iPhone 6s kopen in Duitsland discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) Nee maar ik schat 3 weken na de release in Duitsland...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Nee maar ik schat 3 weken na de release in Duitsland
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Beetje brutaal van me, maar... heb je nog behoefte aan een carpoolgenoot? Ik kom ook uit Den Haag, heb er vast twee in Oberhausen gereserveerd voor 's avonds (eentje om 18:00 en eentje om 21:00, dus flexibel), maar heb nog geen vervoer. Mocht je wat op de benzinekosten willen besparen en vertrek je na 3'en, dan zou ik graag meerijden!
|
|
|||
|
|||
Zo je hebt t helemaal opgezocht. Als ik toch daar ben kan ik er net zo goed meer meenemen zodat ik mijn kosten eruit kan halen! Maar ik voel me gevleid mr. Timosha voor uw interesse in mij!
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Denk niet dat hij problemen zou hebben indien je je 2de toestel voor extra verkoopt om zo uit de kosten te geraken. Maar persoonlijk vind ik 6 iPhones reserveren om door te verkopen met winst ook wat gulzig.
|
|
|||
|
|||
Bekijk het zo. Er is weer een jaar voorbij. Het is september, de blaadjes beginnen te vallen, er zijn nieuwe iPhones en de handelaren komen weer uit hun pijp gekropen.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Mwa gulzig? De liefhebbers van het appel logotje die moeten werken of iets anders te doen hebben kunnen wel op deze manier op de eerste dag met hun iPhone spelen. Ik bewijs ze er een dienst mee. ( zo kun je t ook bekijken!)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Als je 1 iPhone voor extra verkoopt kom je heel gemakkelijk uit de kosten. |
|
|||
|
|||
Ik denk eerder der gewoon minder plussen te koop zijn dan gewone 6s .
Denk ik e. Kan dat niet zo geloven Apple evenveel of meer toestellen verkoopt vd plus dan de 6s. |
|
|||
|
|||
Blijkbaar kan je 2 keer een reservering doen. Ik hoop dat ze het niet erg vinden als je 1 van de 2 gevraagde iPhones niet wilt?
Hoe zullen ze je trouwens identificeren? Via je identiteitskaart en dus de naam die ik invulde op de laatste pagina? Is het erg als ik wat buiten het aangeduide tijdslot kom? |
|
|||
|
|||
Heeft er hier nu iemand (man) de rose genomen?
Kan me echt niet voorstellen dat je daarmee gezien wil worden als man! Ik denk degene die als man een rose nemen doen dit wss gewoon om te laten zien dat ze het laatste nieuwe speeltje van apple hebben.... Kan natuurlijk verkeerd zijn maar voor moj was de rose toch geen optie hoor! Dat het maar snel 25 sept 10.00 uur is... |
|
||||
|
||||
Citaat:
Oh nee, dat is zijn keuze voor de iPhone 7 volgend jaar... Anyway, dit schrijft hij er over: https://twitter.com/mattgemmell
|
|||
|
|||
1 6s plus - zilver - 64GB gereserveerd in Keulen. Nog geen uurtje rijden voor mij, dus prima zo . Lekker relaxed ophalen om 11:30.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Ik vraag me af of Nederlanders de iPhones wel zomaar meekrijgen bij de online reservering in Duitsland.
Heeft iemand gelet op de tekst in de bevestigingsmail? Deine Daten zu Bank und Netzbetreiber. Denk daran, deine Bankdaten mitzubringen. Wenn du bereits einen Mobilfunkvertrag hast, bring bitte auch das Kennwort für das Netzbetreiberkonto mit. Identitätsnachweis. Du brauchst einen gültigen Identitätsnachweis. Zulässige Identitätsnachweise Nu is mijn Duits niet heel goed, maar als ik het door de (Google) translate haal, kan ik erop uitmaken dat je een GELDIG PASPOORT nodig hebt? Dit mag ook een NIET-DUITS PASPOORT zijn toch? En ze hebben het over dat je een rekening mee moet nemen van de netbeheerder? Dat snap ik niet helemaal ... Weet iemand hier iets meer over? |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Nee, dat tekstje over het Duits paspoort staat gewoon in een link in de bevestigingsmail die je krijgt (hier zo: Apple Store ? Zulässige Identitätsnachweise).
Ook als je geen abonnement mee afsluit... Ik vond het ook al raar. |
Er zijn 5 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 5 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 5 kopen in Duitsland | alvani | Koopinformatie Rest Europa | 73 | 12-12-12 13:11 |
Iphone kopen in duitsland | RubiksKjoeb | Koopinformatie Rest Europa | 1 | 14-10-11 23:55 |
iphone kopen in duitsland | relax-kerris | Archief | 1 | 26-05-08 22:49 |
iPhone kopen in Duitsland | Kamar | Koopinformatie Rest Europa | 3 | 15-02-08 15:07 |
|
|