iPhone UK discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Farilas Ze kunne je niet verplichten in de winkel een abbonement af te sluiten. wat wel kan is dat je een ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Citaat:
De vraag luid : Stel : Ik koop een iPhone, hij word afgeleverd, moet mijn oom dan een abbonement afsluiten ? of moet dit via iTunes (Doe ik dan niet dus..) ? Dus dat ik niet 35 pond per maand moet betalen .. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Een collega van mij was vandaag in London en heeft een Iphone kunnen bemachtigen bij Carphone Warehouse voor 169 pond. Hij vroeg er 2, maar hij kreeg er maar 1.
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Oke,dus mijn oom kan naar de winkel gaan en de iPhone zonder zorgen kopen ?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Gevolg= je kan in de Apple shop nog niet aan de goedkope prijs kopen! Wat ik ontzettend raar vind!! Greetz |
|
|||
|
|||
Citaat:
Moest de prijs in de Apple Store toch verlagen ga ik dit weekend "even" naar London om 5 Iphones te gaan halen. |
|
|||
|
|||
Ik ga morgen naar London
Ben benieuwd of ik er een kan kopen voor 169 pond |
|
|||
|
|||
kan je cash betalen bij 02 of carphone
|
|
||||
|
||||
Ik ga morgen bellen,als ze zeggen dat je je abbo via iTunes kan afsluiten,bestel ik hem gelijk !
Moet je met een Engelse CC betalen ? of kan het ook met NL CC ? |
|
|||
|
|||
Kan je hem niet online bestellen (carphone warehouse) en dan naar NL laten versturen? Of een systeem à la USA2NED...?
Iemand anders evt. behulpzaam? |
|
|||
|
|||
Citaat:
Je moet natuurlijk wel tijd hebben, maar verder is het denk ik goedkoper om zelf te gaan. |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Inderdaad, heb pas het geluk gehad voor 20 Euro een ticket bij Ryanair te scoren, maar dat was een aanbieding, op het moment kun je daarvoor niks krijgen. Trouwens, bij die 20 Euro komt ook nog eens 8 Euro 'creditcard kosten'.. maar dat zie je pas op het allerlaatste moment.
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
als je het ticket op tijd boekt (bvb een maand vooruit) dan zie je ze wel voor 20€ bij ryanair. Als je komende week wilt dan ben je natuurlijk meer kwijt.
|
|
|||
|
|||
ik ga deze zaterdag naar uk, kan ik van de carphone house 2 iphones kopen zonder abo voor 169£ of moet je een abo hebben?
|
|
||||
|
||||
Cigerim,
Dat is nu net het antwoord waar iedereen op zit te wachten. Ik zou zeggen, mocht je het weten, post het dan!! |
|
|||
|
|||
ok zaterdag avond laat ik het jullie weten
moest er iemand voor mij zijn.... |
Er zijn 5 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 5 gasten) |
|
|
|