iPhone UK discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door JMD1 Hoe reken je eigenlijk af met cc in Engeland; met pincode of legitimatie? Alleen maar een handtekening op de bon ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
kan ik de iphone gewoon in engeland kopen
kan ik de iphone gewoon in engeland kopen zonder abonnement.
|
|
|||
|
|||
wat is de prijs momenteel van de iphone in engeland
|
|
||||
|
||||
Kijk eens op de engelse apple store. Zo moeilijk is dat toch niet
|
|
||||
|
||||
het is wel de bedoeling dat je eerst even zoekt op het forum voor een antwoord. En de vraag die jij stelt is ongeveer de meest gestelde vraag op dit forum. Het antwoord staat waarschijnlijk zelfs in dit topic....
|
|
|||
|
|||
Kun je met visa of diners club betalen
|
|
||||
|
||||
kun je misschien ook ff zoeken of niet?
Alle vragen die je stelt staan gewoon in dit topic! |
|
|||
|
|||
Is het niet een idee om een OP te maken met de meest gestelde vragen erin?
|
|
|||
|
|||
Van lezen en zoeken leer je een hoop, dus waarom het altijd voorkauwen
|
|
|||
|
|||
sorry hé gasten maar ik ben nog een groentje.
greetz |
|
|||
|
|||
Ik heb dit topic eens doorgelezen en als ik de prijs van een 8GB iphone in londen koop kom je ongeveer op 320E uit (GWK). Met de reiskosten daarbij voor een dagje londen zou je ook rond de 400E uitkomen.
Dus dit zou ongeveer net zo duur zijn dan hem hier via de TKA zou kopen, gemiddelde prijs daar. |
|
|||
|
|||
merci hé swiebertje
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|||
|
|||
hoe zit het met de UK online store. Als ik het koop en naar kennissen in Engeland laat versturen met mijn Nederlandse CC. Is dat mogelijk, of denken jullie dat ze checken. Iemand wellicht ervaring ermee?
|
|
|||
|
|||
Wat heb je te verliezen door het gewoon te proberen?
|
|
||||
|
||||
Jeuj.. morgen ga ik al naar londen!
Vaag trouwens, op gwk is hij omgerekend 320 euro en op beursgorilla is hij omgerekend 344.. Hopenlijk doet mijn bank aan gwk ... haha Laatst gewijzigd door Bertje; 25-03-08 om 13:01. |
|
||||
|
||||
hou het maar op beursgorilla.
ik heb never nooit niet de koers van gwk gehad.
|
|||
|
|||
Ik heb het idee, dat je nu beter een uit de UK kan halen/laten komen, dan vanuit de US, met al die scherpe controles. Tuurlijk, basisprijs in de US is veel lager, maar onder de streep weet ik het nog net niet zo
|
|
|||
|
|||
Hey allemaal,
Ik ga 2 april met mijn neef voor 1 dag naar London. We willen allebei de 16gig iphone gaan kopen. Weet iemand of ze daar altijd op vooraad zijn? Of je ze wel van te voren moet bestellen of wat dan ook. (Ik bedoel in nederland is zo'n nieuw gewild product dan weer moeilijk te krijgen als die er zou zijn) |
|
|||
|
|||
|
Er zijn 9 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 9 gasten) |
|
|
|