iPhone 6s kopen in Duitsland discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) Denk dat je zoiezo half uurtje moet wachten. Een uur van te voren is dus wel goed...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Denk dat je zoiezo half uurtje moet wachten. Een uur van te voren is dus wel goed
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Welke route is beste naar oberhausen? Wij vertrekken vanuit Hasselt
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
ja is ongeveer zelfde afstand, ma ga al jaren oberhausen (sinds de 4s), toen kwamen we daar aan om 4u morgens en stond er maar 100 man ouzo, en geen rij, enkel een brede menigte voor die deuren
|
|
|||
|
|||
Zo te lezen zijn er niet echt reservaties voor 128GB en al zeker niet voor rosé gold?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
We kunnen morgen al direct gaan updaten:
|
|
|||
|
|||
Nergens updates over de rij?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Vorig jaar heb ik beiden gekocht. De iPhone 6 Plus is ferm tegengevallen qua prestaties in vergelijking met de iPhone 6. Dus, dit jaar wordt het voorlopig alleen de iPhone 6s.
Een vriend koopt de iPhone 6s Plus. Die zal ik dan later wel eens mogen lenen om één en ander te testen. |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Op Twitter is het ook rustig.
|
|||
|
|||
Citaat:
De vorm van de 6 is echt wel mooi, maar op de Plus is het gewoon veel te uitgerokken imo... Niet mooi, vrij lomp, ... Hopelijk kan ik het terug gewoon worden met een kleiner scherm. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Pff heb er zin an
|
|
|||
|
|||
Zo het is nu wel erg dichtbij heb er zin in!! Morgen om 05.00 gaat de wekker voor de iphones. Degene die ook hebben gereserveerd misschien zie ik jullie en degene die geen iphone heeft kunnen reserveren of geen tijd heb jullie kunnen me een pm sturen. Ik ga de ogen sluiten fijne reis allemaal!!
|
Er zijn 5 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 5 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 5 kopen in Duitsland | alvani | Koopinformatie Rest Europa | 73 | 12-12-12 13:11 |
Iphone kopen in duitsland | RubiksKjoeb | Koopinformatie Rest Europa | 1 | 14-10-11 23:55 |
iphone kopen in duitsland | relax-kerris | Archief | 1 | 26-05-08 22:49 |
iPhone kopen in Duitsland | Kamar | Koopinformatie Rest Europa | 3 | 15-02-08 15:07 |
|
|