iPhone 6 kopen in Duitsland, wie gaat? discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door matthijst Woon ik ook, dus ja: misschien met een groepje gaan? Goed idee, maar Ik kan Max 1 persoon meenemen of ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Ok. Ik wil wel. Waar wil je heen gaan? Pm wel ff
|
|
|||
|
|||
Ik kom vanaf Hoogeveen, Drenthe..heb eventueel ook wel plek..altijd beter dan alleen en meer kans op succes om plaats goed te bewaren? Maar geen oberhausen toch?
|
|||
|
|||
Ik kom vanuit Amsterdam, ga daar rond 21uur weg. zal rond 23uur in Oberhausen zijn. Er kan iemand mee op de heenweg, terugweg wordt lastig aangezien ik dan naar Rotterdam moet.
|
|
|||
|
|||
Ik zit nog te twijfelen of ik dit jaar voor de vierde keer zal gaan. Op zich was het vorig jaar goed geregeld, dat wel (Oberhausen).
|
|
||||
|
||||
Goed geregeld, op dat kleine minpuntje na dat ze niet meteen vertelden dat je voor jan *** in de rij stond omdat er maar heel weinig iPhones waren bedoel je?
|
|
|||
|
|||
Kan iemand misschien een "poll" maken , of toevoegen aan deze thread , om te zien welk model de meesten gaan kopen (indien er al 2 zouden zijn he...).
Zou interessant zijn om te weten als 95% voor de 4.7" zou gaan, dan maak ik toch dat ik SERIEUS op tijd in Oberhausen ben want anders zitten we met hetzelfde resultaat als vorig jaar... |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
een extra iPhone meenemen
Hallo,
Ik zou dit jaar voor het eerst naar Duitsland gaan voor de release van de nieuwe iPhone, maar als deze op 19 september komt, gaat me dat helaas niet lukken. Is er iemand die er 1 extra mee kan nemen, tegen een vergoeding? Dan graag een persoonlijk bericht. Omgeving Zwolle-Deventer-Enschede. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Het liefst zou ik een 4.7" nemen, maar als morgen blijkt dat de 5.5" een soort van pro model wordt met betere specs, zal ik toch met enige tegenzin de 5.5" nemen. Vast staat wel dat ik zoals altijd voor space grey ga. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Mvg Danny |
|
||||
|
||||
Als je de rumours mag geloven zou de verkoop van de iPhone6 en 6P (plus) pas op 19 september starten...
Enfin...morgen rond deze tijd zijn we veel wijzer...
|
|||
|
|||
Citaat:
Bij de 5S had ik wit geprobeerd en uiteindelijk na paar maand verkocht om toch terug een grey te kopen! |
|
|||
|
|||
Ik zie nu dat ik donderdag de 18e voor mijn werk in Venlo zit! Kan vanuit daar naar Keulen ( uurtje rijden) of naar Dusseldorf (40min rijden) maar dan sta ik er al om 18.00/18.30…
Dan moet ik lang wachten, haha! Maar sta je wel vooraan denk ik…Ik weet niet of ik dan nog ga..Verdorie! Jammer man... |
|
|||
|
|||
Is er iemand die over of uit de buurt komt van Tilburg/Eindhoven, ik zou graag mee rijden naar Oberhausen of Keulen?
|
|
|||
|
|||
Heeft het zin om naar DE te gaan? Hij moet toch gepreorderd worden? Dit kan vanaf vrijdag, hoe werkt dit?
Als het wel zin heeft, ga ik naar oberhausen |
|
|||
|
|||
En ze zijn voorgesteld
Nu kan het wachten beginnen, nog Belgen die naar Oberhausen gaan? Vorig jaar met een groepje naar Oberhausen gegaan en ga dit jaar terug naar Duitsland. Afhankelijk van waar je in België vertrekt moet je zowieso langs Maasmechelen door komen. Er is naast de E314 in Maasmechelen, net voordat je NL inrijdt, een carpoolparking. Hieronder kan je het kaartje vinden: De reis naar Oberhausen zou 1u16 minuten zijn en dit is de rit die we moeten afleggen: Mensen die willen mee gaan, altijd welkom. |
|
|||
|
|||
Ik kom vanuit Enschede, maar alleen als het zin heeft om te gaan ivm preorder..
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Dus wel zeker dat Duitsland op 19 de verkoop in gaat? |
Er zijn 4 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 4 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 5s kopen in Duitsland, wie gaat er mee? | matthijst | Koopinformatie Rest Europa | 3391 | 26-11-13 12:02 |
Iphone kopen in duitsland | RubiksKjoeb | Koopinformatie Rest Europa | 1 | 14-10-11 23:55 |
Spore Origins - Wie gaat hem kopen? | iMario | iPhone Apps | 46 | 11-09-08 09:57 |
iphone kopen in duitsland | relax-kerris | Archief | 1 | 26-05-08 22:49 |
|
|