iPhone 6s kopen in Duitsland discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door EvEs0r Zoals gezegd zullen de reserveringen inderdaad zaterdag 12 september om 09:01 beginnen in Duitsland. Kan iemand mij echter vertellen of ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Je hebt hiervoor geen Duits nummer nodig. Althans, vorig jaar werd hier niet naar gevraagd.
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Zou het reserveren nog nodig zijn op 10/10? Wij hebben namelijk een uitstap klaar staan naar Oberhausen die dag. Vrouwen shoppen, en ik Iphone halen dan. En wat voor BE/NL... Nu België EINDELIJK een Apple Store heeft... Wat zijn daar de verwachtingen?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Zonder reservering ga ik donderdagnamiddag al naar Centro. Heb ik reservering dan ga ik enkel als ik moet gaan. Alhoewel... Je moet een uur selecteren maar daar kijken ze niet echt naar. Kon je er 2 pp reserveren of was het maar 1? Ben da vergeten
|
|
||||
|
||||
2 per persoon te reserveren.
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Je moest zelfs met dat Duits nummer een SMS sturen om je reservering af te ronden.
|
|||
|
|||
Citaat:
Bij de iPhone release is dit nog nooit gebeurd. |
|
|||
|
|||
Is er een mede iculture lezer, die toevallig de 25ste naar Duitsland gaat rijden en een plekje over heeft in de auto ? Uiteraard komen we er wel uit over de bijdrage voor de benzine!
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Kom zelf uit België maar passeer wel langs Nederland. Ik moet wel nog zien of hoeveel plaats er nog is in de auto. Ik hoop dit weekend iets meer te weten. En als ik nog plaats heb laat ik iets weten
|
|
|||
|
|||
Helemaal top! ik hoor graag van je. Een achterbak is al voldoende haha. Ondertussen mocht iemand nog een plekje overhebben dan hoor ik dat graag.
|
|
|||
|
|||
Bij de eerste verkoop van vorig jaar moest je toch een Duits adres opgeven?
Pas een paar dagen daarna kwam toch de reserveringssysteem? Of heb ik dat mis? |
|
||||
|
||||
Lijkt me allemaal geen probleem, een Duits nummer is simpel te bemachtigen.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Vanaf hoe laat kan je reserveren op de site van Centro weet iemand dat?
|
|
||||
|
||||
En wat is een Duits netwerk, bedoel je de operator moet Duits zijn. Of fysiek in het Duitse netwerk hangen?
|
|
|||
|
|||
Vorig jaar was dit een paar dagen voor de release.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 5 kopen in Duitsland | alvani | Koopinformatie Rest Europa | 73 | 12-12-12 13:11 |
Iphone kopen in duitsland | RubiksKjoeb | Koopinformatie Rest Europa | 1 | 14-10-11 23:55 |
iphone kopen in duitsland | relax-kerris | Archief | 1 | 26-05-08 22:49 |
iPhone kopen in Duitsland | Kamar | Koopinformatie Rest Europa | 3 | 15-02-08 15:07 |
|
|