iPhone 6s kopen in Duitsland discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) Ook een reservering gedaan in Overhausen. 1 SpaceGrey 1 RoseGold...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ook een reservering gedaan in Overhausen.
1 SpaceGrey 1 RoseGold |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
net ook 2 gereserveerd maar een paar vraagjes :
Hoe streng is het ID beleid ? is het ook verplicht de juiste ID kaart die bij het apple ID hoort te laten zien? en als je de zaterdag komt met je reservering zullen ze dan ook nog op te halen zijn? |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Wat een vreemde situatie. sommige mensen moeten met een duits nummer bevestigen, en anderen niet. Toevallig de mensen met een iPhone uit duitsland (die dus hun apple id op een duits toestel gebruiken) geraken er zo op. De andere niet. Die indruk heb ik toch.
|
|
||||
|
||||
Zou wel zorgen dat ik een ID met de juiste naam had ja
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Zo dit x zijn ze niet snel uitverkocht
|
|
|||
|
|||
Vriend van me heeft net gebeld naar een apple store, en je zou er maar 2 mogen kopen. Hij had er namelijk 4 gereserveerd.
|
|
|||
|
|||
Ja de ene apple medewerker houdt zich er wel aan terwijl de ander het niet doet dus we gaan het zien !
|
|
|||
|
|||
Idem. Gereserveerd en ophalen in Oberhausen. Ik haal m pas aan t eind van de middag op.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 12 september 2015 om 11:06 ---------- De 6+ lijkt op heel veel plaatsen al uitverkocht |
|
||||
|
||||
Voor iedereen die in Duitsland via de Apple Store app wil reserveren:
– ga in de app naar je account (poppetje in rondje rechts bovenin) – er komt dan een popup, wijzig hier het land naar Deutschland Zo kom je in de Duitse Apple Store. Om te voorkomen dat je een SMS moet sturen of ontvangen van een Duits telefoonnummer, zet vooraf Tweestapsverificatie aan (zie Tweestapsverificatie instellen voor iCloud, iTunes, Apple ID) en stel een vertrouwd apparaat in. In dat geval stuurt Apple een push bericht naar je (Nederlandse) apparaat en wordt SMS vermeden. Nadat je je keuze voor het model hebt gedaan zie je rechts onder de totaalprijs een link naar “Du willst im Store kaufen? Möglichkeit zur Reservering prüfen.“, hier klik je op om het toestel op te halen in een fysieke Duitse Apple Store. In de volgende stap kies je de plaats. Als de plaats er niet meer bij staat dan zijn alle reserveringen al vergeven voor die plaats, kies dan een andere plaats. In de stap daarna kies je een beschikbaar tijdstip. Laat je Apple Store app nog even op Deutschland staan. Als je je toestel dan gaat ophalen en je komt aan bij de Apple store, open de app dan opnieuw. Je kunt jezelf dan alvast “inchecken”. Je moet je nog wel even melden bij de persoon aan de deur maar hij of zij gaat dan zien dat je dan al ingechecked bent en heeft hierdoor minder werk. Vervolgens word je dan in een rij gezet bij de afhaalbalie. |
|
|||
|
|||
Zojuist een 64Gb 4.7" en 5.5" besteld via Duitse apple store maar ik heb nog geen bevestigingsmail ontvangen. Hebben meer mensen hier last van?
|
|
||||
|
||||
Check je spammap even. Waarschijnlijk is die daar ingekomen omdat het Duits is.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Wat ik wel apart vind is dat op de apple store app de status staat op: Artikelen worden verwerkt maar op de dekstop site staat het nog steeds op: We hebben je bestelling ontvangen. |
|
|||
|
|||
Ik ga met mijn vriendin samen en wij hebben nog wat iphones "over". Degene met interesse kunnen een pm sturen!
|
|
||||
|
||||
Is het al bekend wanneer de 6S in NL uit komt?
|
Er zijn 4 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 4 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 5 kopen in Duitsland | alvani | Koopinformatie Rest Europa | 73 | 12-12-12 13:11 |
Iphone kopen in duitsland | RubiksKjoeb | Koopinformatie Rest Europa | 1 | 14-10-11 23:55 |
iphone kopen in duitsland | relax-kerris | Archief | 1 | 26-05-08 22:49 |
iPhone kopen in Duitsland | Kamar | Koopinformatie Rest Europa | 3 | 15-02-08 15:07 |
|
|