iPhone 6s kopen in Duitsland discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Arminiatuur Pff heb er zin an Idem, auto vanavond afgetankt, ben er klaar voor. Eerst morgenochtend nog ff werken en dan ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Bij nader inzien ga ik toch maar op de gereserveerde tijd.
15.45 sta ik paraat |
|
|||
|
|||
Mochten jullie trouwens vervelen, morgen is er ook nog een avondopening van Centro . . . dus als je er geen genoeg van kan krijgen en nog niet terug wil
Ook is er een nieuwe versie van de Centro app (v2.0) uitgebracht die als ik het goed begrijp ook toegang tot Wi-Fi in Centro geeft. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik vond het jammer dat ik laat ging omdat alles gesloten was... zou wel nice zijn een avondopening eens wat de boel verkennen daar Dat is maar tot 22uur zeker? |
|
|||
|
|||
20 tot 23 uur
Lange Shopping-Nacht im CentrO En de centro app op: https://itunes.apple.com/app/centro/id578928849?mt=8 Nog nooit gebruikt, maar er zitten in de app ook kortingcoupons voor verschillende winkels |
|
|||
|
|||
Zo weinig nieuws zeg van de wachtrijen?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Pff mensen al enig idee hoe het in oberhausen is
|
|
|||
|
|||
Ik ga nu vertrekken zodra ik er ben laat ik het weten! Ik hou 2 telefoons over dus geinteresseerde kunnen pm sturen!
|
|
|||
|
|||
Info over keulen is ook welkom
|
|
|||
|
|||
Is er nou echt helemaal niemand daar ter plaatse die iets kan of wil vertellen? Jeetje, tijden veranderen zeg. Niets hier, niets op twitter . . .helemaal niets.
Jammer |
|
|||
|
|||
Met een half uurtje rij ik heen..Als ze Wi-Fi hebben daar wil ik wel wat posten..;-))
|
|||
|
|||
Hamburg is het momenteel rustig ben bijna aan de beurt
|
|
||||
|
||||
Oberhausen rond de 150 à 200 man.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Voor de losse verkoop? Tjemig…Hoop dat die met 2,5 uur weg zijn, haha….
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 25 september 2015 om 08:04 ---------- Thx! Goede tip! |
|
||||
|
||||
Nog niet, in totaal max 150. Met losse verkoop en reserveringen erbij.
|
|
|||
|
|||
Sta binnen in Centro in de rij. 35 man voor me ongeveer.
er stonden er buiten meer voor me maar omdat ik 8:15 had mog ik naar voren |
|
|||
|
|||
geraak je ook eerder binnen als je een latere reservatie hebt?
|
|
|||
|
|||
Centro app installed! Zit gelijk een Wi-Fi knop in, super!
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 5 kopen in Duitsland | alvani | Koopinformatie Rest Europa | 73 | 12-12-12 13:11 |
Iphone kopen in duitsland | RubiksKjoeb | Koopinformatie Rest Europa | 1 | 14-10-11 23:55 |
iphone kopen in duitsland | relax-kerris | Archief | 1 | 26-05-08 22:49 |
iPhone kopen in Duitsland | Kamar | Koopinformatie Rest Europa | 3 | 15-02-08 15:07 |
|
|