iPhone UK discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb vandaag gebeld, naar apple store london regent street. het was heel onduidelijk allemaal (verbinding snel sprekend engels mannetje) maar ze hadden vandaag iig ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ik heb vandaag gebeld, naar apple store london regent street. het was heel onduidelijk allemaal (verbinding snel sprekend engels mannetje) maar ze hadden vandaag iig geen iphone's op vooraad
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik ben er vanmiddag nog geweest. Genoeg op voorraad. Nederlanders die de winkel leeg kopen. Alleen het gaat nooit op lijkt het wel..
|
|
|||
|
|||
Hmmm heb hier eens even doorheen zitten bladeren, klinkt echt ZEER aantrekkelijk, kheb ook nog een vriendin in engeland wonen, .. maarja, zit te twijfelen met de compatibiliteit van de SIM-kaarten enzo, ... is dat met zo'n turbosim ofzo? of 100% softwarematig zoals bij de US versie?..
Mvg, naLu |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Is dat gewoon te doen met ZiPhone dan?..
*er komen duistere gedachten om mijn vriendin in engeland dat ding te laten opsturen ^^* |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
LOL, ik tik in google.nl "iphone uk unlock" gelijk eerste pagina,.. iPhone Unlock UK - 1 Click iPhone Unlocking Software
lees maar eens oplichters of the real deal? *edit* Hier nog 1: Global Iphone Unlocking - Unlock Iphone Laatst gewijzigd door naLu; 26-03-08 om 23:20. |
|
|||
|
|||
Citaat:
En is het zo allemaal nederlanders die een iphone kopen! nou als dat zo is ben ik blij want ik ga er 2 april ook een halen! |
|
|||
|
|||
Niet te veel kopen jongens, ik moet er 9 april ook nog een stuk of wat aanschaffen.
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Ligt het aan mij of is heel nederland engeland aan het leeg kopen Ik doe mee ben er 2 april!!
|
|
|||
|
|||
Klopt het dat ik gewoon mijn oude vertrouwde simkaart van mijn nogal lullige mobieltje erin kan stoppen nadat een vers aangeschafte Iphone ge-unlocked heb?
|
|
||||
|
||||
Nee, dat is absoluut onmogelijk
|
|
|||
|
|||
Ja, tenzij je een Simkaart hebt zoals ik die had. Zo'n originele meer dan 10 jaar oud van Ben (de oude).
|
|
|||
|
|||
Hoi,
ik heb een aantal vrienden wonen in engeland en ik wil binnekort vragen of hun er 1 naar mij toe willen sturen. Maar ik zou graag weten hoe dta met de contracten zit van O2. Ik had gelezen dat als je je iphone in de apple store haalt nix hoeft te ondertekenen, klopt dit? Dit lijkt mij het meest simpele manier omdat hun natuurlijk willen ondertekenen[ zodat ze geen kosten hoeven te betalen] |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Nou vroeg ik me net af, kun je nog iets doen met de O2 sim die erin zit? Iets leuks?
|
Er zijn 5 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 5 gasten) |
|
|
|