iPhone UK discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door apple2008 hoeveel en hoe heb je betaald? is er een max aantal of kan je meer dan 1 kopen? Is allemaal ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Is allemaal informatie die je op de website van O2 kan vinden hoor. De iPhone kost 269 pond, je bent verplicht om met een creditcard te betalen en de limiet is 2 per creditcard.
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
oke thanx tja ik ben een luie donder sorry - maar oke dat is weer zo'n stomme regel dus 2 max...
|
|
|||
|
|||
269 GBP (GBP) = 381.98 EUR (EUR)
En wat kost een retourtje? |
|
|||
|
|||
Spijtig dat je ze niet online kan bestellen...
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Dus in UK kosten ze ong: 381.7379 EUR
Exclusief verzending naar BE/NL En komt hier dan nog enige invoerkosten bij of wordt da niet gedaan omdat UK bij de EU behoord? |
|
|||
|
|||
Geen invoerkosten ivm EU..
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
En ik neem aan dat de BTW a 19% er ook nog bij gerekend moet worden?..
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
jaa indd. Art. 25 Eg-verdrag verbiedt in- en uiivoerrechten en heffingen van gelijke werking. Een Iphone uit de Uk is dus helemaal niet zn slecht idee
|
|
|||
|
|||
Maar hoe snel is zo'n iPhone uit de UK hier?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Werkt het wel of niet? Ook niet als je de software downgrade?
|
|
|||
|
|||
Volgens mij is de Unlock voor 1.1.2 nog erg complex. Ik zou dus ff wachten met die UK Iphone.
|
|
|||
|
|||
hmmm dat is bagger
|
|
|||
|
|||
Klopt,
De jailbreak is al mogelijk, maar hoe lastig het ook is om mijn iPhone hier in zijn doosje te zien staan, hij komt er pas uit als er een werkbare manier is om het handeltje te jailbreaken en te unlocken. Ik kan echt niet wachten,... |
Er zijn 4 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 4 gasten) |
|
|
|