 1 | 26-05-08 22:49 |
|
|