iPhone 6s kopen in Duitsland discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door torres2010 geraak je ook eerder binnen als je een latere reservatie hebt? sta nu binnen. Hadden pas om 10u afspraak....
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Kijk, dat is leuk om te lezen allemaal. Succes en veel plezier !
|
|
|||
|
|||
Ik ben er nu ook! 10.00 betekend 10 uur dus geen uitzonderingen!!
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 25 september 2015 om 08:43 ---------- Hoe ben jij binnen gaan staan dan? Mij werd verteld dat ik buite. Moet wachten? Ook 10 uur afspraak |
|
|||
|
|||
Waar parkeren jullie? Zo dichtbij mogelijk?
|
|
|||
|
|||
Parkeren bij Centro maakt niet zoveel uit. Alle garages liggen er omheen. Dus lopen valt wel mee.
Het dichtst bij zijn de parkeergarages 6 en 7 dacht ik zo uit m'n hoofd. En parkeren is gratis. (overigens heb je officieel ook een milieuvignet nodig als je de snelweg daar afgaat, maar ik heb nog nooit gehoord dat er daarop gecontroleerd wordt bij Centro. Waarschijnlijk brengen de toeristen teveel geld mee om daar moeilijk over te doen ) |
|
|||
|
|||
Vorig jaar had ik hem buiten staan op ruime plek..trapje op en ik was er...kijken of ik die weer kan vinden..anders die parkings..thx
|
|
||||
|
||||
Is er ook LOSSE verkoop dan?
|
|
|||
|
|||
Kan je de gereserveerde iphone ook eerder ophalen dan de afgesproken tijdstip?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 25 september 2015 om 09:26 ---------- Heb de mijne ondertussen. Ze hebben voor vandaag rond de 1000 reserveringen in Oberhausen. ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 25 september 2015 om 09:27 ---------- Bij mij geen probleem. Was toen vrij rustig in de rij van reserveringen. |
|
|||
|
|||
En veel volk in de normale wachtrijen? De moeite om nu nog te rijden en te gaan aanschuiven?
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Ik heb wel eens camera's gezien maar dan moet je pech hebben dat ze net staan te controleren. De grotere steden hebben permanente cameracontrole. Gelukkig heb ik gewoon een vignet op m'n voorruit zitten.
|
|
||||
|
||||
Staat behoorlijk rij voor losse verkoop en zit ook niet echt schot in
Geen idee wat beschikbaar is Sta inmiddels in reserveringsrij binnen Echt belachelijk hoe weinig medewerkers er in de winkel staat Zijn echt op 1 hand te tellen Beveiliging daarin tegen zijn er wel meer dan 20 Wat een overdreven gedoe zeg |
|
|||
|
|||
Jij hebt liever van die opstootjes zoals een paar jaar geleden? Toen waren er geen of minder beveiligers en toen was het ook niet goed. Heel goed dat ze zoveel beveiligers achter de hand hebben. Dan blijft het in ieder geval rustig. Blijkbaar is het nodig.
|
|
||||
|
||||
Was er nog wat te beleven en gold nog recht van de sterkste
Zo hoort het toch ook op dit soory dagen |
|
|||
|
|||
Net terug van Keulen, men liet je enkel binnen tijdens het opgegeven tijdslot. Heb de Security meerdere mensen wandelen zien sturen. In de reserveringsrij werden we per 4 à 5 man tegelijk meegenomen door een medewerker om de wachtrij sneller weg te werken. Ging vlot op deze manier. Stond een rij van een man of vijftig voor de losse verkoop maar heb uit deze rij maar twee mensen weten binnengaan. Succes allemaal!
|
|
|||
|
|||
Ben nu in oberhausen. Mag pas later in de rij van 1130..eerst maar een koffie nu bij Starbucks..stond nog wel een rij voor de winkel en buiten ook nog wel..ach, ik loop tegen 11.15 wel naar de rij buiten..
|
|
|||
|
|||
Grappig om dit alles te lezen.
De tijd dat ik het nieuwste model van de iPhone op de dag van de lancering moest hebben, is van de iPhone 4 geleden (dus 5 jaar geleden). Nu wacht ik rustig af tot de iPhones normaal beschikbaar zijn. De 6s/6s Plus ga ik trouwens overslaan. Ik kan wel nog even voort met mijn iphone 6 Plus Maar ik wil zeker en vast jullie plezier niet vergallen hoor! Zeker mensen die nog een iPhone 5 of 5s hadden: van die begrijp ik dat ze kicken op de 6s/6s Plus |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 5 kopen in Duitsland | alvani | Koopinformatie Rest Europa | 73 | 12-12-12 13:11 |
Iphone kopen in duitsland | RubiksKjoeb | Koopinformatie Rest Europa | 1 | 14-10-11 23:55 |
iphone kopen in duitsland | relax-kerris | Archief | 1 | 26-05-08 22:49 |
iPhone kopen in Duitsland | Kamar | Koopinformatie Rest Europa | 3 | 15-02-08 15:07 |
|
|