//

iPhone UK

iPhone UK discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) Op de website staat dat je adres gegevens overeen moeten komen met je CC gegevens.. maar een paar pagina's terug staat dat iemand met een ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Rest Europa
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #681  
Oud 23-04-08, 17:07
PvdH PvdH is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 26
Standaard

Op de website staat dat je adres gegevens overeen moeten komen met je CC gegevens.. maar een paar pagina's terug staat dat iemand met een NL/BE CC besteld heeft op een UK adres.. daarna is diegene niet meer met info gekomen.. dus zo gek is de vraag helemaal nog niet.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #682  
Oud 23-04-08, 17:23
Grample's schermafbeelding
Grample Grample is offline
• iOS 8.4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Nederland
Berichten: 1.130
Stuur een bericht via MSN naar Grample
Standaard

Modbreak:
Voortaan worden alle vragen die al een keer (of zelfs meerdere keren gesteld zijn) per direct verwijderd zonder enige toelichting !

Lees de thread goed door voordat je een vraag stelt want het is hier niet de bedoeling dat je je even registreert, je (al gevraagde) vraag hier dropt en gelijk een antwoord krijgt.

  #683  
Oud 23-04-08, 19:50
tb158 tb158 is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 40
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PvdH Bekijk bericht
Op de website staat dat je adres gegevens overeen moeten komen met je CC gegevens.. maar een paar pagina's terug staat dat iemand met een NL/BE CC besteld heeft op een UK adres.. daarna is diegene niet meer met info gekomen.. dus zo gek is de vraag helemaal nog niet.
Ja, daar zit ik nu dus ook mee. Want er staat op dat je het cadeau zou kunnen doen. Dus dan kunnen je cc gegevens en je adres waarnaar je het verzonden wilt hebben niet overeenkomen.....
  #684  
Oud 23-04-08, 19:53
emperorra emperorra is offline
• iOS 2.0.1
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 16
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tb158 Bekijk bericht
Ja, daar zit ik nu dus ook mee. Want er staat op dat je het cadeau zou kunnen doen. Dus dan kunnen je cc gegevens en je adres waarnaar je het verzonden wilt hebben niet overeenkomen.....
precies.

gewoon proberen en meld mij of het is gelukt?
  #685  
Oud 23-04-08, 19:55
tb158 tb158 is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 40
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door emperorra Bekijk bericht
precies.

gewoon proberen en meld mij of het is gelukt?

ben het ook van plan, zal het morgen proberen.
Hopen dat het lukt!!
  #686  
Oud 23-04-08, 20:53
Dieter Dieter is offline
• iOS 1.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 12
Standaard

Waarom moet het adres er eigelijk bijstaan? Een vriendin die in london woont gaat voor mij een iphone komen met haar cc, is het best dat zij een vals adres opgeeft, of gewoon haar eigen adres? Welke gevolgen heeft dat?
grtz
  #687  
Oud 23-04-08, 21:39
Eric Cartman Eric Cartman is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 24
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dieter Bekijk bericht
Waarom moet het adres er eigelijk bijstaan? Een vriendin die in london woont gaat voor mij een iphone komen met haar cc, is het best dat zij een vals adres opgeeft, of gewoon haar eigen adres? Welke gevolgen heeft dat?
grtz
Op die manier checken ze hoeveel iPhone's je al gekocht hebt. heeft verder totaal geen gevolgen.
  #688  
Oud 23-04-08, 21:46
minosvdb's schermafbeelding
minosvdb minosvdb is offline
• iOS 8.3
• 8.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Antwerpen
Berichten: 36
Cool Iphone gekocht via eBay - UK

Man, man, man,

Na veel opzoekwerk op vooral deze (prachtige) site heb ik vandaag eindelijk mijn eerste iPhone (8gb) gekocht (YES!).

Na enig (lees: veel) opzoekwerk stond ik op het punt om er door kennissen eentje uit New York te laten opsturen. Uiteindelijk is mijn oog nog gevallen op een eBayer uit de UK die er 4 te koop aanbood voor de Nu-Kopen prijs van 249,99GBP (incl. gratis verzending naar België!). Omgerekend geeft dat een 312,20 €. Betaald met Paypal (kopersbescherming tot 1000€) waardoor de totale rekening op net geen 320 € komt. (reeds unlocked en FW 1.1.4).

De verkoper heeft ook een feedback van 1330 (99,99%) wat bij mij als heel betrouwbaar overkomt. Toch nog afwachten natuurlijk (spannend!).

Door hem in de UK te kopen vermijd ik ook nog het hele douane-gedoe en daardoor hoop ik hem ook sneller in mijn bezit te hebben.

Ik moet hem bij aankomst enkel nog in het Nederlands zien te krijgen maar met alle handleidingen en tips op deze site moet dit zeker lukken.
Ik laat iets weten wanneer ik hem in bezit heb.

ps: voor de geïnteresseerden: er zijn er nog 3 over aan dezelfde voorwaarden hé

iPhoners... keep up the good work
  #689  
Oud 23-04-08, 22:01
M3 SMGII M3 SMGII is offline
• iOS 4.0.1
• 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 92
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door minosvdb Bekijk bericht
Man, man, man,

Na veel opzoekwerk op vooral deze (prachtige) site heb ik vandaag eindelijk mijn eerste iPhone (8gb) gekocht (YES!).

Na enig (lees: veel) opzoekwerk stond ik op het punt om er door kennissen eentje uit New York te laten opsturen. Uiteindelijk is mijn oog nog gevallen op een eBayer uit de UK die er 4 te koop aanbood voor de Nu-Kopen prijs van 249,99GBP (incl. gratis verzending naar België!). Omgerekend geeft dat een 312,20 €. Betaald met Paypal (kopersbescherming tot 1000€) waardoor de totale rekening op net geen 320 € komt. (reeds unlocked en FW 1.1.4).

De verkoper heeft ook een feedback van 1330 (99,99%) wat bij mij als heel betrouwbaar overkomt. Toch nog afwachten natuurlijk (spannend!).

Door hem in de UK te kopen vermijd ik ook nog het hele douane-gedoe en daardoor hoop ik hem ook sneller in mijn bezit te hebben.

Ik moet hem bij aankomst enkel nog in het Nederlands zien te krijgen maar met alle handleidingen en tips op deze site moet dit zeker lukken.
Ik laat iets weten wanneer ik hem in bezit heb.

ps: voor de geïnteresseerden: er zijn er nog 3 over aan dezelfde voorwaarden hé

iPhoners... keep up the good work
hey kan je die kerel zij advertentie is geven?heb gezocht maar er zijn zoveel die hem aanbieden en ook voor rond die prijs. Maar liever iemand betrouwbaar is dan iemand die goedkoper is

heb je hem al?

thx
  #690  
Oud 23-04-08, 22:19
opperhoof opperhoof is offline
• iOS 1.1.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 17
Standaard

Zijn er daadwerkelijk al mensen geweest die met een nederlandse CC in the carphonehouse een iphone gekocht hebben?

Ik kreeg volgende email terug op de vraag of ik met een nl creditcard waar ik overal in europa mee kan betalen in hun winkel ook een iphone kon afrekenen:

Dear Mr Opperhoof,

Thank you for your email.

I have looked into this for you and you are unable to use your Dutch
credit card to purchase an iphone.

I'm sorry if this has caused you any inconvenience.
  #691  
Oud 23-04-08, 22:22
minosvdb's schermafbeelding
minosvdb minosvdb is offline
• iOS 8.3
• 8.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Antwerpen
Berichten: 36
Standaard

@ M3

Dit is (was) de titel van de aanbieding:
Apple iPhone, 8gb, unlocked all networks & FREE POSTAGE

De verkoper betreft: ds.07
De bieding liep nog 8 dagen maar met dit voor u op te zoekn heb ik gezien dat hij er nog 0 beschikbaar heeft. De andere 3 zijn dus ook de deur uitgevlogen.

Hoe heb ik gezocht: zoeken uitgebreid naar heel de EU en gezocht op "iPhone 8gb". Ik ben dan met de laatste pagina begonnen (meest recente aanbiedingen) in de hoop een goed prijsje tegen te komen (wat dus gelukt is).

Blijven zoeken en... veel succes!
  #692  
Oud 24-04-08, 07:29
Bylgus Bylgus is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 65
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door minosvdb Bekijk bericht
@ M3

Dit is (was) de titel van de aanbieding:
Apple iPhone, 8gb, unlocked all networks & FREE POSTAGE

De verkoper betreft: ds.07
De bieding liep nog 8 dagen maar met dit voor u op te zoekn heb ik gezien dat hij er nog 0 beschikbaar heeft. De andere 3 zijn dus ook de deur uitgevlogen.

Hoe heb ik gezocht: zoeken uitgebreid naar heel de EU en gezocht op "iPhone 8gb". Ik ben dan met de laatste pagina begonnen (meest recente aanbiedingen) in de hoop een goed prijsje tegen te komen (wat dus gelukt is).

Blijven zoeken en... veel succes!
Ik heb bij ds.07 ook al een iphone 16 GB gekocht.
iphone was binnen de 4 werkdagen binnen en is verzonden geweest met royal mail.Ik heb dus een goede ervaring met deze verkoper
  #693  
Oud 24-04-08, 08:47
M3 SMGII M3 SMGII is offline
• iOS 4.0.1
• 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 92
Standaard

ok thx!
zoek wel verder.
Maar op Ebay UK zijn er wel héél veel aanbieders. Prijs lijkt mij allemaal schappelijk, rond 250-300eur. Zal daar maar een kopen voor mijne maat
  #694  
Oud 24-04-08, 11:48
Nikooos's schermafbeelding
Nikooos Nikooos is offline
• iOS 10.0.2
• 10.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Tilburg
Berichten: 3.172
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Grample Bekijk bericht

Modbreak:
Voortaan worden alle vragen die al een keer (of zelfs meerdere keren gesteld zijn) per direct verwijderd zonder enige toelichting !

Lees de thread goed door voordat je een vraag stelt want het is hier niet de bedoeling dat je je even registreert, je (al gevraagde) vraag hier dropt en gelijk een antwoord krijgt.

De volgende keer dat ik berichten zie die zich niet aan de bovenstaande uitspraak van mijn collega-mod houdt, krijgt de poster meteen een berisping aan zijn broek!

Laatst gewijzigd door Nikooos; 24-04-08 om 15:26.
  #695  
Oud 24-04-08, 15:34
twaalfuur twaalfuur is offline
• iOS 3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 20
Standaard

Bdankt voor de snelle reactie. Kan mijn huisgenoot me niet machtigen om te betalen met zijn CC?Mensen die een iphone afgerekend hebben in engeland, moesten jullie een handtekening zetten/werd er legitimatie gecontroleerd?
  #696  
Oud 24-04-08, 15:41
Quarre Quarre is offline
• iOS 8.1.3
• 8.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Antwerpen (België)
Berichten: 35
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door twaalfuur Bekijk bericht
Bdankt voor de snelle reactie. Kan mijn huisgenoot me niet machtigen om te betalen met zijn CC?Mensen die een iphone afgerekend hebben in engeland, moesten jullie een handtekening zetten/werd er legitimatie gecontroleerd?
lezen is echt niet zo moeilijk hoor..

Sommigen wilde niet verkopen, anderen wel aan mensen met buitenlandse CC.. Je zet enkel handtekening voor de betaling te confirmeren (geen code dus).. Lees paar bladzijdes terug en je hebt je antwoorden..
  #697  
Oud 24-04-08, 17:17
radicaal_ radicaal_ is offline
• iOS
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 27
Standaard

Hallo, mijn oom is gisteren naar de carphone warehouse geweest.. en ze zeiden hem dat de iphone 269 pond was.. en dat zeiden ze blijkbaar in paar verschillende winkels..
ik dacht dat de actie van 169 pond tot 1 juni liep?

alvast bedankt
  #698  
Oud 24-04-08, 19:02
soCool's schermafbeelding
soCool soCool is offline
• iOS 8.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Flevoland
Berichten: 520
Standaard

De actie is op=op en tot 1 juni, blijkbaar zijn ze dus op.
__________________
Are you ready for this!
  #699  
Oud 24-04-08, 19:08
radicaal_ radicaal_ is offline
• iOS
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 27
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door soCool Bekijk bericht
De actie is op=op en tot 1 juni, blijkbaar zijn ze dus op.
maar op de site staat dat er nog instock is..
en dat ze em binne 2 dage binnekrijgen moest je er nog een willen(moesten ze op zijn) dus..:S

Laatst gewijzigd door radicaal_; 24-04-08 om 19:14.
  #700  
Oud 24-04-08, 19:38
JamFish's schermafbeelding
JamFish JamFish is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 73
Standaard

Vreemd hoor... ik ga volgende week, hopen dat er dan nog voorraad is. Ik heb een hele dag de tijd en een metro-dagkaart voor alle zones, dus ik kan alle winkels in Londen proberen.
__________________
MacPro(2010) / MacMini (2009) / MacBook Pro 15" (2009) / Airport Extreme / Airport Express / iPhone 4 32GB (UK) / iPad Wi-Fi 64GB
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:57.