iPhone 6s kopen in Duitsland discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) 1u op voorrand is zeker genoeg. Vorig jaar was ik er veel te vroeg, denk 2u op voorrand. Heb toen gevraagd of ik hem eerder ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
1u op voorrand is zeker genoeg. Vorig jaar was ik er veel te vroeg, denk 2u op voorrand. Heb toen gevraagd of ik hem eerder mocht ophalen. En dat was geen probleem. Je hebt dan een rij voor gereserveerde en een rij voor andere zonder reservering.
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 13 september 2015 om 22:35 ---------- Oké bedankt dan weet ik hoe het zit 👍🏻 |
|
|||
|
|||
Ik wil hem graag in oberhausen ophalen helaas is dat geen optie meer.Dan maar paar dagen later
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Helaas moet ik voor mijn werk elke dag 320 km rijden. Ivm met de crisis ben ik genoodzaakt om ook veel te rijden. (Twente/achterhoek naar Amsterdam) De telefoon komt inderdaad laat in Nederland en ik wil hem bestellen via mijn werk (duurt nog langer) dus als ik geluk heb heb ik in februari een ander toestel
|
|||
|
|||
Citaat:
Maar ga de 25e ook naar Oberhausen, heb hem om 8:00 gereserveerd, kan ik nog even stukje 200+ rijden! |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
het reserveringsysteem is beter, maar wordt er helemaal niets in de vrije verkoop gegooid dit jaar? (met de prachtige rijen tot gevolg)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ze zullen er ongetwijfeld zijn inderdaad. Vorig jaar was de losse verkooprij en de reserveringsrij hier in Den Haag naast elkaar gezet. Ik heb menig boze blik naast me gezien. "Waarom ga jij mij zo snel voorbij?" was duidelijk op t gezicht te lezen.
|
|
|||
|
|||
Oh boy, ik ga waarschijnlijk de 25ste geen verlof kunnen krijgen.
Heb er wel 2 kunnen reserveren. Afhalen tussen 11:15-11:30 Weet iemand wat mijn opties zijn? Laten afhalen door iemand anders? of? ... |
|
|||
|
|||
Citaat:
(Behalve als jullie apart van elkaar wonen in respectievelijk FR en DU) |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik ben dan weer heel germanofiel aangelegd. Heb aan de RWTH gestudeerd en jaren bij ESOC en EUMETSAT in Darmstadt gewerkt. Bovendien gaan mijn "Brothers in Arms" van de Belgische Luchtmacht, de Luftwaffe en de Armée de l'air en ik elk jaar in september in een aeroclub in de buurt van Sulzbach MTZ pintelieren. Ongezellig? Voor een Hollander misschien wel. Onpraktisch? Wij reizen ddl naar Sulzbach. Nieuwsgierigheid bevredigd? |
|
|||
|
|||
Citaat:
Veel plezier de 25ste en mijn nieuwsgierigheid is inderdaad bevredigd. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik dele uw mening ook al ben ik vrijgezel haha maar je zit je vriendin of vrouw al zolang en zoveel dat het eens leuk is om zondar haar weg te zijn
|
|
|||
|
|||
ik heb er ook 2 gereserveerd zal het een probleem wezen als mijn vriendin ze ophaalt met mijn id kaart?
|
|
|||
|
|||
Ik Oberhausen was dit vorig jaar een probleem. De persoon die de iPhones gereserveerd, dient ook zelf aanwezig te zijn bij het ophalen. Heb mensen aan de deur geweigerd zien worden.
|
|
|||
|
|||
Op mijn Apple ID heb ik 2 reserveringen staat dus 4 iPhones in totaal. Ik dacht er een max zat bij 2 iPhones per persoon.
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Zit vast bvij het invoeren van adres. Heb geen adres in Duitsland ... Wat doen jullie precies? Ik via apple store app |
Er zijn 4 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 4 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 5 kopen in Duitsland | alvani | Koopinformatie Rest Europa | 73 | 12-12-12 13:11 |
Iphone kopen in duitsland | RubiksKjoeb | Koopinformatie Rest Europa | 1 | 14-10-11 23:55 |
iphone kopen in duitsland | relax-kerris | Archief | 1 | 26-05-08 22:49 |
iPhone kopen in Duitsland | Kamar | Koopinformatie Rest Europa | 3 | 15-02-08 15:07 |
|
|