//

iPhone 6s kopen in Duitsland

iPhone 6s kopen in Duitsland discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) Vandaag een 6s plus 64gb space grijs in Oberhausen opgehaald. Afspraak was om 10.00 en binnen kwartier weer vertrokken. Het is een luxe upgrade vanaf ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Rest Europa
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #561  
Oud 27-09-15, 01:11
iAPpel iAPpel is offline
• iOS 10.3.3
• 10.3.3
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 277
Standaard

Vandaag een 6s plus 64gb space grijs in Oberhausen opgehaald. Afspraak was om 10.00 en binnen kwartier weer vertrokken. Het is een luxe upgrade vanaf de 6 plus maar is mij wel waard: toestel is idd vlotter en reageert weer net soepeler. 3D touch went snel, zou over een poosje niet meer zonder willen denk ik. Een enorme vooruitgang is touch id, echt super snel!
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #562  
Oud 28-09-15, 06:33
foto-ed foto-ed is offline
• iOS 14.2
• 10.0.1
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 11
Standaard

Gisteren(zondag) een iPhone 6s zilver opgehaald in Dusseldorf. Om 13.00 een afspraak gemaakt. Stond een kwartier later al weer buiten. Was niet heel druk in de winkel. Wat een vooruitgang als je van de iPhone 5 komt... De grootte is wel even wennen....

Laatst gewijzigd door foto-ed; 28-09-15 om 06:52.
  #563  
Oud 28-09-15, 08:49
dcoolsaet dcoolsaet is offline
• iOS 9.0.1
• 9.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: Aalst
Berichten: 62
Standaard

Ik heb een 6s in gesloten verpakking uit Lille FR en ik vraag me af of ik deze zou mogen ruilen in Duitsland? Ik heb daar een grotere versie kunnen reserveren.
  #564  
Oud 28-09-15, 10:43
Affinity Affinity is offline
• iOS 9.0.1
• 9.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2013
Berichten: 670
Standaard

de iPhones lijken stilaan uitverkocht?

toevallig gewoon even gekeken op de Duitse site voor 6S Rose 64Gb, nergens beschikbaar... kan ook aan het kleur liggen natuurlijk
  #565  
Oud 28-09-15, 10:46
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dcoolsaet Bekijk bericht
Ik heb een 6s in gesloten verpakking uit Lille FR en ik vraag me af of ik deze zou mogen ruilen in Duitsland?
Dat denk ik niet. Ooit eens iets gekocht in de Apple Store MTZ. Ruilen in de Apple Store Köln-Weiden lukte niet. Maar je kan het altijd proberen.
  #566  
Oud 04-10-15, 10:28
ivanhoeke ivanhoeke is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2013
Berichten: 364
Standaard

Ik rij vanmiddag achter de 6s in Oberhausen. Welke afrit neem ik het beste om zo dicht mogelijk bij centro uit te komen? Bedankt alvast voor de reply.

En wie gaat er daar naartoe zonder de bewuste milieuticker?

Laatst gewijzigd door ivanhoeke; 04-10-15 om 11:15.
  #567  
Oud 04-10-15, 11:09
HanBuijtendijk HanBuijtendijk is offline
• iOS 7.0.2
• 7.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 4
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ivanhoeke Bekijk bericht
Ik rij vanmiddag achter de 6s in Oberhausen. Welke afrit neem ik het beste om zo dicht mogelijk bij centro uit te komen? Bedankt alvast voor de reply.
Ik kom altijd vanaf de snelweg (42) en neem daar de afslag naar de Konrad Aldenauer Allee (223). Doorrijden tot je onder het spoor door komt, daarna links de Essener Strasse op. Alsmaar doorrijden tot je een groot Shell tankstation ziet, hier ga je links (Brüsseler Stresse), en meteen erna links bij de stoplichten (Centroallee). Hier onmiddellijk bij de eerste stoplichten weer rechts (Prommenade). Aan de Prommenade kan je gratis parkeren meteen rechts nadat je door de tunnel met de vervelende verkeersdrempels bent.

Ik parkeer altijd op de bovenste laag en loop dwars door de Saturn het winkelcentrum binnen. Dan sta je op 50 meter van de Applestore binnen. Succes!
  #568  
Oud 04-10-15, 11:16
ivanhoeke ivanhoeke is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2013
Berichten: 364
Standaard

Met of zonder milieusticker?
  #569  
Oud 04-10-15, 11:24
HanBuijtendijk HanBuijtendijk is offline
• iOS 7.0.2
• 7.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 4
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ivanhoeke Bekijk bericht
Met of zonder milieusticker?
Dit was het 5e jaar dat ik zo ben gereden. Voorheen ging ik juist zo omdat ik dan geen sticker nodig had. Maar sinds begin dit jaar heb ik toevallig zo'n sticker omdat ik een keer elders in Duitsland moest zijn waar deze echt nodig was. Dus ik heb het dit jaar niet echt meer nagezocht. Ik zou het wel effe dubbelchecken voor de zekerheid als ik jou was. Ik kan me niet herinneren dat ik dit jaar milieu borden langs de weg heb gezien, maar ik heb daar ook niet echt op gelet.
  #570  
Oud 04-10-15, 12:19
flappah flappah is offline
• iOS 13.3.1
• iPadOs 13.3.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Den Haag
Berichten: 591
Stuur een bericht via MSN naar flappah Stuur een bericht via Yahoo naar flappah
Standaard

De borden staan er wel en toevallig zag ik vorige week vrijdag ook een camera hangen. Geen idee of dat voor de milieuzone is maar het viel me op.
  #571  
Oud 04-10-15, 12:30
HanBuijtendijk HanBuijtendijk is offline
• iOS 7.0.2
• 7.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 4
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door flappah Bekijk bericht
De borden staan er wel en toevallig zag ik vorige week vrijdag ook een camera hangen. Geen idee of dat voor de milieuzone is maar het viel me op.
Dat is nuttige info! Anders worden het dure iPhones
  #572  
Oud 04-10-15, 13:15
ivanhoeke ivanhoeke is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2013
Berichten: 364
Standaard

En waar koop je die op een zondag?
Juist een nieuwe auto dus...
  #573  
Oud 04-10-15, 14:07
flappah flappah is offline
• iOS 13.3.1
• iPadOs 13.3.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Den Haag
Berichten: 591
Stuur een bericht via MSN naar flappah Stuur een bericht via Yahoo naar flappah
Standaard

Hmmm.. Op zondag. In Duitsland kun je die dingen in elke garage kopen. Hier in Nederland heb ik m gewoon bij de ANWB gekocht. Maar op zondag wordt dat lastig dus ik zou nu maar t risico nemen. De boete is, als je die krijgt, 40€.
  #574  
Oud 04-10-15, 20:36
Blazez Blazez is offline
• iOS 15.0.1
• 12.4.8
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: May 2011
Berichten: 1.376
Standaard

Centro ligt al een paar jaar in de milleu zone. Dus ja, je heb teen vignet nodig. Er staan aan alle kanten borden zodra je de snelweg af gaat. Het staat ook op de website van Centro dat het moet.
Ik heb echter nog nooit gehoord dat ze bij Centro hebben staan controleren hierop. Of dat nu al per camera gaat weet ik ook niet precies. In het ergste geval kost het je 40 euro, maar persoonlijk heb ik het vermoeden dat (laten we zeggen) de economische belangen van Centro boven de zone gaan. De hoeveelheid nederlanders die (zonder sticker) naar Centro gaan brengen meer geld binnen dan een stapel bekeuringen.
  #575  
Oud 04-10-15, 20:44
Affinity Affinity is offline
• iOS 9.0.1
• 9.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2013
Berichten: 670
Standaard

Al enkele keren daar geweest zonder milieusticker, nooit een boete gehad.
  #576  
Oud 04-10-15, 21:31
ivanhoeke ivanhoeke is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2013
Berichten: 364
Standaard

Ik heb de politie achtermij gehad in Oberhausen ze hebben mij niet laten stoppen en heb aan de afrit en richting centro geen borden gezien eerlijk gezegd dat het moest. Ik ben aan de overkant gaan staan van het centro. En langs de smart garage daar in de buurt aan de lichten links en dan nog is links en dan recht de autostrade op.

Was enorm veel volk en nog veel 6s plussen zien verkocht worden.
  #577  
Oud 04-10-15, 22:12
HanBuijtendijk HanBuijtendijk is offline
• iOS 7.0.2
• 7.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 4
Standaard

Zojuist eens wat gegoogled, de meningen zijn erg verdeeld. Vorig jaar is het milieugebied uitgebreid bij Oberhausen, maar als je via de 42 rechtstreeks naar CentrO gaat heb/had je geen sticker nodig. Deze uitzondering is gecreëerd om commerciële redenen, zodat het buitenlandse publiek daar blijft winkelen. Wil je doorrijden naar centrum Oberhausen dan heb je er wel eentje nodig. Maar als ik de website van CentrO bekijk lijkt het er toch op dat je een sticker nodig hebt. Maar je hebt in ieder geval je iPhone, enjoy!
  #578  
Oud 04-10-15, 22:16
ivanhoeke ivanhoeke is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2013
Berichten: 364
Standaard

Ik heb de aangegeven weg genomen die de navigatie aan heeft gegeven en dat was inderdaad de 42. Afrit rechts, 2de lichten weer rechts ff rechtdoor rijden en heb je links centro en rechts parking.

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 4 oktober 2015 om 21:41 ----------

Ze vroegen zelfs mijn paspoort niet en de reserveringsmail.

En vanmorgen was er maar 1 plus beschikbaar voor te reserveren, en toen ik de mijne in ontvangst nam kwamen er nog een 4 tal plussen de tafel op.
Dus volgens mijn mening is er genoeg voorraad aanwezig in Oberhausen.

Laatst gewijzigd door ivanhoeke; 04-10-15 om 22:42.
  #579  
Oud 04-10-15, 22:41
Snader Snader is offline
• iOS 13.1.2
• iPadOS 13.1.2
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Apr 2009
Locatie: Etten-Leur
Berichten: 105
Standaard

Vandaag ook door Centro gewandeld. Was erg druk, rij voor gereserveerde iPhones stond tot buiten. Had wel het idee dat het nogal chaotisch was en niet zo goed geregeld als met de launch vorige week.
  #580  
Oud 05-10-15, 10:18
Affinity Affinity is offline
• iOS 9.0.1
• 9.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2013
Berichten: 670
Standaard

Ze zullen misschien niet meer zo'n volk verwacht hebben
Zijn er mensen nog steeds bezig met reservaties nu?

Lijkt mij beetje vreemd aangezien ze bijna hier uitkomen en de meeste "die hards" hem per se op dag 1 of 2 willen...
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 5 kopen in Duitsland alvani Koopinformatie Rest Europa 73 12-12-12 13:11
Iphone kopen in duitsland RubiksKjoeb Koopinformatie Rest Europa 1 14-10-11 23:55
iphone kopen in duitsland relax-kerris Archief 1 26-05-08 22:49
iPhone kopen in Duitsland Kamar Koopinformatie Rest Europa 3 15-02-08 15:07

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:46.