iPhone 6s kopen in Duitsland discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door WhyNotCallMeRo Het lukt mij nog steeds niet om te reserveren! Zit vast bvij het invoeren van adres. Heb geen adres in ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ik heb geen adres hoeven in te voeren, na het selecteren van welke telefoon je wilt, krijg je een knop om te reserveren (Reservieren und im Store kaufen). Vervolgens kies je een winkel uit.
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Er staat:
"Du willst im Store Kaufen? Möglichkeit zu Reservierung prüfen" Klik op de blauwe link. Vervolgens wordt je naar een wegpagina omgeleid waar je je reservering kunt maken. Echter omdat het model dat ik zelf selecteerde zonet uitverkocht is krijg je een melding te zien Dieses Modell ist zurzeit nicht zur Abholung im Store verfügbar Wellicht dat andere modellen nog wel te krijgen zijn maar anders moet je wachten tot de 26e. Om 6 uur in de ochtend gaat deze reserveringspagina open. |
|
|||
|
|||
Gaan de reservaties puur op Apple ID? Ik heb namelijk ook een reservering maar in de mail staat verder niks van een reservatienummer of iets dergelijks.
|
|
|||
|
|||
Puur op naam. Laat gewoon je email zien en klaar.
|
|
|||
|
|||
Ik twijfel nog. Heb een 16GB gereserveerd, iPhone 6s in Oberhausen. Heb ook bevestigingsmail en kan hem halen. Heb nu een iPhone 6 die ik te koop heb staan hier en dan de 6s halen voor mijn vrouw. Maar 200,- euro toeleggen blijf ik veel vinden voor weinig verschil?
|
||||
|
||||
Citaat:
Dank je wel |
|
|||
|
|||
Citaat:
Heb je goed over nagedacht dan |
|
|||
|
|||
Klopt! haha..Ik heb het geld wel, dat is het niet..Ga ik veel verschil merken met mijn huidige 16GB iPhone 6….Ik kan vrijdag de 15e om 1130 daar zijn. Kan ik dan snel worden geholpen, dit ivm verplichtingen later op de dag, of moet ik ook een uur in de rij ondanks mijn reservering...
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Wacht een paar weken en de eerste hype is er af, hopelijk de eerste problemen ook en je kan zo zonder enig probleem een toestel halen. Of gaat het er om dat je perse als eerste wil zijn. In dat geval heeft het niets met de keuze van het toestel te maken, en moet je het gewoon doen |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik ga er vanuit dat ik nu 300 bij moet leggen (na de verkoop van m'n 6 plus). Wacht ik nog een jaar, dan moet ik 600 bijleggen. Dit betekent dus dat ik dan in het eerste geval meteen het nieuwste model heb en in het tweede geval een jaar langer door moet lopen met het oudere model. Financieel gezien is er immers geen verschil. |
|
|||
|
|||
Of niet kopen, een paar jaar met je huidige toestel doen en dan een overstap naar een nieuw toestel. Dan merk je pas echt verschil (zeg ik met mn 4s )
|
|
|||
|
|||
Dat wat Blazez zegt kan ook. Een paar jaar er meedoen betekent dat je er vrijwel niks meer voor krijgt. Je moet dan het volle pond opbrengen. Relatief gezien, per jaar, blijft het kostenplaatje hetzelfde. Het hangt er dan vanaf of je het liefst met het nieuwste rondloopt. Als je dat niks uitmaakt blijf je met de oude rondlopen.
Vanuit een financieel oogpunt blijven de kosten echter hetzelfde. Een nieuw toestel brengt meer op dus het kost je relatief gezien minder vs een oud(er) toestel dat minder (of vrijwel niks) opbrengt waarbij je meer bij moet leggen. Laatst gewijzigd door flappah; 15-09-15 om 17:55. |
|
||||
|
||||
Ik kwam er na de vorige release (van 5s naar 6) achter dat ik de nieuwe afmeting en rondingen op de iphone 6 helemaal niet prettig vond en ben toen weer teruggegaan naar mijn iphone5s en heb mijn iphone 6 verkocht, heb er toen uiteindelijk 50 euro op verloren maar geen moment spijt van gehad dat ik terug ben gegaan. Had stiekem gehoopt dat apple nu een nieuw model zou uitbrengen met dezelfde afmeting als de 5s maar helaas is dit niet het geval.
Ik zal nog lekker een jaartje met mijn 5s rondlopen en zolang die nog geen kuren heeft is dat geen probleem. Heb wel idee dat het minder leeft allemaal. Vorig jaar hadden we nu al rond de 25 paginas volgeschreven op het forum, nu zijn het er tot nu toe maar 7.
|
|||
|
|||
Het leeft wel minder inderdaad. Overigens is er nog wel een tweede topic met ook 7 pagina's maar dat brengt 't nog maar net op 14. Misschien dat het heeft uit te staan met het feit dat velen in de vorige jaren naar Oberhausen zouden gaan om aan te sluiten in de rij en zich afvroegen hoe dat allemaal zou zijn? Nu is het vooral een kwestie van reserveren.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
ikke ikke en de rest kan stikken he... typisch van deze tijd |
|
||||
|
||||
Zo heeft iedereen er een beetje zin in????
Heb het idee dat het nu minder leeft Vorig jaar rond deze tijd hadden we al 25 pagina's boys |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Haha,
Balen dat ik vlakbij Oberhausen woon en nu geen reservering heb voor i6S+ 128gb |
|
|||
|
|||
Vrijdag 25, 11.30-11.45 heb ik een iPhone 6s 16GB zilver staan. als ik tussen 10.30 en 11.00 kom, is vroeg zat dus?
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 5 kopen in Duitsland | alvani | Koopinformatie Rest Europa | 73 | 12-12-12 13:11 |
Iphone kopen in duitsland | RubiksKjoeb | Koopinformatie Rest Europa | 1 | 14-10-11 23:55 |
iphone kopen in duitsland | relax-kerris | Archief | 1 | 26-05-08 22:49 |
iPhone kopen in Duitsland | Kamar | Koopinformatie Rest Europa | 3 | 15-02-08 15:07 |
|
|