iPhone 6s kopen in Duitsland discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik kreeg inderdaad ook de melding dat ik moest bevestigen met een SMS. Toen ik naar 'Beheer mijn Apple ID' ging, kreeg ik een melding ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ik kreeg inderdaad ook de melding dat ik moest bevestigen met een SMS. Toen ik naar 'Beheer mijn Apple ID' ging, kreeg ik een melding dat ik m'n wachtwoord moest veranderen. Daarna deed de reservering het wel vlekkeloos, zonder SMS!
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Hallo Het is mij gelukt om iPhone 6s Plus Rose Goud 2 x 64GB iPhone 6s Rose Goude 2 x 64 GB Te reserveren!! Mijn vriendin moest helaas via een Duits nummer doen. Dus 2 x met mijn eigen Apple ID
|
|
|||
|
|||
Ik heb 2 iPhones in Oberhausen gereserveerd. Ik heb dit wel 2keer apart gedaan, zou dit erg zijn? Die 2 iPhones zullen toch wel klaar liggen voor mij? Ik heb 2 bevestigingsemails gekregen.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ja ik heb ook 2 mails. Met 2x een Iphone dus 4 iphones totaal
|
|
|||
|
|||
Ik krijg dat jk met een duitse nr een code moet sturen?
|
|
|||
|
|||
Ik heb geen duits nr, maar ik heb bevestiging via mail gekregen. dus dat zal ook gaan zeker
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 12 september 2015 om 08:58 ---------- voor beide reserveringen |
|
|||
|
|||
Dat krijg ik ook
Hoe hebben de mensen het gedaan die al gereserveerd hebben ?? Hoor het graag van jullie |
|
||||
|
||||
Je hebt niks van een Duits nummer nodig. Heb hier gewoon besteld via de App Store app. En 2 minuten later een mail terug, dat het gelukt is.
|
|||
|
|||
Gelukt! Gereserveerd in Koln. 2 x iPhone 6s spacegray 64gb
Is mij niet gevraagd naar een Duits telefoonnummer oid. Apple id is voldoende |
|
|||
|
|||
Ik heb er ook 2 kunnen bestellen in Duitsland, maar ik kan niet 1700 euro pinnen, kan ik wel een iPhone pinnen en de ander cash betalen?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Zo tis gelukt heb er 6 weten te reserveren en 2 naar mijn neef in duitsland opgestuurd!
|
|
|||
|
|||
Gewoon met een ander toestel proberen als hij om een sms code vraagt. Soms vraagt hij dat en soms niet. Denk een foutje bij Apple.
Tevens reservatie gedaan en ik ga ze ophalen in Keulen. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Dit jaar werd het wel wat later maar het ging makkelijker. Iemand die toevallig nog een 16/64gb gold of rose gold zoekt kan me een pm sturen. Iedereen alvast een goede reis!!
|
|
|||
|
|||
En ook gerserveerd in oberhausen zonder sms code zever!!
Lekker chill om 10.00-10.15 mn iphone afhalen en terug naar huis! Ben blij dat we al niet meer moeten gaan aanschuiven van donderdagnamiddag voor er mss eentje te hebben vrijdagmorgen. |
|
|||
|
|||
Eindelijk pakt apple het lekker chill aan!!!
Gedaan met de avond ervoor gaan aanschuiven! |
|
|||
|
|||
Moeder de vrouw heeft, comme toujours, in Frankrijk gereserveerd. Deze keer in de Apple Store Lille (Rijsel). En ik, wie immer, in de Apple Store MTZ.
|
|
|||
|
|||
Iemand nog loginproblemen. Komt altijd op "apple id actualisieren" en dan springt hij terug naar de login-page, terwijl ik in support>account wel kan inloggen.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 5 kopen in Duitsland | alvani | Koopinformatie Rest Europa | 73 | 12-12-12 13:11 |
Iphone kopen in duitsland | RubiksKjoeb | Koopinformatie Rest Europa | 1 | 14-10-11 23:55 |
iphone kopen in duitsland | relax-kerris | Archief | 1 | 26-05-08 22:49 |
iPhone kopen in Duitsland | Kamar | Koopinformatie Rest Europa | 3 | 15-02-08 15:07 |
|
|