iPhone 6s kopen in Duitsland discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) Elk jaar weer een leuke trip om mee te maken haha. Vooral met de reserveringen loop je rustig langs de menigte. Ik heb de rose ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Elk jaar weer een leuke trip om mee te maken haha. Vooral met de reserveringen loop je rustig langs de menigte. Ik heb de rose gold 64 gb, grijze en gouden genomen allen 64gb. Rose gold is voor mijn meissie en de gouden voor mij. De andere twee heb ik als extra mee. Ik ga maar weer is doorwerken want de tijd gaat zo niet voorbij !
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Dus 2 x 6s Rose Goud 64GB en 2 x 6s Plus Rose Goud 64GB |
|
|||
|
|||
Ja ik heb rose gold versie 64gb 64 gb grijs 64 gb goud 2x
|
|
|||
|
|||
Morgen is het zover
Dankzij de reservaties is de spanning helemaal verdwenen. Enerzijds jammer, anderzijds ben je wel zeker dat je je nieuwe iPhone hebt. Morgen 2x iPhone 6S Space Grey 64GB voor m'n vriendin en 2x iPhone 6S Plus Space Grey 64 GB voor mij. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ondanks de reservaties blijf ik de spanning toch houden. Dit zal wel komen door de voorgaande jaren! |
|
|||
|
|||
Iemand een 6s plus te koop morgen? PM
|
|
|||
|
|||
Wie moet er rond 1130 in oberhausen en heeft een 64gb extra? Ik ben er dan ook, heb een 16gb gereserveerd. Wil wel ruilen? Pm anders maar even..thx!
Edit..de 6s praten we dan over, geen plus.. |
|
|||
|
|||
Ik wil graag een space grijs 16 gb ruilen tegen een andere kleur liefst zilver
|
|
|||
|
|||
Ah ik zie dat er eindelijk wat spanning is haha. Morgen ben ik er om 10.00-10.15 voor de iphones. Als iemand niet heeft kunnen reserveren of geen tijd etc heeft of wat voor reden dan ook je kan me een pm sturen. Ik kan de iphone eventueel ook bij je langs brengen als je op mijn route woont! 2 hou ik er zelf voor eigen gebruik! Veel plezier iedereen met je iphone!!
|
|
|||
|
|||
Nog eventjes werken en het is weekend! Hopelijk een weekend met enkele nieuwe iPhones voor mezelf en rest van mijn maten die meegaan naar oberhausen! Veel plezier allen, veilige rit en succes ermee!
|
|
|||
|
|||
hebben de mensen die er meer dan 2 gereserveerd hebben gekozen voor afhalen op verschillende uren? Want anders gaan er veel met maar 2 toestellen terug komen. No way dat ze je buiten laten gaan met meer dan 4 toestellen.
|
|
|||
|
|||
Was er vorig jaar geen link naar een duits forum waar regelmatig foto updates van de rij werden gepost? ... Vind deze niet terug
|
|
|||
|
|||
Ik heb om 8:15 en 8:30. Ik ga met mijn vriendin dus ik krijg er gewoon 4 mee. Geen probleem
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Nee hoor. Maat van me heeft via zijn ID er 2x 2 iPhones mee kunnen bestellen. Als test had hij nog eens geprobeerd en toen zei men dat hij zijn limiet had bereikt. Hij moet om 9u en 11u ze gaan afhalen. Ben ook benieuwd
|
|
|||
|
|||
Dit ja. Ik ben zelf ook benieuwd hoor.
|
|
|||
|
|||
Raar, misschien is de limiet nu 4 per persoon ofzo? Vroeger kon je er maar 2 dachtek.
Als je er 4 kon reserveren zal je ze wellicht wel meekrijgen vermoed ik... Zeker als je op 2 verschillende uren gaat. |
|
|||
|
|||
Vorig jaar was inderdaad max 2 per persoon. 1 reservering.
|
Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 5 kopen in Duitsland | alvani | Koopinformatie Rest Europa | 73 | 12-12-12 13:11 |
Iphone kopen in duitsland | RubiksKjoeb | Koopinformatie Rest Europa | 1 | 14-10-11 23:55 |
iphone kopen in duitsland | relax-kerris | Archief | 1 | 26-05-08 22:49 |
iPhone kopen in Duitsland | Kamar | Koopinformatie Rest Europa | 3 | 15-02-08 15:07 |
|
|