iPhone 6 kopen in Duitsland, wie gaat? discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) Gaat die reserveringspagina van DE om 2:00 uur open...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Gaat die reserveringspagina van DE om 2:00 uur open
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Leider ist dieser Service derzeit
nicht verfügbar. Versuch es bitte später noch einmal. |
|
|||
|
|||
Nou zeg apple, tijd om die reserverings pagina open de gooien. 0:00 = 0:00, haha
|
|
||||
|
||||
Nix nog..
Ik denk t niet
|
|||
|
|||
Heel vaag dit
|
|
|||
|
|||
Gewacht voor niets :S
|
|
|||
|
|||
Haha valt echt heel hard tegen dit :')
Hopen dat ze zo nog wakker worden om de switch over te zetten |
|
|||
|
|||
Schau bitte morgen noch einmal vorbei, um dein iPhone zu reservieren.
Die iPhone Reservierung ist zwischen 0:00 Uhr und 19:00 Uhr (GMT) verfügbar. Schau dann bitte noch einmal vorbei, wenn du dein iPhone reservieren und am gleichen Tag abholen möchtest. Nog steeds deze melding ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 15 september 2014 om 02:15 ---------- Niemand gelukt blijkbaar haha |
|
|||
|
|||
Dus hier zet ik mijn wekker voor
|
|
|||
|
|||
Ik trap hier nooit meer in dat weet ik wel
|
|
|||
|
|||
Dan ga ik maar weer naar bed, dat ik hier mijn nachtrust voor onderbreek...
|
|
||||
|
||||
Nada nix... Echt jammer :-(
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Gelukkig ben ik gewoon gaan slapen, geen succes.. Zelfs nu niet
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Geen reserveringen meer dus!
|
|
|||
|
|||
En ze geven ook al aan dat de iphones voor losse verkoop wegens omstandigheden zeer beperkt gaat zijn.
|
|
|||
|
|||
Hier nog niet?
|
|
|||
|
|||
Als ik geen reserveringen had, ging ik toch naar een grotere apple store gaan dan oberhausen hoor!
Meer kans op een grotere hoeveelheid stock. Het gaat daar weer plezant worden vrijdag voor die hele meute zonder iphone! |
Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 5s kopen in Duitsland, wie gaat er mee? | matthijst | Koopinformatie Rest Europa | 3391 | 26-11-13 12:02 |
Iphone kopen in duitsland | RubiksKjoeb | Koopinformatie Rest Europa | 1 | 14-10-11 23:55 |
Spore Origins - Wie gaat hem kopen? | iMario | iPhone Apps | 46 | 11-09-08 09:57 |
iphone kopen in duitsland | relax-kerris | Archief | 1 | 26-05-08 22:49 |
|
|