iPhone 6s kopen in Duitsland discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik verwacht dat we ze kunnen reserveren op donderdag-vrijdagnacht. Op 11 september om 00.00 uur dus via een reserveringspagina....
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ik verwacht dat we ze kunnen reserveren op donderdag-vrijdagnacht. Op 11 september om 00.00 uur dus via een reserveringspagina.
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Nu je het zegt... Dat kan wel eens zijn. Ik heb trouwens op Macrumours gezien dat de pre-order vorig jaar om 8:00 uur in UK was, dit betekent dat de pre-orders via Duitsland dan om 9:00 uur zijn?
|
|
|||
|
|||
Ga dit jaar ook weer. Denk wel dat het iets rustiger is aangezien er weinig optische veranderingen zijn
|
|
|||
|
|||
Oberhausen zou een optie kunnen zijn maar dan moet het wel lukken om m zaterdag te reserveren. Ben, toegegeven, wat te lui om een halve nacht in een rij te gaan staan..
|
|
|||
|
|||
Ook deze keer ga ik proberen er bij te zijn.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik ga enkel nog met reservering afhalen. |
|
|||
|
|||
Moet je een Duits adres hebben om te kunnen reserveren in Duitsland? Zo ja, zijn er trucs om dat te omzeilen?
Ben twee jaar geleden een dag na de launch naar Oberhausen gegaan voor de 5s met succes. Maar heb toch liever de zekerheid van een reservering. |
|
|||
|
|||
Jongens kijk gewoon even op de site van Apple.de
Pre order vanaf 09:01 op 12-09. Zal dus weer gewoon reserveren worden en dan kun je tijdstip van afhalen zelf bepalen. Vorig jaar in keuken geweest als 1 van de eerste met een kopje koffie en broodje van Starbucks. 😜 Link van vorig jaar: https://reserve.cdn-apple.com/DE/de_...e/availability |
|
|||
|
|||
De prijzen zeg; 50 euro duurder voor de iPhone 6 plus 64GB, wtf.
|
|
|||
|
|||
De prijzen zijn inderdaad weer een stukje hoger. Achja...
|
|
|||
|
|||
Idd, ik zag dat ook zonet pas. In eerste instantie dacht ik dat het een typefoutje was omdat de stelling was dat de prijzen niet gewijzigd waren. Maar dat geldt alleen in de VS. Europa moet door gewijzigde belastingregels waarschijnlijk of door de veranderde Euro/Dollar koers toch meer gaan betalen. Moet ik toch scherper gaan onderhandelen tijdens de doorverkoop van m'n 6-plus .. hmm .. kan ik ook "gewijzigde belastingregels" opvoeren??
|
|
||||
|
||||
Ook aanwezig. Verlof voor de 25ste is al goed gekeurd
|
|
||||
|
||||
Ook, maar wel alleen met een reservering.
|
||||
|
||||
Laatste keer met de watch was het alleen mogelijk te reserveren met een duits mobiel nummer
Met een reservering wil ik wel een ritje maken Sowieso bestellen in UK |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
borderlinx
al hoewel ik wel moet bekennen dat ze me steeds meer gaan tegenstaan 75 euro betaalde ik voor 2 iwatches om ze hier te laten bezorgen Via UK heb je ieder geval zekerheid Duitsland is maar de vraag dat je er 1 weet te bemachtigen |
|
|||
|
|||
Zoals gezegd zullen de reserveringen inderdaad zaterdag 12 september om 09:01 beginnen in Duitsland. Kan iemand mij echter vertellen of je hiervoor ook een bevestiging zal moeten sturen met een Duits GSM nummer?
Alvast bedankt! |
|
|||
|
|||
Citaat:
Hoe zit het trouwens met btw in de fysieke store in Oberhausen, moet je dat als zakelijke klant ook gewoon betalen of wordt dat daar direct in mindering gebracht, iemand enig idee? |
|
||||
|
||||
uiteraard ben ik dit jaar ook weer in Centro te vinden
Bij de ijscokraam kunnen jullie mij vinden en met de nodige kaartjes indien nodig Heb er weer zin in mannen Vorige keren zo veel leuke contacten opgedaan en members van het forum mogen ontmoeten |
Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 5 kopen in Duitsland | alvani | Koopinformatie Rest Europa | 73 | 12-12-12 13:11 |
Iphone kopen in duitsland | RubiksKjoeb | Koopinformatie Rest Europa | 1 | 14-10-11 23:55 |
iphone kopen in duitsland | relax-kerris | Archief | 1 | 26-05-08 22:49 |
iPhone kopen in Duitsland | Kamar | Koopinformatie Rest Europa | 3 | 15-02-08 15:07 |
|
|