//

iPhone UK

iPhone UK discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) Hm jammergenoeg ga ik pas halverwege Juni naar Londen, ik zie de aanbieding zo snel even niet maar ik neem aan dat die dan niet ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Rest Europa
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #661  
Oud 22-04-08, 21:27
Jazar Jazar is offline
• iOS
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 4
Standaard

Hm jammergenoeg ga ik pas halverwege Juni naar Londen, ik zie de aanbieding zo snel even niet maar ik neem aan dat die dan niet meer geldig is?
Want 169 Pond...dat is 210 euro ofzo? Dat is echt geen geld als je er zo'n goedkope simabbo in stopt :X

Edit: 2 vraagjes
1. Op pag 31 heeft xziller het erover dat je ook met pinpas kunt kopen (dus geen Creditcard nodig?), klopt dit?
2. Tijdelijke aanbieding? Ik ben zelf ook op zoek naar de aanbieding om iets te vinden over hoe lang het geldig is maar ik neem aan dat het in Juni dus niet meer mogelijk is. Als dat zo is wordt het misschien maar even lief om me heen kijken op dit forum .

Laatst gewijzigd door Jazar; 22-04-08 om 21:34.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #662  
Oud 22-04-08, 21:34
Eric Cartman Eric Cartman is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 24
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jazar Bekijk bericht
Hm jammergenoeg ga ik pas halverwege Juni naar Londen, ik zie de aanbieding zo snel even niet maar ik neem aan dat die dan niet meer geldig is?
Want 169 Pond...dat is 210 euro ofzo? Dat is echt geen geld als je er zo'n goedkope simabbo in stopt :X
Tot 1 juni
Nee idd, is spotgoedkoop vind ik ook
Van pinpas weet ik niet, maar werkt toch vaak niet in buitenland?
  #663  
Oud 22-04-08, 21:45
Dazzle's schermafbeelding
Dazzle Dazzle is offline
• iOS 2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 168
Standaard

Werkt niet, het gaat op IP adres..
  #664  
Oud 22-04-08, 22:13
Eric Cartman Eric Cartman is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 24
Standaard

Kan ik eigenlijk wel iPhone via internet kopen en dan met mijn CC betalen en laten afleveren bij iemand in londen?
  #665  
Oud 22-04-08, 22:46
Patrick_hey_ Patrick_hey_ is offline
• iOS
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 21
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door barb00sa Bekijk bericht
Als je woensdag gaat zie ik je misschien ben daar ook weer dan.
Had gisteren al gebeld en was niet nodig om te reserveren de stock was nog groot genoeg dat ze zeker tot volgende week verder konden. De grote hype van de eerste dagen is alweer voorbij.
naar het schijnt is de voorraad geslonken hebben ze vermeld in een post .. ben je zeker dat er nog iphones zijn ??
mvg patrick
  #666  
Oud 22-04-08, 22:49
caatje's schermafbeelding
caatje caatje is offline
• iOS 6.1.4
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 51
Standaard

Wou ook zo graag naar Londen om er eentje te kopen, maar hoorde vanmiddag van de oogarts dat ik voorlopig niet mag vliegen... En de 169 pond actie loopt 1 juni af....
Echt jammer, moet ik toch gaan overwegen om hem in NL voor iets meer te kopen. Voor iedereen die wel binnenkort op Iphonejacht gaat: Succes!! Ik hou de verhalen hier in de gaten.
  #667  
Oud 22-04-08, 22:50
xziller xziller is offline
• iOS 7.0.5
• 7.0.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Spijkenisse
Berichten: 63
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jazar Bekijk bericht
Hm jammergenoeg ga ik pas halverwege Juni naar Londen, ik zie de aanbieding zo snel even niet maar ik neem aan dat die dan niet meer geldig is?
Want 169 Pond...dat is 210 euro ofzo? Dat is echt geen geld als je er zo'n goedkope simabbo in stopt :X

Edit: 2 vraagjes
1. Op pag 31 heeft xziller het erover dat je ook met pinpas kunt kopen (dus geen Creditcard nodig?), klopt dit?
2. Tijdelijke aanbieding? Ik ben zelf ook op zoek naar de aanbieding om iets te vinden over hoe lang het geldig is maar ik neem aan dat het in Juni dus niet meer mogelijk is. Als dat zo is wordt het misschien maar even lief om me heen kijken op dit forum .

hey
even een reactie hier op :
1. Neej je kan niet met een nederlandse pas. alleen met Creditcard of een Pin en chip pas. Dit laatste is iets anders dan wij gewent zijn dus het is niet simpel je pinpas met een chipknip erop
2. De aanbieding duurt tot 1 juni . zie : Carphone Warehouse

ze vragen meestal naar adres gegevens moet je gewoon even een hotel nemen in de buurt. dit is voor de garanatie van je telefoon
  #668  
Oud 22-04-08, 23:48
Fubaruba Fubaruba is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 6
Standaard

als ik iemand in engeland een iPhone op laat sturen naar Nederland, hoe groot is dan de kans dat ik invoerrechten moet betalen?
  #669  
Oud 22-04-08, 23:55
forum.bericht forum.bericht is offline
• iOS 4.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 982
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fubaruba Bekijk bericht
als ik iemand in engeland een iPhone op laat sturen naar Nederland, hoe groot is dan de kans dat ik invoerrechten moet betalen?
Geen. UK is onderdeel EU.
  #670  
Oud 23-04-08, 13:03
Dieter Dieter is offline
• iOS 1.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 12
Standaard

Waarom moet er eigelijk perse met een cc betaald worden. Als je een kennis een iphone voor jezelf met zijn eigen cc laat kopen, gaat deze daar dan ooit nog enige hinder van ondervinden dat het met ZIJN cc betaald is?????

grtz
  #671  
Oud 23-04-08, 13:07
BiGa BiGa is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 44
Standaard

Omdat er een maximum afname is, dat proberen ze te monitoren met een CC. En nee, hij ondervindt geen hinder.
  #672  
Oud 23-04-08, 13:20
Dieter Dieter is offline
• iOS 1.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 12
Standaard

Ok, bedankt!
  #673  
Oud 23-04-08, 14:17
Jazar Jazar is offline
• iOS
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 4
Standaard

Bedankt voor de antwoorden!

Ik denk dat ik dan maar moet zoeken naar iemand die er een voor mij mee kan nemen
  #674  
Oud 23-04-08, 14:21
BiGa BiGa is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 44
Standaard

Je zal snel moeten wezen, want de laatste berichten zijn dat de voorraden een beetje beginnen op te raken, vooral in de wat grotere steden.
  #675  
Oud 23-04-08, 14:41
pspklant pspklant is offline
• iOS 4.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: België!
Berichten: 174
Standaard

Is er al iemand met den Eurostar naar Londen gegaan? Naar het schijnt controleert de douane hier wel... En moet je het aangeven... Je moet geen invoerrecht betalen, maar wel BTW in je eigen land. Je koopt de iphone dus zonder BTW, en je betaalt de BTW in je eigen land...

Iemand hier al ervaring mee?

Greetz!
  #676  
Oud 23-04-08, 14:50
forum.bericht forum.bericht is offline
• iOS 4.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 982
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pspklant Bekijk bericht
Is er al iemand met den Eurostar naar Londen gegaan? Naar het schijnt controleert de douane hier wel... En moet je het aangeven... Je moet geen invoerrecht betalen, maar wel BTW in je eigen land. Je koopt de iphone dus zonder BTW, en je betaalt de BTW in je eigen land...
Broodje Aap verhaal!

Als jij als privepersoon iets in een EU land koopt voor eigen gebruik dan betaal je de ter plekke van toepassing zijnde BTW en hoef je verder niets te betalen.
En uiteraard maakt de manier van reizen al helemaal niets uit.


Zonder BTW kopen is alleen weggelegd voor zakelijke kopers en ik waag het te betwijfelen dat je bij CWH of Apple ex BTW kunt kopen zelfs want dat kost hun een lading administratie waar ze echt niet op zitten te wachten.
  #677  
Oud 23-04-08, 14:52
pspklant pspklant is offline
• iOS 4.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: België!
Berichten: 174
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door forum.bericht Bekijk bericht
Broodje Aap verhaal!

Als jij als privepersoon iets in een EU land koopt voor eigen gebruik dan betaal je de ter plekke van toepassing zijnde BTW en hoef je verder niets te betalen.
En uiteraard maakt de manier van reizen al helemaal niets uit.


Zonder BTW kopen is alleen weggelegd voor zakelijke kopers en ik waag het te betwijfelen dat je bij CWH of Apple ex BTW kunt kopen zelfs want dat kost hun een lading administratie waar ze echt niet op zitten te wachten.
Kheb naar de douane gebeld en zij melden nochthans dat dat moet. Anders kun je gepakt worden....
  #678  
Oud 23-04-08, 14:52
tomic22 tomic22 is offline
• iOS 6.1.2
• 6.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: omg. Utrecht
Berichten: 64
Stuur een bericht via Yahoo naar tomic22
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pspklant Bekijk bericht
Is er al iemand met den Eurostar naar Londen gegaan? Naar het schijnt controleert de douane hier wel... En moet je het aangeven... Je moet geen invoerrecht betalen, maar wel BTW in je eigen land. Je koopt de iphone dus zonder BTW, en je betaalt de BTW in je eigen land...

Iemand hier al ervaring mee?

Greetz!

Argh! binnen de EU is er vrij verkeer van goederen. al gaat die trein via Italie, btw betaal je niet bij terugkomst in Nederland. is met trein,bus,auto,fiets,vliegtuig hetzelfde.
  #679  
Oud 23-04-08, 14:55
pspklant pspklant is offline
• iOS 4.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: België!
Berichten: 174
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomic22 Bekijk bericht
Argh! binnen de EU is er vrij verkeer van goederen. al gaat die trein via Italie, btw betaal je niet bij terugkomst in Nederland. is met trein,bus,auto,fiets,vliegtuig hetzelfde.
Dacht ik ook, tot ik naar de douane belde zijn zijden dat je de BTW in het land zelf niet moet betalen maar in België wel...
  #680  
Oud 23-04-08, 15:05
forum.bericht forum.bericht is offline
• iOS 4.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 982
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pspklant Bekijk bericht
Dacht ik ook, tot ik naar de douane belde zijn zijden dat je de BTW in het land zelf niet moet betalen maar in België wel...
Dan heb je de douane niet verteld waar je naar toe ging cq. uit welk land je komt.

Wat jij stelt is in strijd met alle EU overeenkomsten.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:33.