iPhone 6 kopen in Duitsland, wie gaat? discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik ga morgen richting centro rond 19h/20h vanuit Apeldoorn. Iemand die mee wil rijden? Moet wel een gezellig persoon zijn hahah....
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ik ga morgen richting centro rond 19h/20h vanuit Apeldoorn. Iemand die mee wil rijden? Moet wel een gezellig persoon zijn hahah.
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
ik vanuit Drenthe via Meppen (D) rond het einde van de middag, wie mee wil PM me
|
|
|||
|
|||
iPhone 6 Oberhausen ! (Centro) | Seite 3 | Apfeltalk
Er zit daar al volk. AL 17 man sinds 17 uur vandaag. WTF |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Wat een gek volk of niet nu al 17 man???
|
|
|||
|
|||
ik dacht morgenmiddag te vertrekken, maar door de drukte toch maar met wat maten meteen vertrokken. Omdat ik dit weekend op vakantie vertrek en mijn vriendin haar iPhone al verkocht is, heb ik dus perse morgen een nieuwe telefoon nodig heb. sta rond de 30ste plaats. In Keulen zou al rond de 50-100 man zitten hoor ik hier
|
|
|||
|
|||
Echt waar nu al 30 man in de rij?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Rij begint weer bij de burger king?
|
|
||||
|
||||
De situatie in Adelaide...Australië...
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Dit jaar is wel heel erg of niet normaal gesproken staan de eerste wachtenden 24 uur van te voren en nu 48 uur van te voren? Haha heeft dit met het mooie weer te maken misschien???
|
|
|||
|
|||
Ik verschoot er ook van. En dan zijn er nog die zeggen dat Apple dood is.
|
|
|||
|
|||
Ben van plan om 15:00 uur in de rij aan te sluiten ben dan benieuwd hoeveel man voor me zullen staan?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Vind het wel grappig allemaal succes voor diegene die in de rij staan
|
|
|||
|
|||
Aha iedereen vertrekt hier al, ik blijf mooi nog tot 15:00 hier.
Roep me maar als er 200 mensen zijn |
|
|||
|
|||
Ik vertrek morgen middag..
|
|
|||
|
|||
Dat ze maar snel met dranghekken komen. net iemand die bij zijn vrienden vooraan in de rij is gaan zitten. En er staan er 3 naast de rij die hun moment aan het afwachten zijn.
|
Er zijn 4 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 4 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 5s kopen in Duitsland, wie gaat er mee? | matthijst | Koopinformatie Rest Europa | 3391 | 26-11-13 12:02 |
Iphone kopen in duitsland | RubiksKjoeb | Koopinformatie Rest Europa | 1 | 14-10-11 23:55 |
Spore Origins - Wie gaat hem kopen? | iMario | iPhone Apps | 46 | 11-09-08 09:57 |
iphone kopen in duitsland | relax-kerris | Archief | 1 | 26-05-08 22:49 |
|
|