iPhone UK discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door sjempie No questions asked for you because you live in London? of geen vragen omdat ze het prima vinden zolang ze ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Excuus; ik was niet duidelijk genoeg. Ik bedoel dat ik op zoek ben naar een Iphone met firmware 1.1.2 ipv 1.1.3. En ik heb goede hoop er nog een paar te vinden in London.... .. en ik hoopte op bevestiging van de kans dat dat lukt
|
|||
|
|||
Hierbij de bevestiging
Zaterdagmiddag in Regent St. een iphone gekocht. Versie 1.1.2. Geen vragen over updaten/activeren/whatever. |
|
||||
|
||||
tnx! Was je ook zo 'brutaal' om te vragen of je er een kreeg met de 1.1.2 firmware of heb je aan de balie gecheckt op weeknummer? welk weeknummer heb je trouwens gekocht?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Even een vraagje voor de volgende stap: welke tutorial kan ik het best volgen voor een jailbreak/unlock? Ik zie dat de handleiding voor US iphones niet geschikt is voor UK/DE toestellen. Maakt het verder nog uit welke xSIM ik ga gebruiken? Ik wil er nederlandse simkaart in kunnen stoppen, maar later dit jaar ook een engelse simkaart... |
|
||||
|
||||
hier kan je zien hoe je 'm moet unlocken:
iClarified - iPhone - How to Activate and Jailbreak Your OTB 1.1.2 iPhone Using Windows en het vierde en vijfde nummer van je serienummer is het weeknummer waarin de iphone is gemaakt - laat nog even weten wat dat is. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Wat kost hij daar?!
|
|
||||
|
||||
269 pond, dat is ongeveer 361 euro.
|
|
|||
|
|||
Ik ben teruggekeerd van Engeland met... 3 iPhones!
Ik moet hun versies en zo nog effe checken maar ik ben deze ochtend naar Calais gegaan en daar de ferry genomen naar Dover. Ik heb ervoor gekozen om naar een Apple-shop te gaan met als achterliggende gedachte dat als het daar niet lukte bij Carphone Warehouse te gaan. De dichstbijzijnde Apple-store is in Greenhithe op een uurtje rijden van Dover in een mega-shopping center. Ik ben binnengegaan en heb ze effe staan bekijken en daarna naar de kassa gegaan en 3 Iphones gevraagd. Het maximum dat je er mocht meenemen was 5. Ze hebben me geen vragen gesteld. Enkel toen ik moest betalen zei de verkoopster: "Is this a foreign creditcard", waarop ik "Ja" antwoorde. En zij reageerde "Oh ... OK!, here's your receipt, enjoy your Iphone!". Waarna ik met drie Iphones in de zak de Starbucks ben binnengegaan. Daarna teruggereden naar Dover en daar ook geen enkel probleem gehad, had ik ook niet verwacht. Nu moet ik alleen effe kijken naar de bootloader en de versie. Dus als je een Iphone wilt en je wil er een dagje uit van maken, dan raad ik je Bluewater Shoppingcenter aan. Let wel op, het gaat pas om 10 uur plaatselijke tijd open, dus 11 uur "onze tijd". De ferries varen 24/24. |
|
|||
|
|||
Ok ik heb het effe gecheckt en ik heb Firmware 1.1.2 en als ik de regel volg van het vierde en vijfde cijfer in het serienummer, dan heb ik bootloader 4.3.
Is dit mogelijk ? |
|
||||
|
||||
Citaat:
ben benieuwd! |
|
|||
|
|||
Citaat:
Dit lees ik op een andere site: "If you are not sure if you have the 4.6 bootloader then check the serial number of the iPhone. If the 4th and 5th digits are 45 or higher then you have the new bootloader and cannot unlock." |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
alles onder week 45 is bootloader 3.9 met firmware 1.1.1 die kan je unlocken zonder Xsim.
Echter in EN/DU/FR zijn alleen bootloader 4.6 te vinden dus alleen te gebruiken met een Xsim. week 45+ tot week 1 is bootloader 4.6 met firmware 1.1.2 die kan je unlocken met een Xsim week 1+ is nieuwe boatloader met firmware 1.1.3 nog niet te gebruiken als Telefoon. hoop dat dit het 1 en ander voor jullie ophelderd Laatst gewijzigd door MarkBender; 24-01-08 om 15:59. |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
ohja dat is waar vergeten... haha ik zal het ff aanpassen.. maar zijn er nog zoveel iPhones daar te koop die nog geen nieuwe firmware hebben? Ik wist dat het niet goed liep in Engeland, maar week 43 nu nog is wel redelijk dramatisch! Als je vergelijkt dat ik in week 51 mn tweede iphone kocht en de week van productie was 50...
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
|
|