iPhone 6s kopen in Duitsland discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Coolstorybro Dat dialect versta ik niet ookal ben ik Belg ^^ Afrikaans. Paul Krüger was de vijfde president van de Zuid-Afrikaansche ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Afrikaans. Paul Krüger was de vijfde president van de Zuid-Afrikaansche Republiek. Hij sprak die gevleugelde woorden na de laatste Boerenoorlog (alles zal in orde komen).
Citaat:
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Heeft iemand link naar NL reserveringspagina? Zou verwachten dat zij nu ook wel online zijn?
|
||||
|
||||
Citaat:
Dit was vorig jaar de link. Pagina is nu offline. In Duitsland en Frankrijk is die wel actief. Denk pas na vrijdag om te reserveren. https://reserve.cdn-apple.com/NL/nl_...e/availability Laatst gewijzigd door Pascal717; 20-09-15 om 00:25. |
|
|||
|
|||
De geruchten gaan dat er pas op of na volgende week vrijdag (de 25e) gereserveerd kan worden en dat de 6s een week later in NL uit komt. Op zich zou dat best kunnen maar het blijven geruchten. Nog niks officieels. Regelmatig checken dus.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ga dus vrijdag een zilveren iPhone 6s 16GB halen in Oberhausen..Hoewel deze eerst voor mijn vrouw is (ik pik hem later wel in), heeft zij zeker genoeg aan 16GB. Mocht ik toch een 64GB willen (denk het niet hoor) kan ik dat dan proberen als ze mijn 16GB geven aan mij? Ik heb deze niet gereserveerd namelijk…Nogmaals, denk het niet hoor, maar dan heb ik een optie, haha…
Is't al vrijdag? Heb nu al wel zin eigenlijk….
|
||||
|
||||
Citaat:
zo aardig mogelijk doen tegen de verkoper en hopen dat beetje mee wil werken misschien heb je geluk dan |
|
|||
|
|||
Ik zou er niet op rekenen eerlijk gezegd...
Zelfs niet later op de dag... Ook al kan je wel zeggen dat er dan wellicht veel toestellen over zijn, maar die vliegen vanaf de volgende dag terug in reservatie... Ik betwijfel dat ze de "reservatie-stock" vrij zullen verkopen ongeacht het uur...Dus je kan er dan gewoon de zaterdag toch omrijden? Nog 4 dagen boys, ik zag enkele filmpjes op youtube en kan gewoon niet meer wachten :-( |
|
||||
|
||||
het is mij weleens gelukt dus waarom deze keer niet
|
|
|||
|
|||
Het KAN natuurlijk altijd. Het zal misschien ook van de verkoper afhangen, maar normaal gezien zal het niet lukken.
|
|
|||
|
|||
Ok! Duidelijk! Ach, beter dat ik de keuze niet heb..Scheelt weer 110, euro en heb genoeg aan 16GB
|
|
|||
|
|||
Gaat er een voorraad zijn voor mensen zonder reservatie? Zoals vroeger of enkel iPhones voor reservaties?
|
|
|||
|
|||
Verkoopt Apple Store Oberhausen ook screenprotectors Glass? Ik kan ze wel vinden online, maar zijn 0,4mm dik. Volgens guidelines Apple mogen ze niet dikker zijn dan 0,3mm ivm 3D touch?
Is dat een verkooppraatje, of gewoon bestellen online die van 0,4mm..Dan kan ik deze gelijk erop plakken vanaf vrijdag.... |
|
|||
|
|||
Ik neem een screenprotector uit de Store zelf mee... Die ging sowieso "voldoen" aan de eisen van Apple, en dus goed werken met 3D Touch.
|
|
|||
|
|||
Ok, maar dat zijn geen glass protectors..die bevalt wel super op mijn iPhone 6...Ik kijk daar wel even dan wat ze hebben..
|
|
||||
|
||||
|
|||
|
|||
paul Kruger
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
relax
Zekers, als ik geluk heb dan kan ik zaterdag mijn 6s goud 128 gb ophalen!
|
Er zijn 4 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 4 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 5 kopen in Duitsland | alvani | Koopinformatie Rest Europa | 73 | 12-12-12 13:11 |
Iphone kopen in duitsland | RubiksKjoeb | Koopinformatie Rest Europa | 1 | 14-10-11 23:55 |
iphone kopen in duitsland | relax-kerris | Archief | 1 | 26-05-08 22:49 |
iPhone kopen in Duitsland | Kamar | Koopinformatie Rest Europa | 3 | 15-02-08 15:07 |
|
|