iPhone 6s kopen in Duitsland discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) IK ook, ophalen in Dusseldorf de 25e...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
IK ook, ophalen in Dusseldorf de 25e
|
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
ik heb 2 gereserveerd ...rose goed 64
|
|
|||
|
|||
Twee gereserveerd voor de 25ste in Oberhause!!
|
|
|||
|
|||
Link?
Dan heb ik toch de foute, haha |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Ook besteld met afhalen in Oberhausen
|
|||
|
|||
Welke link gebruiken jullie voor ophalen in de store? Ik zie die optie niet.
|
|
|||
|
|||
Ik heb er ook eentje gereserveerd in Oberhausen (128GB, SpaceGrau) via de app, maar nu zie ik dat je blijkbaar een Duits paspoort moet meebrengen...Tja, dat heb ik dus niet...
|
|
|||
|
|||
Gelukt! Apple store app op Duitsland zetten!!
|
|
|||
|
|||
Mijn reservering gelukt. Voor m'n broer niet, moet ineens via een Duits nummer bevestigd worden, net zoals bij de Apple Watch...
|
|
|||
|
|||
Ik heb er zowel in Oberhausen als Dusseldorf eentje kunnen reserveren. Nu maar eens kijken of er iemand gaat carpoolen. Anders is het OV eventueel nog een optie.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
gewoon bestellen op apple.de en normaal bestellen en dan heb je een knop met reserveren of in winkelwagen plaatsen
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 12 september 2015 om 08:34 ---------- ik heb 2x2 phones in oberhausen gereserveerd op verschillende tijdstippen, of het lukt,... we zien wel |
|
|||
|
|||
Ik probeerde om met een ander apple id account er ook 2 te reserveren, maar toen moest ik wel een bevestigingscode met een duits telefoonnummer sturen, de eerste keer dus geluk gehad
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 12 september 2015 om 09:38 ---------- Het is mij gelukt om met apple id 2 keer 2 iphones te reserveren? |
|
||||
|
||||
Bestellen via de officiële App Store app. En dan de store op Duitsland zetten. Uwe iPhone kiezen en verder klikken. Dan staat er ergens afhalen in store.
|
|
|||
|
|||
Laat maar, reservering gelukt!
|
|
|||
|
|||
In Apple Store ophalen gaat toch enkel maar na confirmatie met een Duitse GSM? (procedure van SMS versturen)
|
|
|||
|
|||
Mij lukt het niet !!
Ik zie alleen nog maar dat de site nog niet beschikbaar is. Wat doe ik fout, wil graag reserveren nu |
Er zijn 3 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 3 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 5 kopen in Duitsland | alvani | Koopinformatie Rest Europa | 73 | 12-12-12 13:11 |
Iphone kopen in duitsland | RubiksKjoeb | Koopinformatie Rest Europa | 1 | 14-10-11 23:55 |
iphone kopen in duitsland | relax-kerris | Archief | 1 | 26-05-08 22:49 |
iPhone kopen in Duitsland | Kamar | Koopinformatie Rest Europa | 3 | 15-02-08 15:07 |
|
|