iPhone UK discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) in totaal meer dan 20 stuks. eerst 8 stuks dan 2 maal 2 stuks en dan 10 in de apple shop. maar niet allemaal voor ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
in totaal meer dan 20 stuks. eerst 8 stuks dan 2 maal 2 stuks en dan 10 in de apple shop.
maar niet allemaal voor mij vrienden en kennissen hadden hun cc kaart meegegeven. In totaal 4 verschillende cc kaarten. Helaas ging onze Belgisch Maestro kaart daar niet. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Oke, en bij de CarPhone warehouse geen problemen met irritanten vragen of abbonomenten ?
|
|
|||
|
|||
ze zijn opgeleid om enkele vragen te stellen. De dame die ik had haar naam en telefoonnummer staan hier in vorig bericht vermeld stelde bij de eerste bestelling enkel vragen.
1: of ik in de buurt van de winkel woonde. Miin antwoord: JA 2: of de Iphones voor mezelf waren of voor doorverkoop. Miin antwoord: Voor mezelf en vrieden, niet voor doorverkoop. 3: En of ik getrouwd was of nog vrij was (grapje)3 3 bis: of if ik een papier wilde tekenen dat ze de telefoon verkocht hadden aan mij. Mijn antwoord: JA Deze papieren zijn enkel om aan te tonen dat ze aan verschillende personen de telefoon hebben verkocht. Heb zelf met een cc kaart betaald die op een meisjesnaam stond. De adressen die ze kregen voor de formulieren waren allemaal adressen die ik gevonden heb in Google. Bij de tweede en derde en vierde afhandeling van 2 stuks vroeg ze deze vragen niet meer enkel als er een andere verkoper dicht in de buurt was deed ze dat wel. Anders niets speciaals. |
|
|||
|
|||
Citaat:
"Standaardprocedure", want je had al vooraf vermeld dat je uit belgië kwam en x aantal iPhones wilde kopen.. Ik ben aan het twijfelen om dinsdag te gaan, of liever begin mei, ivm afsluitdatum Visa.. MAar zit dan weer te denken "misschien zijn er dan geen meer " |
|
|||
|
|||
net terug met vriend uit londen. vijdag meteen 2 per persoon gekocht bij carphone tegenover victoria station. niets ondretekenen, NL bankpas kon niet, wel met cc. niets ondertekend. nep UK adres gegeven. vriendelijke jongrns. ze snappen best hoe het gaat.
zaterdag bij een carphone ino xford street. daar kon het nirt-niruw beleid zei die. 100 m verderop bij een andere carphone wel gescoord weer 2 twee iphones. geen probleem met cc, bankpas kon niet. nep Uk adres gegeven, contract formulier meekregen maar er werd niets ermee gedaan. NL douane geen probleem. meteen half uurtje geleden geunlockd, nog moet erachter komen hoe het internet via wireless werkt. maar het feest gaat nog niet lang door. he voorraad raakt op vplgens die eerste carphone jongrns |
|
|||
|
|||
Iemand die een goed/betrouwbare/goedkoop bedrijf weet die van Engeland naar Nederland verzend?
|
|
|||
|
|||
Je betaald bij carphone warehouse dus maar 169pond voor een iPhone. Hoe zit het met het O2 abo activering/contract enz? En net zoal degene boven me, verzend niemand die dingen uit Engeland?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Nogmaals bedankt voor de 8GB die je hebt meegebracht voor mij Robin Ik zie je straks wel voor de koffie !! |
|
|||
|
|||
die vraag is al vaker beantwoord, je abbo dien je normaal af te sluiten via iTunes. Maar omdat je hem via software unlocked e.d. kan je zorgen dat het toestel werkt zonder dat je abbo afgesloten hebt en ben je dus eigenaar van een iPhone voor net over de 200 euro. Op de vraag of iemand die dingen verzend, heb ik geen antwoord. Oplossing tot op heden is, kennissen en familie daar vragen of zelf even langsgaan.
|
|
||||
|
||||
Misschien is er iemand die dit weet, als je arriveert op Luton airport, wat is dan de makkelijkste manier om naar het centrum van Londen te komen?
|
|||
|
|||
Heb net 3 iphones een paar weken geleden gekocht bij CARPHONEHOUSE met CREDITCARD. Moest wel een HANDTEKENING zetten om de transactie natuurlijk te voldoen.
Heb inmiddels een abbonement gekregen voor alle 3 telefoons. IK SNAP NIET DAT MENSEN HIER GEEN FOUTE INFORMATIE NEER ZETTEN, IS NIET BELEEFD !!! V. Waarom moet je een handtekening zetten? A. Om te veriferieren dat JIJ de houder bent van de creditcard. Zonder handtekening te vragen is het gewoon een bankpasje. V. Kan ik de abbonement opzeggen? A. Ja, maar Nee! Ter plekke kan je zeggen dat je geen abbonement wilt, maar door middel van de creditcard worden de abbonement gegevens gestuurd na een paar maanden, en dan zit je vast inderdaad! Maar goed de anderen hier hebben zeker wel andere ''ervaringen''. Laten we allemaal eerlijk blijven |
|
|||
|
|||
En wat is jouw antwoord dan op de vraag waarom de lokale bevolking gewoon een iphone kan aanschaffen voor 169 pond met een pin-pas? Hoe regelen ze dat dan bij hun?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Is er iemand die dit verhaal kan bevestigen? |
|
||||
|
||||
@gertdroge
Je hebt 1 post, en al meteen een twijfelachtige. Ik zeg niet dat ik je niet geloof, maar aangezien je de enige bent die deze info meldt, kun je die misschien wat meer beargumenteren. Zijn er al anderen met het zelfde probleem? Zou natuurlijk wel erg verrot zijn voor iedereen die naar Engeland is gegaan voor een iPhone, en straks een (DUUR) Engels abonnement heeft! |
|
|||
|
|||
Wat abbo heb je mogen ontvangen dan? Hoeveel per maand?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Citaat:
Doe je niks in het begin of later, ja dan word je telefoon geblokeerd of doen sommige dingen het niet. Staat toch op de o2 website. Ik weet de prijzen zijn extreem verleidelijk! Ben er ook ingetrapt, en nu vast! Citaat:
Citaat:
Op dit forum vind je alleen enthouiaste mensen die de iphone gaan kopen of al een paar weken hebben gekocht. De mensen die genaaid zijn zie je niet meer terug, want ze hebben gewoon geen zin meer in dit verhaal. Ze weten dat er een risico aan vast zat, dus voor hun om terug te keren naar dit forum schieten ze niks mee op. Ze willen blijkbaar dat iedereen in de fout gaat. Ik kom wel terug maar alleen om de mensen te waarschuwen. Ik kwam deze post tegen toen ik aan het zoeken was als meerdere mensen de probleem hebben die ik ook heb. Vandaar die ene post! |
|
|||
|
|||
Ik heb net even een mail verstuurd naar Carphone Warehouse om dit verhaal te bevestigen. Ik post het antwoord van ze als ik die krijg.
|
|
||||
|
||||
@GertDroge
Thanx voor de reactie! Bedoelde het niet vervelend, maar aangezien dit je eerste post was, had ik zo mijn twijfels! Ben benieuwd of anderen dit kunnen bevestigen, zou vervelend zijn! Wel apart trouwens, want volgens mij kunnen ze je niets maken als je niets getekend hebt. Ik zou de voorwaarden toch maar eens goed lezen! Misschien kun je er onder uit! |
Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) |
|
|
|