iPhone UK discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) Hey Bertje, niks riskant aan hoor. De identiteit wordt niet gecontroleerd in de Apple-store....
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Hey Bertje, niks riskant aan hoor. De identiteit wordt niet gecontroleerd in de Apple-store.
|
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Voor 60 euro kan ik wel in april vliegen. Doe dat wel denk ik.
|
|
||||
|
||||
Ik kan met het vliegtuig hier vanaf Eindhoven voor 50 euro in Stansted komen. Dan nog 22 pound voor in londen te komen. Dus reken 80 euro.
|
|
|||
|
|||
Dat is redelijk goedkoop, vooral omdat vervoer in Engeland er ook in zit (mensen vergeten meestal dat te berekenen). Hebben jullie eventueel gekeken naar Transavia, Easyjet, BMIbaby? BMIbaby is niet al te goedkoop, maar je kan wel naar Heathrow vliegen, wat dus minder transportkosten in Londen betekent (alleen een metrokaartje is genoeg).
|
|
||||
|
||||
Ik woon een paar KM van eindhoven en daar vliegt alleen Ryanair naar Stansted. Dus doen we dat maar
|
|
|||
|
|||
Waar komt die 22 pond vandaan? Trein vanaf Stansted?
|
|
|||
|
|||
Dag kaart voor de trein van en naar Stansted en om te reizen met de metro in Londen (ook handig ). Voor de mensen die naar de Apple Store op Regent Street gaan, stap uit bij Oxford Circus en niet Picadilly Circus (wat ik dus deed en een pokke end moest lopen ).
|
|
|||
|
|||
Handige tip . 8 april ga ik dan maar! Duurt nog wel een maandje, maar goed.
|
|
|||
|
|||
Je kan ook gewoon vaak op de zelfde dag heen en weer reizen via eindhoven. Als je niet in de buurt van eindhoven woont is het wellicht goedkoper om via rotterdam te vliegen aangezien je ook nog met treinkosten hier en in engeland rekening moet houden en met Heathrow zit je zo in het centrum.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Ik keek net op de site van transavia maar ik zie dat je via Rotterdam ook alleen naar stansted kan vliegen dacht dat je ook zo naar heathrow kan gaan. Dan is Eindhoven idd een stuk goedkoper met je ov-kaart.
|
|
||||
|
||||
Alleen via Amsterdam vlieg je op Heatrow volgens mij.
Maar misschien dat ik een dagje daar blijf slapen. Lekker avondje in de pub hangen. Iemand een idee? haha |
|
|||
|
|||
Als je van voetbal houdt pak je direct een voetbal wedstrijd erbij van je favorite club. Of van rugby of iets dergelijks.
|
|
|||
|
|||
Bertje, dat kan je ook doen inderdaad Pak je 's ochtends vroeg weer de trein en de vliegtuig. Hou alleen wel rekening dat je dagkaart de volgende dag niet meer geldig is en waarschijnlijk een nieuwe kaartje moet kopen. Ik zou dat zeker even nagaan
|
|
|||
|
|||
Levensgenieters en apple-fanaten,
Lekker een lang weekendje Londen van maken, hapje eten, theatertje rondwandelen en de apple-store bezoeken. Ik begrijp dat je de iphone gewoon kunt kopen met een visa of mastercard (in mijn geval wordt dat er 1) en dat je 'm bij thuiskomst kunt hacken/unlocken/of een andere term voor gebruiksklaar maken voor nederland. Voor dat laatste zou ik echt graag een volmondige bevestiging hebben. Iemand al positieve ervaringen hiermee? Scheelt echt een hoop centjes daar bij die gekke engelsen. |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
een quote van iemand @ tweakers.net, got:
Citaat:
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
|
|