iPhone 6s kopen in Duitsland discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door JimmyJones ik zou graag willen zien hoe mensen die een kale iphone kopen al hun gegevens moeten overdragen. Ga jij ook ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
http://forum.iculture.nl/f28/iphone/...ml#post1005190 |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Ik heb een luxe probleem: ik heb voor de zekerheid 2 bestellingen geplaatst, 1 voor aflevering bij een collega thuis in Duitsland, maar ook 1 reservatie voor ophalen in de Apple Store. Nu wil ik zelf maar 1 iPhone kopen, ik heb ook geen interesse in doorverkoop. Dus nu twijfel ik of ik hem de 25ste zelf ga ophalen, of op de collega wacht.
Iemand tips voor voor- of nadelen? |
|
|||
|
|||
Jongens toch blijf kalm....
Is identiek dezelfde reseveringsmail als vorig jaar dus heb je deze mail, dan ligt er een iphone voor je klaar ZONDER duits paspoort en ZONDER bankgegevens en dergelijke! |
|
|||
|
|||
Citaat:
Een mail gekregen= uw iPhone ligt klaar ze. Al de rest doet er niet toe zoals knuster hier heeft gepost. Gewoon dienen mail enzo uitprinten, neemt uw paspoort voor tzekerste mee en probeer op het uur te gaan die je hebt aangeduid en klaar is kees. Geene stress meer. |
|
|||
|
|||
Citaat:
En als je thuis laat afleveren; is het dan ook maar je moet betalen of zijde dan niet verplicht om te betalen? Tis te zien hoe dat in z'n werk gaat natuurlijk. De iPhone waar je zelf zou achtergaan kan je sowieso zo laten en er gewoon niet achter gaan, die iPhones verkopen ze de dag nadien . |
|
|||
|
|||
Volgens mij worden ze op de 25e geleverd. Moet je weliswaar wachten tot maandag voordat je je collega weer ziet (ga ik dan vanuit), maar het scheelt je dan wel benzinekosten en tijd om naar Duitsland te rijden.
|
|
|||
|
|||
Wel een bevestiging per mail maar niet in mijn bestelhistory
Vanochtend heb ik de 6s gereserveerd en ook een bevestiging per mail ontvangen.
Als ik nu in de bestelhistory van mijn Apple ID kijk kan ik hier niets over terug vinden, klopt dat? |
|
|||
|
|||
Yep, klopt. Was vorig jaar toen ik m in de Apple store hier in den haag reserveerde ook niet terug te zien. Je email is t enige "bewijs".
|
|
||||
|
||||
Iemand toevallig de beschikking over Duits gsm waar ik ff sms naar toe kan laten sturen
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Hoe? mij lukt het niet, kom steeds op die sms site uit
|
||||
|
||||
Was begin van de dag dat dat nog lukte
Nu komen ze steeds met die sms uit |
|
|||
|
|||
Citaat:
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 12 september 2015 om 22:09 ---------- https://reserve-de.apple.com/DE/de_D...execution=e1s2 Via deze link lukt het. Hebben jullie tweestapsverificatie aanstaan? Dat kan ook helpen heb ik eerder gelezen. |
|
||||
|
||||
Dat klopt. Je moet bij het afhalen in de store alleen uw naam of emailadres zeggen. De rest hebben ze op hun iPhone staan. Daar staan de Apple Id's op, die een iPhone gereserveerd hebben.
|
|
||||
|
||||
Heb zon flauw vermoeden dat ze dit maal wel streng gaan checken op legitimatie boys
|
|
||||
|
||||
heb dat 2 staps gebeuren gedaan en kreeg een code opgestuurd , maar ze nemen geen reserveringen meer aan krijg ik nu op de site.
Helaas |
|
|||
|
|||
Hoe bedoel je? Of je Duitser bent? Ze mogen je niets weigeren omdat je geen Duitser bent. In Europa is vrij verkeer van goederen. En heb ook nergens gelezen dat je Duitser moet zijn om iets te kopen. Dus ben er zeker van dat dit lukt. Ze gaan wat voorhebben anders met al die buitenlanders die ze naar huis moeten sturen
|
|
|||
|
|||
Rustig jongens. Vorig jaar ging t hier in Den Haag op precies dezelfde manier. Er werd zelfs niet eens om een id gevraagd. Gewoon je appleid laten zien en dat is t. Over twee weken gewoon in t aangegeven tijdvak verschijnen en klaar is kees.
|
|
||||
|
||||
Waarom niet ff wachten tot de telefoon in Nederland te verkrijgen is
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 5 kopen in Duitsland | alvani | Koopinformatie Rest Europa | 73 | 12-12-12 13:11 |
Iphone kopen in duitsland | RubiksKjoeb | Koopinformatie Rest Europa | 1 | 14-10-11 23:55 |
iphone kopen in duitsland | relax-kerris | Archief | 1 | 26-05-08 22:49 |
iPhone kopen in Duitsland | Kamar | Koopinformatie Rest Europa | 3 | 15-02-08 15:07 |
|
|