iPhone 6s kopen in Duitsland discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) Waarom al die commotie zeg? Als je een mail hebt gehad ligt je iphone klaar zo simpel is het. Je moet die mail helemaal niet ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Waarom al die commotie zeg? Als je een mail hebt gehad ligt je iphone klaar zo simpel is het. Je moet die mail helemaal niet tonen. Gewoon je naam zeggen (meestal spellen in het buitenland) is voldoende.
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Vanaf hoelaat gaat de store open?
Normaal 10.00 maar kan me herinneren dat het release dag vroeger is. |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Heb je op 2 verschillende apple id's besteld? En staan die alle 2 op jouw naam?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Dat reservatiesysteem neemt toch echt de charme weg he... Er is letterlijk niets om over te praten nu :-(
#7DAYS ... |
|
||||
|
||||
|
|||
|
|||
Ja ik mis de stress enz ook.... Hoe saai.... Dit is einde van de "hype"
|
|
||||
|
||||
Voor al die hype en stress missers...
Haal die shit uit je leven en niet uit dit forum |
|
|||
|
|||
Internet surfen is nog steeds een deel van mijn leven?
Dit is gezonde stress, op het werk heb je (vaak) negatieve stress |
|
|||
|
|||
Ik heb enkele vragen:
1. Moet je een uur op voorhand daar zijn voor je reservatie? Bijvoorbeeld om 14uur gereserveerd en om 13 uur daar zijn om in te checken en in de rij te staan. Of is het de bedoeling om 14 uur (dus op het gereserveerde uur) in te checken en in de rij te gaan staan? 2. En indien jullie zeggen dat je op je je gereserveerde uur moet in checken en in de rij moet staan, zou het dan ook mogelijk zijn dat je bijvoorbeeld een uurtje eerder al in de rij mag staan van de reserveringen als je echt veel te vroeg daar bent? Laatst gewijzigd door Coolstorybro; 19-09-15 om 19:36. |
|
||||
|
||||
Nee je moet daar niet vroeger zijn, als er geen volk moest staan bij de reserveringen zullen ze je wel vroeger binnen laten hoor. Maar als er een rij staat zullen ze zeggen terug te komen op jouw tijdstip. Kom je wat later is dat geen enkel probleem.
|
|
|||
|
|||
Ik heb 2 iPhones gereserveerd, maar door te snel willen zijn heb ik deze 2 niet in één reservering gedaan. Ik heb dus 2 keer dezelfde iPhone op hetzelfde tijdstip gereserveerd. Ik heb dus 2 bevestigingsemails gekregen. Denk je dat mijn 2 iPhones ook zullen klaarliggen? Ookal heb ik 2 aparte reserveringen van hetzelfde toestel op hetzelfde tijdstip? Een derde kon ik echter niet reserveren doordat ik de limiet bereikt had.
|
|
||||
|
||||
Ja je zult die alle 2 kunnen meekrijgen.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Als ik een pizza bestel, en 5min later beslist mijn vrouw dat ze plots toch ook een pizza wil, dus ik bestel er nog ene.... Hoeveel pizza's gaan er dan klaarliggen denk je na een half uurtje?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik pieker gwn omdat het zo ver rijden is voor mij en niet graag met lege handen naar huis wil komen... ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 19 september 2015 om 19:41 ---------- Citaat:
PS: Bedankt voor het pizza verhaal, nu weet ik meteen wat ik ga bestellen deze avond. |
Er zijn 4 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 4 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 5 kopen in Duitsland | alvani | Koopinformatie Rest Europa | 73 | 12-12-12 13:11 |
Iphone kopen in duitsland | RubiksKjoeb | Koopinformatie Rest Europa | 1 | 14-10-11 23:55 |
iphone kopen in duitsland | relax-kerris | Archief | 1 | 26-05-08 22:49 |
iPhone kopen in Duitsland | Kamar | Koopinformatie Rest Europa | 3 | 15-02-08 15:07 |
|
|