iPhone UK discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door asambasamba ja ik wil dat ook heel graag weten, ik heb het artikel gelezen... mijn kennis gaat 21 mei naar UK ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
hehe, wat had je dan verwacht
als je een engels adres kan regelen gaat het denk ik wel |
|
|||
|
|||
het probleem is echter dat ik denk dat ze overal zijn uitverkocht dus ook in de webwinkel. dat wil ik dus vragen
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Zij geven altijd iets weer in de aard van :
Sorry but we are unable to sell outside of the UK. Ze kunnen dit zien aan de hand van jouw IP-adres... |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
vandaag 07:15 vertrokken om 11:55 de eurostar brussel->londen toen ik er was 14 winkels af gegaan. Nix meer te krijgen 1 winkel was zo aardig de complete voorraad in londen te bekijken en dat was -56. En die ene winkel had er bij het ingaaan van de actie 2000. Ze hopen dinsdag weer nieuwe te krijgen maar dat zijn er zo weinig dat ze waarschijlijk in de ochtend alweer op zijn. 4 uur later zat ik weer in de eurostar terug zonder iphones nu bijna thuis.
De winkel waar ik zo vriendelijk geholpen werd was in oxford street daar zitten er geel veel maar het is de tweede aan de linkerkant als je er vanuit tottenham court road inloopt. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
De voorraad is -56, dus dat betekent dat er 56 mensen zijn die 'm eerst krijgen, ook al leg je je slaapzak voor de winkeldeur.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik denk dat we kunnen concluderen dat het afwachten zal worden voor de iPhone 3G oftewel iPhone 2.0 om echt zeker te kunnen zijn wil je een trip naar Londen plannen. Nu is het een kwestie van gokken en als je misgokt ben je op z'n minst 75 euro kwijt aan een eurostarticket, waarschijnlijk zelfs heel wat meer.
|
|
|||
|
|||
is de 16G ook nergens meer te krijgen? want ik ben donderdag t/m zaterdag in Londen
|
|
|||
|
|||
ik ga ook lekker geheimzinnig doen! ik weet een winkel die altijd voorraad heeft in London!
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Hoe kan nu iemand hier in NL jouw enige zekerheid geven dat in winkel XYZ eind volgende week een bepaald produkt in voorraad is? Die vraag is pas te beantwoorden op de betreffende dag in de betreffende winkel. En nergens anders! Ik vind het echt onvoorstelbaar hoeveel mensen hier rondlopen en dit soort zinloze vragen stellen. Wat je wel zou kunnen vragen is "Welke winkels hebben geen voorraad meer en hebben te kennen gegeven ook geen voorraad meer te krijgen". Daar is nog een redelijk zinnig antwoord op te geven maar ik verwacht niet dat iemand naar Londen gaat om even bij alles winkels te gaan inventariseren. Wellicht is het een optie om een onderwerp "Wie weet waar Willem Wever woont, eh bedoel de iPhone te koop is". |
|
|||
|
|||
Citaat:
Dat noemen ze actie artikelen. |
|
|||
|
|||
Kunnen we niet gewoon een regel maken dat je minimaal 5 dagen geregistreerd moet zijn voordat je mag posten?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
wat ik niet snap is waarom jullie niet rechtstreeks met CW of O2 of Apple bellen. telefoon kost bijna niets (of gratis met VoipBuster/skype) en dan weet je het zeker.
op het internet zijn alle tel. nummers te vinden volgens mij zijn er nog voldoende 16 Mb |
|
|||
|
|||
ik heb skype gedownload, maar het is niet gratis hoor.. en voipbuster zijn mijn gratis minuten op.. duss
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
|
|