iPhone 6 kopen in Duitsland, wie gaat? discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste mensen ik heb nog 3 64 gb space gray iphone 6 op te halen in sulzbach. Ik ga t definitief niet redden. Ze zijn ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Beste mensen ik heb nog 3 64 gb space gray iphone 6 op te halen in sulzbach. Ik ga t definitief niet redden. Ze zijn op te halen tussen 19.00-20.00 ( ook eerder natuurlijk). Pm bij interesse!
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Alles weer leverbaar in centro. Zelf de plusjes
|
|
||||
|
||||
is de 6+ SCHAARSTE VOORBIJ??
|
||||
|
||||
Lijkt er wel op, alles weer leverbaar...
|
|
||||
|
||||
hmm.. vreemd hoor dit!!
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Alles is weer de deur uit
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
grrrr.. weer misgelopen.. zoek een 6 space gray 64GB. heb wel de gold kunnen reserveren en de iPhone 6+ 16GB maar geen 64
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Wel grappig, nu die nederlandse reserveringen etc. er ook zijn reageren er ineens allemaal handelaren die ik vorige week een mailtje heb gestuurd.
Accepteren nu wel m'n bod van +€50 of €75. Maaaar ik heb er al lekker 1
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik dacht vanmiddag ik ga eens zien of er iets in voorraad is oberhaussen of kelen, en jawel, in keulen was alles in voorraad, dus snel de 6 64GB Gold besteld, de wagen in en richting Duitsland. Net thuis we hebben daar maar iets gegeten door het late uur als we buiten waren.
Nu zet ik de 6 64GB Gold terug te koop voor 900€ om uit de kosten te geraken kwa benzine, het eten daar en de iPhone zelf uiteraard. Dus echt winst maken doe ik niet. Krijg ik hem niet verkocht voor donderdagmiddag hou ik hem zelf, en draai ik mij die nacht nog eens lekker om als er mensen daar in Antwerpen staan te poppelen voor dit toestel in handen te hebben . Ik vroeg in keulen ook een 6 64GB spacegrijs, neen zeide ze enkel via reservatie. Terwijl ik daar aan het aanschuiven was hield ik hen in het oog waar ze de iPhone vandaan haalde en ik kan jullie zeggen, van de 6+ en de 6 waren er zelfs 3 schuiven vol van. Dus dat er niet genoeg voorraad is, is bij deze dikke zever in pakskes . Oja id check deden ze zeker en vast. Geen id geen iphone. |
|
||||
|
||||
Citaat:
In Keulen hebben ze inderdaad voorraad ten overvloede. Het is Apple die weer een hype probeert te creëren. Voor 900 krijg het trouwens niet meer weg, tenzij blijkt dat na het weekend er in NL geen voorraad meer is. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Uiteraard breng ik BASE van mijn situatie niet op de hoogte, dan hebben sommige mensen overdag meer geluk . |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Alle handelaren grijp je kans
|
|
|||
|
|||
Eindelijk gelukt!
Vanavond om mn 6 64GB |
Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 5s kopen in Duitsland, wie gaat er mee? | matthijst | Koopinformatie Rest Europa | 3391 | 26-11-13 12:02 |
Iphone kopen in duitsland | RubiksKjoeb | Koopinformatie Rest Europa | 1 | 14-10-11 23:55 |
Spore Origins - Wie gaat hem kopen? | iMario | iPhone Apps | 46 | 11-09-08 09:57 |
iphone kopen in duitsland | relax-kerris | Archief | 1 | 26-05-08 22:49 |
|
|