iPhone UK discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door voodoo077 En met American Express of Visa of Eurocard al geprobeerd? Ik ga of terplaatse ofwel laten opsturen vanuit Schotland denk ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
Hoeveel ben je daarvoor kwijt voor het verzenden, dat wil ik graag weten als iemand mij dat kan vertellen?! |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
dus als voorbeeld 4 stuks aan 210€ -> 40€ transport + 8,4€ verzekering = 888€ per 4 of 222€/stuk. als ik daarvoor naar Engeland zelf moet pffff Met 3 -> 225€ met 2 -> 230€ (transport is 30€ voor 1 of 2) en 1 -> 242€ zelf dat laatste kan er nog door voor mij! |
|
|||
|
|||
Dear Mr Haffmans
Thank you for your email. I have checked the stock levels on our Systems and can advise that we currently have 4 iPhones available in our Scunthorpe Store. We also have the following availability in our Hull Stores: Hull (King Edward St) 3 Hull (Kingston) 9 Hull (Princess Quay) 6 Hull (St Andrews Quay) 14 Hull (Stephens SC) 23 We also have 4 available in available in our Goole Store. If there's anything else we can do to help you please reply to this email. Regards Dale Hughes O2 Customer Services Dit is de mail die ik heb ontvangen van de stores in en rondom hull. Check zelf maar ff voor wie interesse heeft. |
|
|||
|
|||
ik ga morgen naar UK achter 5 iphones wie gaat er nog?
laat me weten (met trein) Laatst gewijzigd door bossplaya; 22-04-08 om 17:54. Reden: info vergeten |
|
|||
|
|||
Citaat:
Is er geen andere optie zeg maar gewoon via de Royalmail van postoffice? Is dat niet wat goedkoper? Laatst gewijzigd door MichaelT; 22-04-08 om 18:11. |
|
||||
|
||||
Citaat:
Zelf heb ik geen CC, simpel weg niet nodig hier in nl, anders had ik het geprobeert. Nu gaat mijn pa waarschijnlijk voor me proberen, maar voor hij dat doet hoop ik antwoord van jullie. gr juriaan
|
|||
|
|||
Weet iemand iets over de beschikbaarheid van iPhones in Londen zelf? Ik ga er binnenkort heen en denk er zo'n 15 mee te nemen.
|
|
|||
|
|||
Ik zou het niet weten, maar laat er wel 1 voor mij over!
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Nu maar wat anders verzinnen. gr juriaan |
|
|||
|
|||
iemand nog die binnenkort gaat en toevallig 1tje extra wilt meenemen
|
|
|||
|
|||
Over de voorraad kan ik wellicht iets nuttigs melden.
Londen: Ik heb contact met winkels rond Oxford Street gehad en ze zijn bijna overal uitverkocht. De voorraad is meestal geslonken tot twee 8 GB Iphone's. Een vraag aan jullie allen: - Wie heeft het directe nummer naar The Carphone Warehouse op 220 Tottenham Court Road. Dus niet het 0870 nummer, maar het nummer dat begint met 020. Ik ga binnenkort ook naar London, gewoon voor de gezelligheid. Daar zal ik de beschikbaarheid ook meten bij de verschillende winkels. I'll keep ya'll posted! Jonny |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
zou je misschien de werkwijze willen uitleggen? hoe bestel je bijvoorbeeld de iphone's op Carphone Warehouse als je geen UK adres hebt? graag de stappen en mijn dank zal groot zijn |
|
|||
|
|||
Ik zou ook graag die stappen willen weten... en telefoonnummers.
Kan je bij Apple store London ook een iPhone meenemen voor 169,- pond? Dat zou wel stoer zijn....? Iedereen heeft het over carphonewarehouse, maar tja waarom moeilijk doen als het makkelijk kan? |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
In de Apple store van Kent hebben mijn ouders geen problemen gekent. De verkoper vroeg enkel of ze geen handelaars waren.
Greetz Integra NOS Laatst gewijzigd door ArB; 23-04-08 om 10:02. |
|
|||
|
|||
Citaat:
nee, geen probleem maar wel 100 pond duurder ( 8gb ) Voor 16 gb maakt het natuurlijk niet veel uit Laatst gewijzigd door ArB; 23-04-08 om 10:02. |
|
|||
|
|||
|
Er zijn 4 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 4 gasten) |
|
|
|