iPhone 6s kopen in Duitsland discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door replica Ook als je geen abonnement mee afsluit... Ik vond het ook al raar. Daarom ... dus mijn verwarring blijft bestaan ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Een "Netzbetreiber" is geen "netbeheerder". Dat heb jij verzonnen, niet Apple.
"Netzbetreiber" is in het Hollands "provider" of "profider" of welke spelling dan ook. Apple weet nog niet hoe jij die iPhone gaat kopen. Ga je die kopen met een abonnement (wat jij als Hollander die niet in Duitsland woont niet kunt) moet je de gevraagde documenten meebrengen. |
|
|||
|
|||
gaan jullie voor de 6s of de 6s+? mijn gevoel zegt de +, maar ik weet echt niet of hij nou te groot is om 2 jaar me rond te lopen en geen spijt te krijgen!
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
iPhone 6s (plus) reserveren in Duitsland ? appletips
Update 14.00u: Helaas, Apple heeft het reserveringssysteem aangepast, je moet vanaf nu in het bezit zijn een telefoonnummer uit het land waar je de iPhone wil bestellen en je moet je ook in dit land bevinden! Na het reserveren dien je een code te sturen naar een nummer, de code die je ontvangt is de bevestiging van je reservering. Je kan dus een Duitse, Engelse of Franse vriend inschakelen die dit voor je kan doen, uiteraard kun je ook een goedkope Duitse simkaart aanschaffen net over de grens om de code te versturen. Wie deze ochtend een reservering heeft geplaatst kan er vanuit gaan dat de reservering geldig is, tenzij Apple deze op een later tijdstip alsnog annuleert. Klopt dit? Ik heb zonder problemen om 11 uur vanochtend 6s+ in Keulen gereserveerd, bevestigingsmail etc. ontvangen. Hopelijk wordt het niet geannuleerd |
|
|||
|
|||
Maak je maar geen zorgen. Heb jij een mail van Apple gehad dan ben je gewoon verzekerd van je iPhone(s)
|
|
|||
|
|||
Ik denk dat het nu volledig gedaan is voor de iphone voor te bestellen.
Zowel in Duitsland of in Frankrijk. update: blijkbaar enkel het model dat ik wil is niet beschikbaar. Laatst gewijzigd door moermansebastian; 12-09-15 om 16:23. |
|
|||
|
|||
Kan niet meer besteld worden, althans de iPhone 6s Plus.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Zijn dezelfde mails als vorig jaar. Geen paniek. Zodra je bij de store bent komt een medewerker naar je toe en vraagt je naam en zoekt je naam op z'n iPad. Dan vraagt die of je nog wat anders er in wilt of hulp bij setup wilt en weg ben je met je nieuwe iPhone 😃
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik bestel gewoon in uk.
Forward 2 me brengt hem wel tot bij mij.😊 |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
In de mail van de reservering:
Identitätsnachweis. Du brauchst einen gültigen Identitätsnachweis: - Deutscher Personalausweis - Deutscher Reisepass - Aufenthaltserlaubnis + Reisepass eines Nicht-EU-Landes m.a.w. ik hoop dat ik ze mee krijg met mijn NL paspoort |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
dit zal voor een abbo zijn. het gaat een beetje ver om een paspoort te moeten laten zien om een telefoon (niet op afbetaling) te mogen kopen.
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
klopt, ik heb de mail ook.
er staat ook in dat je je bank en provider gegevens mee moet brengen, en het wachtwoord van je huidige abonnement-account. ik zou graag willen zien hoe mensen die een kale iphone kopen al hun gegevens moeten overdragen. |
Er zijn 3 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 3 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 5 kopen in Duitsland | alvani | Koopinformatie Rest Europa | 73 | 12-12-12 13:11 |
Iphone kopen in duitsland | RubiksKjoeb | Koopinformatie Rest Europa | 1 | 14-10-11 23:55 |
iphone kopen in duitsland | relax-kerris | Archief | 1 | 26-05-08 22:49 |
iPhone kopen in Duitsland | Kamar | Koopinformatie Rest Europa | 3 | 15-02-08 15:07 |
|
|