//

iPhone 6s kopen in Duitsland

iPhone 6s kopen in Duitsland discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) Weet iemand of je zakelijk in Duitsland kan reserveren/kopen? Scheelt me weer de BTW...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Rest Europa
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #281  
Oud 15-09-15, 23:02
WhyNotCallMeRo's schermafbeelding
WhyNotCallMeRo WhyNotCallMeRo is offline
• iOS 11.3
• 11.3
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 245
Standaard

Weet iemand of je zakelijk in Duitsland kan reserveren/kopen?

Scheelt me weer de BTW
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #282  
Oud 15-09-15, 23:05
RichieB2B RichieB2B is offline
• iOS 10.1.1
• 10.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 44
Standaard

Je moet ook als je zakelijk koopt gewoon BTW betalen als je iets in een ander land zelf ophaalt. Je kan de BTW wel terug krijgen van de Duitse belastingdienst. Even online een aanvraag indienen.
  #283  
Oud 15-09-15, 23:09
kleine jan's schermafbeelding
kleine jan kleine jan is offline
• iOS 8.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 759
Standaard

ja die 2 topics is ook niet echt handig...
__________________
Wie dit leest is gek.
  #284  
Oud 15-09-15, 23:54
replica replica is offline
• iOS 7.1.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 6
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door RichieB2B Bekijk bericht
Je moet ook als je zakelijk koopt gewoon BTW betalen als je iets in een ander land zelf ophaalt. Je kan de BTW wel terug krijgen van de Duitse belastingdienst. Even online een aanvraag indienen.
Heb je toevallig het adres van de site waar je dat kan doen?
  #285  
Oud 16-09-15, 00:13
boy1308 boy1308 is offline
 
• 11.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Locatie: Sint-Truiden
Berichten: 173
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door flappah Bekijk bericht
Puur op naam. Laat gewoon je email zien en klaar.
Ik heb mijn mail eens bekeken en zie nergens een naam staan hoor
  #286  
Oud 16-09-15, 07:17
flappah flappah is offline
• iOS 13.3.1
• iPadOs 13.3.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Den Haag
Berichten: 591
Stuur een bericht via MSN naar flappah Stuur een bericht via Yahoo naar flappah
Standaard

Je hebt je appleid opgegeven. Apple weet jouw naam op dat moment al. Dus je zegt of je naam of je appleid of je laat gewoon je mail zien. Don't worry. Het komt goed. Neem alleen wel ff een identificatiebewijs mee!
  #287  
Oud 16-09-15, 08:25
pdavie2311 pdavie2311 is offline
• iOS 9.3.1
• 9.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2009
Berichten: 328
Standaard

Keuze gemaakt. Ik ga wel heen de 25e..Haal dan de 16GB zilver 6s op..De bevestigingsmail heb ik afgelopen zondag al ontvangen, maar hoe doen jullie dat, want mijn mail blijft nooit zo lang in het overzicht staan? Ik heb hem gisteren weer doorgestuurd naar mijn mailadres en doe dit vlak voor tijd weer, zodat ik hem zeker kan laten zien op mijn iPhone 6. Apple ID inlog weet ik natuurlijk uit mijn hoofd, dat lijkt mij ook wel genoeg…

Paspoort mee als ID en klaar! Heeft Apple store ook Glass Screenprotectors te koop? Zodat vanaf dag 1 het scherm is beveiligd?
__________________
You don't know what you've got untill it's gone....
  #288  
Oud 16-09-15, 08:29
boy1308 boy1308 is offline
 
• 11.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Locatie: Sint-Truiden
Berichten: 173
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door flappah Bekijk bericht
Je hebt je appleid opgegeven. Apple weet jouw naam op dat moment al. Dus je zegt of je naam of je appleid of je laat gewoon je mail zien. Don't worry. Het komt goed. Neem alleen wel ff een identificatiebewijs mee!
Je Apple id gegevens kan je alle momenten wijzigen, dus ook je naam. Mocht je reservatie hebben van iemand die niet meekan, en je neemt andere persoon mee in de plaats, kan je de id gewoon op de aanwezig persoon zijn/haar naam zetten?
  #289  
Oud 16-09-15, 09:02
RichieB2B RichieB2B is offline
• iOS 10.1.1
• 10.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 44
Standaard

Tuurlijk, hier is de link.
  #290  
Oud 16-09-15, 09:04
MLVC MLVC is offline
• iOS 11.0 beta
• 11.0 beta
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Oct 2013
Berichten: 55
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pdavie2311 Bekijk bericht
Keuze gemaakt. Ik ga wel heen de 25e..Haal dan de 16GB zilver 6s op..De bevestigingsmail heb ik afgelopen zondag al ontvangen, maar hoe doen jullie dat, want mijn mail blijft nooit zo lang in het overzicht staan? Ik heb hem gisteren weer doorgestuurd naar mijn mailadres en doe dit vlak voor tijd weer, zodat ik hem zeker kan laten zien op mijn iPhone 6. Apple ID inlog weet ik natuurlijk uit mijn hoofd, dat lijkt mij ook wel genoeg…

Paspoort mee als ID en klaar! Heeft Apple store ook Glass Screenprotectors te koop? Zodat vanaf dag 1 het scherm is beveiligd?

Euhm, je print de mail gewoon uit?
  #291  
Oud 16-09-15, 09:36
flappah flappah is offline
• iOS 13.3.1
• iPadOs 13.3.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Den Haag
Berichten: 591
Stuur een bericht via MSN naar flappah Stuur een bericht via Yahoo naar flappah
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door boy1308 Bekijk bericht
Je Apple id gegevens kan je alle momenten wijzigen, dus ook je naam. Mocht je reservatie hebben van iemand die niet meekan, en je neemt andere persoon mee in de plaats, kan je de id gewoon op de aanwezig persoon zijn/haar naam zetten?
Zou zo maar kunnen maar goed, dat is een aanname. Ik weer niet of *dat kan. Vorig jaar zei ik echter gewoon m'n naam en de medewerker checkte dat in z'n terminal. Dat was alles.
  #292  
Oud 16-09-15, 09:41
DrDecibel's schermafbeelding
DrDecibel DrDecibel is offline
• iOS 9.0.2
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Den Haag
Berichten: 714
Standaard

Ik weet niet waar jullie het over hebben maar je kon onderaan de reserveringspagina gewoon je naam aanpassen

Deze naam die moet overeenkomen met de naam die apple medewerkers in hun apparaatje hebben staan
  #293  
Oud 16-09-15, 10:01
flappah flappah is offline
• iOS 13.3.1
• iPadOs 13.3.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Den Haag
Berichten: 591
Stuur een bericht via MSN naar flappah Stuur een bericht via Yahoo naar flappah
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DrDecibel Bekijk bericht
Ik weet niet waar jullie het over hebben maar je kon onderaan de reserveringspagina gewoon je naam aanpassen

Deze naam die moet overeenkomen met de naam die apple medewerkers in hun apparaatje hebben staan
Is dat zo? Kan me dat eigenlijk niet meer herinneren dat ik een naam op moest geven. Moest inloggen met m'n appleid. Vervolgens werd er een sms gestuurd (2 factor check) en daarna moest ik de store en de tijd aangeven. Maar ik kan me niet meer herinneren dat ik een naam in moest vullen. Maar je zult wel gelijk hebben en heb ik een Alzheimer momentje.
  #294  
Oud 16-09-15, 10:08
pdavie2311 pdavie2311 is offline
• iOS 9.3.1
• 9.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2009
Berichten: 328
Standaard

Heb net de mail uitgeprint..Staat inderdaad geen naam op..Wel je Apple ID (email adres)
Tijd van afhalen en model dat klaar ligt. Dus GEEN naam. Nu kan ik daar ter plekke inloggen in mijn Apple ID als het moet. Neem dan wel even een oude iPad mee, gezien ik geen tel heb op moment van afhalen…..
  #295  
Oud 16-09-15, 10:18
Precedente Precedente is offline
• iOS 7.1.1
• 7.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2009
Berichten: 53
Standaard

Zien jullie in de Apple Store app de reservering wel staan? Of alleen het mailtje?
  #296  
Oud 16-09-15, 10:20
flappah flappah is offline
• iOS 13.3.1
• iPadOs 13.3.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Den Haag
Berichten: 591
Stuur een bericht via MSN naar flappah Stuur een bericht via Yahoo naar flappah
Standaard

Naam weet men. Zoals DrDecibel zegt heb je tijdens het reserveren je naam opgegeven. Die moet overeenkomen met wat je daar zegt.
Ik zat zonet nog even door m'n email te scannen op zoek naar de reservering van vorig jaar en daar stond ook geen naam op. Toen ik echter bij de Apple Store kwam heb ik gewoon m'n naam gezegd en de reserveringsemail op de iPhone laten zien. Hij checkte vervolgens in z'n terminal en controleerde dat. Hij noemde ook het model op dat ik gereserveerd had. Proces is heel simpel.
Daarna vragen ze of je hulp nodig hebt bij het opzetten. Gewoon 'ja' zeggen. Het voordeel is dan namelijk dat je meteen kunt controleren of er geen issues met het toestel zijn (pixels e.d.). Kost je misschien 15 minuten maar dan ben je klaar. (Ik laat echter niet een hele backup synchroniseren. Alleen maar opzetten om het toestel te controleren. Thuis doe ik alles vrolijk nog een keer).

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 16 september 2015 om 10:21 ----------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Precedente Bekijk bericht
Zien jullie in de Apple Store app de reservering wel staan? Of alleen het mailtje?
Alleen mailtje. Reserveringen in de Apple Store app geeft alleen maar aan welke Genius-bar reserveringen je gemaakt hebt.
  #297  
Oud 16-09-15, 10:25
pdavie2311 pdavie2311 is offline
• iOS 9.3.1
• 9.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2009
Berichten: 328
Standaard

Hele domme vraag….Schaam, schaam…Uhm…Apple Store app? Hoe kan ik dit zien, mijn reservering? Edit..Net de app geïnstalleerd, maar zie geen reservering staan? Ook niet als ik Duitsland als land kies...
  #298  
Oud 16-09-15, 10:31
flappah flappah is offline
• iOS 13.3.1
• iPadOs 13.3.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Den Haag
Berichten: 591
Stuur een bericht via MSN naar flappah Stuur een bericht via Yahoo naar flappah
Standaard

Apple heeft een app gemaakt om te kunnen shoppen, genaamd Apple Store. Als je die opstart en je inlogt met je AppleId dan is er een optie om te kunnen zien welke reserveringen je gemaakt hebt. Onder de tab 'account' zit dan een optie om naar Land "Deutschland" te kunnen switchen. Vervolgens zie je "Meine Reservierungen". Daarin staan al je reserveringen die je op dat moment actief hebt bij een Genius-bar.
Overigens las ik (in een ander draadje) dat het wel handig is dat je de Apple Store app op je iPhone hebt staan (als je die nog niet verkocht hebt) en op Deutschland laat staan. Laat de Apple Store app actief. Deze checkt jouw AppleId automatisch in wanneer je de Apple Store (de fysieke winkel) inloopt. Scheelt de medewerker weer controlewerk (zei men in dat draadje). Het AppleId moet natuurlijk wel dezelfde zijn als waarmee je de reservering gedaan hebt!
  #299  
Oud 16-09-15, 10:33
pdavie2311 pdavie2311 is offline
• iOS 9.3.1
• 9.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2009
Berichten: 328
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door flappah Bekijk bericht
Apple heeft een app gemaakt om te kunnen shoppen, genaamd Apple Store. Als je die opstart en je inlogt met je AppleId dan is er een optie om te kunnen zien welke reserveringen je gemaakt hebt. Onder de tab 'account' zit dan een optie om naar Land "Deutschland" te kunnen switchen. Vervolgens zie je "Meine Reservierungen". Daarin staan al je reserveringen die je op dat moment actief hebt bij een Genius-bar.
Overigens las ik (in een ander draadje) dat het wel handig is dat je de Apple Store app op je iPhone hebt staan (als je die nog niet verkocht hebt) en op Deutschland laat staan. Laat de Apple Store app actief. Deze checkt jouw AppleId automatisch in wanneer je de Apple Store (de fysieke winkel) inloopt. Scheelt de medewerker weer controlewerk (zei men in dat draadje). Het AppleId moet natuurlijk wel dezelfde zijn als waarmee je de reservering gedaan hebt!
Mijn wachtwoord heb ik wel gewijzigd…Is dat het misschien? Heb dus mail uitgeprint en ik neem de mail mee op oude ipad..Heb geen iphone meer bij afhalen..Misschien een 5s van de zaak, dan die mee….Ik wil niet voor niets 4 uur in de auto zitten straks en mijn iPhone 6 weg en ik geen iPhone 6s...
  #300  
Oud 16-09-15, 10:43
flappah flappah is offline
• iOS 13.3.1
• iPadOs 13.3.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Den Haag
Berichten: 591
Stuur een bericht via MSN naar flappah Stuur een bericht via Yahoo naar flappah
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pdavie2311 Bekijk bericht
Mijn wachtwoord heb ik wel gewijzigd…Is dat het misschien? Heb dus mail uitgeprint en ik neem de mail mee op oude ipad..Heb geen iphone meer bij afhalen..Misschien een 5s van de zaak, dan die mee….Ik wil niet voor niets 4 uur in de auto zitten straks en mijn iPhone 6 weg en ik geen iPhone 6s...
Hoe bedoel je "is dat het misschien?". Bedoel je dat je geen reserveringen ziet staan in de Apple Store app? Heb je dan een reservering bij de Genius bar in Oberhausen gemaakt?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 5 kopen in Duitsland alvani Koopinformatie Rest Europa 73 12-12-12 12:11
Iphone kopen in duitsland RubiksKjoeb Koopinformatie Rest Europa 1 14-10-11 22:55
iphone kopen in duitsland relax-kerris Archief 1 26-05-08 21:49
iPhone kopen in Duitsland Kamar Koopinformatie Rest Europa 3 15-02-08 14:07

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:16.