iPhone 6 kopen in Duitsland, wie gaat? discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Affinity Ik weet niet waarom die anderen die reageren zeggen +- 500, maar dat klopt langs geen kant. Vorig jaar in ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Is ie al weg? In oberhausen? Doe het graag!
|
|
|||
|
|||
Dit jaar zal het allemaal wat positiever zijn denk ik!
Vorig jaar had je geen preorders en reserveringen he! Geen preorders was wss omdat apple al had aangekondigd dat er schaarste ging zijn wat dit jaar niet het geval is. Preorders betekent al veel minder duitsers in de rij die hem gewoon thuis geleverd krijgen, en dan nog reserveringen die allemaal verschillende tijdsframes hebben.... Het zal dit jaar allemaal wel meevallen denk ik! Ik gok zelfs dat mensen die er vrijdagochtend 08.00 gaan aanschuiven, ook nog een iphone hebben! Weliswaar geen ipnone6+ maar van de andere gaan ze er reteveel hebben. Anyway, wij zullen er zijn morgenavond rond 21.00-22.00 zoals elk jaar, en wij zijn nog nooit met lege handen naar huis gekomen. |
|
|||
|
|||
Tot morgen knuster
|
|
|||
|
|||
Iemand ervaring met de Apple store in Dusseldorf, is dit een grote? Vorig jaar was ik in Koln maar dat was echt vreselijk, niets geregeld en laatste 2-3 uur dringen voor de deur.
|
|
|||
|
|||
Iemand die nog een 2e toestel kan meenemen eventueel? Pm even je meerprijs + waar je woont, als je wat redelijk bent kunnen we wel een deal maken.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Veel geluk |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik heb iets tegen die kerels die meerdere Apple accounts gemaakt hebben om er meer te reserveren of die reserveren en toch nog in de rij zullen staan. Er zijn ook gewoon mensen die gaan aanschuiven en er 2 meenemen, van zo iemand zal ik vast wel eentje kunnen overkopen. Indien niet, geeft niet, want ik rij zaterdag zelf nog. |
|
|||
|
|||
Bijna iedereen verkoopt een 2de toestel om kosten te dekken of wat winst te maken. Dat is maar normaal als je zolang in de rij moet staan. Jij gaat er 2 reserveren. Om vervolgens nog eens 2 in de normale rij te kopen. Gewoon omdat jevrienden te lui zijn om er zelf achter te gaan. Vind je het dan niet normaal dat iemand dan zijn afgunst daarover toont? Draai de rollen eens om: jij staat 12 uur in rij en eindigt met lege handen, terwijl je iemand ziet buitenkomen met 4 iPhones. Iedereen heeft recht op 2 iPhones. Je luie vrienden zouden beter net zoals een ander anders zelf wat moeite doen om aan een iPhone te geraken. En als ze dat niet willen moeten ze maar de extra's betalen die een ander ook moet doen.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Welke parking is weer het dichtst aan de Apple store in Oberhausen? Ben de nr. vergeten
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
De parkeergarage bij CentrO.
14.000 plekken. Denk dat je daar wel in past Die zie je gelijk al als je aan komt rijden. Niet te missen. - edit: oh grapje. je bedoeld welk nummer..
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik ben ook op zoek naar iemand die voor mij een iPhone tegen een vergoeding wilt meenemen. PM me als je dat voor mij wilt doen.
|
|
||||
|
||||
krijgen we het wel op tijd binnen???
Preparing for Dispatch nog steeds!!
|
|||
|
|||
Wat een paniek....alle duitsers hebben kunnen reserveren. Er komen dus naar verwachting 2 rijen. een voor reserveringen, een voor andere wachtenden.
Dus onze rij voor degene die niet gereserveerd hebben, word niet zo geweldig lang en groot. Ik denk dat je tussen 3 en 6 's nachts nog goede kans hebt. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Nou online is verstuurd..
Nu de winkels staan nog |
Er zijn 5 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 5 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 5s kopen in Duitsland, wie gaat er mee? | matthijst | Koopinformatie Rest Europa | 3391 | 26-11-13 12:02 |
Iphone kopen in duitsland | RubiksKjoeb | Koopinformatie Rest Europa | 1 | 14-10-11 23:55 |
Spore Origins - Wie gaat hem kopen? | iMario | iPhone Apps | 46 | 11-09-08 09:57 |
iphone kopen in duitsland | relax-kerris | Archief | 1 | 26-05-08 22:49 |
|
|