iPhone 6s kopen in Duitsland discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) Zo, dat is dan wel apart. Je hebt toch een reservering voor een bepaald moment? Laten ze je dan 45 minuten wachten ná het moment ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Zo, dat is dan wel apart. Je hebt toch een reservering voor een bepaald moment? Laten ze je dan 45 minuten wachten ná het moment van je reservering?
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Oei 't is piek uur precies?
Ik ga vanavond om half 10, hopelijk lekker rustig dan... @Blazez: dat is hoogstwaarschijnlijk het gevolg van domme medewerkers die mensen met latere reservaties te vroeg binnenlieten... |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ja dat klopt. Ze sturen je eerst weg voor een kopje koffie. En ze verzoeken je 5 tot 10 min voor je tijdslot terug te komen. Dan moet je buiten nog even in de rij staan. Dat duurt max 20 min. Daarna brengen ze je naar binnen onder begeleiding en mag je daar weer in een rij gaan staan. Er werkt in verhouding weinig personeel. 45 minuten sta je daar wel...
|
|
|||
|
|||
Tussen 12 en 1 , eet iedereen?
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|||
|
|||
Ik zou graag mijn grijze 16 gb tegen een zilveren of gouden 16 gb ruilen wie o wie?
Dan is vrouwlief ook weer blij |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Opps . . . .duidelijk
|
|
||||
|
||||
Hele dag al weinig medewerkers
Belachelijk voor launchday |
|
|||
|
|||
Let op!! Je kunt met een rabopas niet het hele bedrag pinnen! Je mag max 500,- in 1x..ik ben 3x de shop uitgelopen om eerst: 250, contant te halen, toen 500,- pinnen in shop! No way! Toen nog eens 250,- contant gehaald en dus 239,- gepind in shop..dat deed ie pas..pfffff....
Heb ook niet een 64gb mee kunnen krijgen ipv mijn 16gb gereserveerde..volgende week maar even nog een ritje overhausen en deze ruilen voor een 64gb versie.. |
|
|||
|
|||
Ben benieuwd of het in Oberhausen alle losse verkopen uitverkocht zijn?
|
|
|||
|
|||
Sta nu in oberhausen. Mocht al aanschuiven terwijl mijn reservatie pas binnen een uurtje is.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Momenteel trouwens een man of 20 nog in de rij in Oberhausen. Heb een reservering om 21:00 uur, dat gaat net lukken denk ik. |
|
|||
|
|||
Ben deze middag in Keulen geweest. Half 4 was ik er. Stond een rij met 5 wachtende voor me. Alle 3 de gereserveerde iPhones kunnen meenemen. Waren ook nog toestellen aanwezig voor losse verkoop.
Wel wat ellende gehad met die Rabopas zoals hierboven ook genoemd.... indd max €500 mee op te nemen. |
|
|||
|
|||
In het buitenland is CC de beste optie voor grotere bedragen
|
|
|||
|
|||
Creditcards zijn zo jaren 0. Pinnen werkt prima in Duitsland, maar dan moet de limiet wel hoog genoeg zijn.
|
|
|||
|
|||
Niemand die iets weet over de losse voorraad in oberhausen??
Wil een 6s 64 gb wit of space |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 5 kopen in Duitsland | alvani | Koopinformatie Rest Europa | 73 | 12-12-12 13:11 |
Iphone kopen in duitsland | RubiksKjoeb | Koopinformatie Rest Europa | 1 | 14-10-11 23:55 |
iphone kopen in duitsland | relax-kerris | Archief | 1 | 26-05-08 22:49 |
iPhone kopen in Duitsland | Kamar | Koopinformatie Rest Europa | 3 | 15-02-08 15:07 |
|
|