iPhone 6 kopen in Duitsland, wie gaat? discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) Ben gistermiddag in Oberhausen CentrO geweest nadat ik daar kon reserveren. Let op dat je met Rabobank maar €500,- mag betalen... Ik moest dus eerst ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ben gistermiddag in Oberhausen CentrO geweest nadat ik daar kon reserveren. Let op dat je met Rabobank maar €500,- mag betalen... Ik moest dus eerst geld gaan pinnen (ook max €500,-) en vervolgens de overige €399,- via de pin betalen in de winkel.
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
heb een reservering voor oberhausen 6+ 64bg. echter had ik een afspraak staan voor de middag en ben er pas rond 19:00. zou dat een probleem zijn?
|
|
|||
|
|||
ik zou voor de zekerheid even bellen... ik was te vroeg gister, dat was niet echt een probleem... maar weet niet of ze hem terug in voorraad gooien als je te laat komt
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ja, ze doen daar heel moeilijk over. Als je +/- 30 min te laat bent dan kan het nog. Maar daarna zegen zeg : je iphone is al verkocht omdat je te laat bent. ( zelf meegemaakt) |
|
|||
|
|||
hang al een half uur in de wacht, vraag me af of ze uberhaupt een keer gaan opnemen
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
geen probleem een reservering is voor de hele dag, de tijd is puur voor de medewerkers dat hun een indicatie wanneer het druk is wanneer niet dit ivm met lessen die je ter plaatsen geven. dit zei de verkoper daar letterlijk
|
|
||||
|
||||
Ik ga straks de +128GB ophalen in Keulen.
Iemand tips voor parkeren en/of navigeren. Kan het adres niet vinden in mijn navi |
|
|||
|
|||
Citaat:
Klachten over verbuigen iPhone 6 Plus in broekzak | nu.nl/gadgets | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Ben rond 14:00 uur in Keulen. Als iemand mee wil rijden richting Venray, dan laat maar horen.
Ik hoop nog op een switch. Heb een zilvere maar wilde liever space-grey |
|
|||
|
|||
Dit is gewoonweg SCHITTEREND hahaha, bevind me trouwens niet zo ver van Kiewit.. Als ik hier zo dadelijk iets voorbij hoor brommen...
|
|
||||
|
||||
Switch kun je vergeten. ze geven je enkel wat in je reservering staat.
Ik heb trouwens nog een reservering voor een 16GB 6+ goud (2x) in dusseldorf voor 18-19 uur. Ik ga het zelf niet redden Iemand die interesse heeft mag het overnemen (kosteloos voor trouwe forumleden: lees niet-handelaartjes ) |
|
|||
|
|||
En als diegene nog een carpooler nodig heeft hoor ik het graag. Zelf mag ik vanavond mijn exemplaar ophalen tussen 19:00 en 20:00 in Düsseldorf.
|
|
||||
|
||||
5 minuten werk en mocht switchen mits ik die ook zou kopen.
Nu dus een witte 128GB plus te koop. Binnen 5 min. klaar en dus gratis uit de garage |
|
|||
|
|||
Carré Sénart heeft 6+ binnen
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Is toch gemakkelijk hé. Ken de voorzitter goed en als ik hem zo hoor, wordt er veel gebruik gemaakt van deze manier om ff ergens een vergadering of zo gaan bij te wonen |
|
|||
|
|||
voor de liefhebbers.. in duitsland kun je weer reserveren en bijna alles is op voorraad..
good luck! |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 5s kopen in Duitsland, wie gaat er mee? | matthijst | Koopinformatie Rest Europa | 3391 | 26-11-13 12:02 |
Iphone kopen in duitsland | RubiksKjoeb | Koopinformatie Rest Europa | 1 | 14-10-11 23:55 |
Spore Origins - Wie gaat hem kopen? | iMario | iPhone Apps | 46 | 11-09-08 09:57 |
iphone kopen in duitsland | relax-kerris | Archief | 1 | 26-05-08 22:49 |
|
|