iPhone 6s kopen in Duitsland discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) Shit mijn creditcard heeft een limiet van maar 1000€ kennen ze geen andere betaal mogelijkheden buiten creditcard?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Shit mijn creditcard heeft een limiet van maar 1000€ kennen ze geen andere betaal mogelijkheden buiten creditcard?
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Ja had ik ook al gelezen maar er staat dat eerst de betaling binnen moet zijn voordat zij met jou bestelling verder gaan. Je moet al heel snel wezen wil je een iphone scoren als je daar ook tijd aan moet besteden zijn zij uitverkocht. Ik wil de iphone de 25ste bij me neef hebben dus moet wel bij de eerste mensen horen die bestellen!
|
|
|||
|
|||
Dan moet je Paypal of een creditcard gebruiken.
|
|
|||
|
|||
Hier een heldere en duidelijke uitleg..voorreservering in 1e instantie alleen naar Duits adres later pas mogelijkheid reserveren en ophalen in winkel
iPhone 6s in Duitsland kopen: prijs, garantie, simlockvrij |
|
|||
|
|||
Na afgelopen jaren via borderlinx UK mijn iPhone had besteld ga ik het dit jaar anders aanpakken. Mijn broer woont sinds kort in Duitsland dus heb zijn adres ingevuld voor mijn online bestelling van morgen en ik kom mijn iPhone hopelijk daar de 25e zelf ophalen.
Misschien is het een beetje koffiedik kijken maar hoe groot achten jullie de kans dat een iPhone 6s Plus op de dag van release geleverd zal worden als ik (net als vele hier van jullie) vrijdagochtend om 9.01 mijn vingers blauw zit te F5en? Ik wil natuurlijk niet met lege handen terugkomen van mijn reisje naar Duitsland |
|
|||
|
|||
Wat ik heb gehoord is dat je de telefoon thuis krijgt bezorgt. De link die voor het reserveren in de winkel
Komt volgens mij later |
|
|||
|
|||
Belachelijk. Mss dan toch maar een ander toestel kopen dan manman, mee hunne zever altijd zeg, wordk echt pissed van. Ge wilt wat verkopen zeg zorg er dan voor iedereen er gewoon kan aangeraken op dag 1.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Hoe bedoel je exact dat je zijn adres al hebt ingevuld voor je online bestelling voor morgen? Je kan het verzendadres toch pas opgeven als je hem de iPhone kan kopen; morgenvroeg 09:01 pas? |
|
|||
|
|||
Als je naar de duitse apple store gaat kan je daar een verzendadres invullen. Dit kan je nu al doen zodat morgen alleen maar de desbetreffende iphone besteld hoeft te worden. Scheelt weer tijd
|
|
|||
|
|||
Weet iemand of de creditcard gegevens t zelfde
Moet zijn als de persoon op wiens naam de apple Id en adres staat? |
|
|||
|
|||
Ik vrees van wel..
|
|
|||
|
|||
Dus dan is het eigenlijk verstandiger om mijn eigen apple id te gebruiken en als adres die van mijn neef opgeven ( duitsland)?
|
|
|||
|
|||
Het is een opsomming van mogelijkheden van iculture. Vorig was het ook niet zeker of het alleen reserveren was of bestellen.
Vorig jaar gereserveerd en op relaas dag tussen 8-9u opgehaald in Keulen. We zullen het morgenochtend zien. |
|
|||
|
|||
Ik dacht dat een van deze 2 links werkte?
http://www.apple.com/de/shop/goto/iphone6s https://reserve.cdn-apple.com/DE/de_...e/availability ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 12 september 2015 om 09:07 ---------- Citaat:
Of zijn die pas over enkele dagen beschikbaar? |
|
|||
|
|||
Die link doet t nog steeds niet?
|
|
|||
|
|||
Klopt, nog altijd "wait to show" page..
|
|
|||
|
|||
in de app is het gelukt met reserveren via de site niet mogelijk.
BESTELLEN VIA APPLE STORE APP!! |
|
|||
|
|||
Zojuist besteld: iPhone 6S Plus 64GB
|
|
|||
|
|||
Yes yes yes, reserveren voor af te halen in oberhausen gelukt!!!!
Tussen10.00 en 10.15 mag ik hem gaan afhalen |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 5 kopen in Duitsland | alvani | Koopinformatie Rest Europa | 73 | 12-12-12 13:11 |
Iphone kopen in duitsland | RubiksKjoeb | Koopinformatie Rest Europa | 1 | 14-10-11 23:55 |
iphone kopen in duitsland | relax-kerris | Archief | 1 | 26-05-08 22:49 |
iPhone kopen in Duitsland | Kamar | Koopinformatie Rest Europa | 3 | 15-02-08 15:07 |
|
|