iPhone UK discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) Op de website staat dat je adres gegevens overeen moeten komen met je CC gegevens.. maar een paar pagina's terug staat dat iemand met een ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Op de website staat dat je adres gegevens overeen moeten komen met je CC gegevens.. maar een paar pagina's terug staat dat iemand met een NL/BE CC besteld heeft op een UK adres.. daarna is diegene niet meer met info gekomen.. dus zo gek is de vraag helemaal nog niet.
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Waarom moet het adres er eigelijk bijstaan? Een vriendin die in london woont gaat voor mij een iphone komen met haar cc, is het best dat zij een vals adres opgeeft, of gewoon haar eigen adres? Welke gevolgen heeft dat?
grtz |
|
|||
|
|||
Op die manier checken ze hoeveel iPhone's je al gekocht hebt. heeft verder totaal geen gevolgen.
|
|
||||
|
||||
Iphone gekocht via eBay - UK
Man, man, man,
Na veel opzoekwerk op vooral deze (prachtige) site heb ik vandaag eindelijk mijn eerste iPhone (8gb) gekocht (YES!). Na enig (lees: veel) opzoekwerk stond ik op het punt om er door kennissen eentje uit New York te laten opsturen. Uiteindelijk is mijn oog nog gevallen op een eBayer uit de UK die er 4 te koop aanbood voor de Nu-Kopen prijs van 249,99GBP (incl. gratis verzending naar België!). Omgerekend geeft dat een 312,20 €. Betaald met Paypal (kopersbescherming tot 1000€) waardoor de totale rekening op net geen 320 € komt. (reeds unlocked en FW 1.1.4). De verkoper heeft ook een feedback van 1330 (99,99%) wat bij mij als heel betrouwbaar overkomt. Toch nog afwachten natuurlijk (spannend!). Door hem in de UK te kopen vermijd ik ook nog het hele douane-gedoe en daardoor hoop ik hem ook sneller in mijn bezit te hebben. Ik moet hem bij aankomst enkel nog in het Nederlands zien te krijgen maar met alle handleidingen en tips op deze site moet dit zeker lukken. Ik laat iets weten wanneer ik hem in bezit heb. ps: voor de geïnteresseerden: er zijn er nog 3 over aan dezelfde voorwaarden hé iPhoners... keep up the good work |
|
|||
|
|||
Citaat:
heb je hem al? thx |
|
|||
|
|||
Zijn er daadwerkelijk al mensen geweest die met een nederlandse CC in the carphonehouse een iphone gekocht hebben?
Ik kreeg volgende email terug op de vraag of ik met een nl creditcard waar ik overal in europa mee kan betalen in hun winkel ook een iphone kon afrekenen: Dear Mr Opperhoof, Thank you for your email. I have looked into this for you and you are unable to use your Dutch credit card to purchase an iphone. I'm sorry if this has caused you any inconvenience. |
|
||||
|
||||
@ M3
Dit is (was) de titel van de aanbieding: Apple iPhone, 8gb, unlocked all networks & FREE POSTAGE De verkoper betreft: ds.07 De bieding liep nog 8 dagen maar met dit voor u op te zoekn heb ik gezien dat hij er nog 0 beschikbaar heeft. De andere 3 zijn dus ook de deur uitgevlogen. Hoe heb ik gezocht: zoeken uitgebreid naar heel de EU en gezocht op "iPhone 8gb". Ik ben dan met de laatste pagina begonnen (meest recente aanbiedingen) in de hoop een goed prijsje tegen te komen (wat dus gelukt is). Blijven zoeken en... veel succes! |
|
|||
|
|||
Citaat:
iphone was binnen de 4 werkdagen binnen en is verzonden geweest met royal mail.Ik heb dus een goede ervaring met deze verkoper |
|
|||
|
|||
ok thx!
zoek wel verder. Maar op Ebay UK zijn er wel héél veel aanbieders. Prijs lijkt mij allemaal schappelijk, rond 250-300eur. Zal daar maar een kopen voor mijne maat |
|
||||
|
||||
De volgende keer dat ik berichten zie die zich niet aan de bovenstaande uitspraak van mijn collega-mod houdt, krijgt de poster meteen een berisping aan zijn broek!
Het grootste voetbalforum van Nederland Laatst gewijzigd door Nikooos; 24-04-08 om 16:26. |
|
|||
|
|||
Bdankt voor de snelle reactie. Kan mijn huisgenoot me niet machtigen om te betalen met zijn CC?Mensen die een iphone afgerekend hebben in engeland, moesten jullie een handtekening zetten/werd er legitimatie gecontroleerd?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Sommigen wilde niet verkopen, anderen wel aan mensen met buitenlandse CC.. Je zet enkel handtekening voor de betaling te confirmeren (geen code dus).. Lees paar bladzijdes terug en je hebt je antwoorden.. |
|
|||
|
|||
Hallo, mijn oom is gisteren naar de carphone warehouse geweest.. en ze zeiden hem dat de iphone 269 pond was.. en dat zeiden ze blijkbaar in paar verschillende winkels..
ik dacht dat de actie van 169 pond tot 1 juni liep? alvast bedankt |
|
||||
|
||||
De actie is op=op en tot 1 juni, blijkbaar zijn ze dus op.
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Vreemd hoor... ik ga volgende week, hopen dat er dan nog voorraad is. Ik heb een hele dag de tijd en een metro-dagkaart voor alle zones, dus ik kan alle winkels in Londen proberen.
|
|