iPhone UK discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) hhaha gertdroge probeert ons gewoon bang te maken...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
hhaha gertdroge probeert ons gewoon bang te maken
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
ik heb net een medewerker van de carphone warehouse servicelijn aan de tel gehad, hij wist zelf ook niet helemaal zeker hoe dit in zn werk ging, eerst vertelde hij me dat je wel meteen een contract afsloot maar toen ik duidelijk maakte dat het iphone was zou hij het uitzoeken en moet ik hem later terugbellen
ik laat het horen zodra ik meer weet |
|
|||
|
|||
Citaat:
Er staat een aantal keer in dat je hem moet activeren via iTunes. |
|
|||
|
|||
Op de o2 website staat ook nog dit:
Can I buy iPhone as a gift? You certainly can. Buying and activating the iPhone can be carried out by two different people. But the person activating it must meet the eligibility criteria. If you want to return your iPhone, having received it as a gift (fairly unlikely, we know) please see our returns policy. En deze lijkt me helemaal duidelijk Am I signing up for a minimum term contract when I buy the iPhone online or instore? You'll be asked to choose a tariff and sign up to an 18-month minimum term Pay Monthly O2 contract when you activate your iPhone via iTunes. |
|
||||
|
||||
Mijn oom heeft zijn eigen Adres opgegeven ( Hij woont in Engeland ) Kan dit nog problemen veroorzaken "? Zoals iets met een Abbonement ?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
mvg patrick |
|
|||
|
|||
Hoi Patrick,
ze hebben er verschilende nummers dat is juist. maar voor de mensen die meelezen vergeet de landcode niet juiste nummer vanuit belgie toch is 00-44-8701/682.319. De naam van de dame is AMNA ALI. Of ze nu alle dagen werkt dat weet ik niet ze was er toch elke keer dat ik naar de winkel ging. Er zijn wel 2 Carhone Warehouse daar in de straat de juiste is 220 Tottenham Court road London W1T 7PZ als je wilt heb ik nog wel een foto op mijn Iphone staan van deze winkel zit juist op de hoek van de straat. Hopelijk heb je hier genoeg aan |
|
|||
|
|||
Citaat:
mvg patrick |
|
|||
|
|||
Ze reserveren geen telefoons. Het is geen speelgoed winkel he.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Als ik haar 2 dagen voordien bel doet ze dat steeds en zo weet ik ook dat ik niet voor niets ga. Weet wel niet dat ze dat in andere winkels doen maar voor mij doen ze het wel. Zie mijn andere berichten om te weten over welke wikel het gaat. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Had gisteren al gebeld en was niet nodig om te reserveren de stock was nog groot genoeg dat ze zeker tot volgende week verder konden. De grote hype van de eerste dagen is alweer voorbij. |
|
|||
|
|||
Tegen hoe laat ga je dan ??
|
|
|||
|
|||
Morgen gaan mijn ouders naar de UK en brengen me 5 Iphone's mee 16gig. Ik ben de mijne (16 gig US) gestolen vorige week in Gent. Dus ik zal nog 4 Iphone's te koop hebben moesten er mensen interesse hebben .
Ze gaan naar de Istore in Kent... ALs ik dit hier goed lees kun je enkel met een CC kaart Iphone's kopen? Aanvaarden ze geen Cash geld? Bedankt! Daniël |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Prijs in Carphone Warehouse : ? €
Betaal middel : ? Hoeveel per persoon : ? duur abonnement na paar maand : ? grtz |
|
||||
|
||||
Citaat:
Prijs: 169 pond (ca. 210-215 Euro) 8GB Betaalmiddel: Creditcard Hoeveel per persoon: Verschilt per winkel/verkoper, officieel wordt er zelfs helemaal niets verkocht aan 'buitenlanders' Abonnement: Geen, tenzij je zo dom bent je telefoon te activeren/abonnement af te sluiten via iTunes (of GertDroge heet)
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Hallo
Nou ik ben net een uurtje terug vanaf engeland. Ik ben zondag vertrokken met de boot van p & o ferries naar een minicruise naar hull. Ik de veronderstelling dat ik weleen iphone kon kopen ben ik 2 verschillende winkels binnen gegaan. Als eerst de O2 winkel. Deze man deed helemala niet moeilijk en gaf me er zo 1 mee totdat het bij de betaling kwam. Je moet dus echt een creditcard hebben of een chip en pin pinpas. Beide heb ik dus niet dus kon ik hem niet mee nemen CASH accepteren ze niet. Daarna ben ik bij de carphonewarehouse geweest. Bij de eerste winkel wilde ze een Uk adres hebben anders kreeg je hem niet mee. Bij een winkel verder op kon ik hem ook gewoon krijgen net als bij 02. Ze noteren alleen je gegevens voor de garantie van je telefoon dus niet voor je contract. Ook hier lukte het niet met de betaling alleen creditcard of Chip en pin pinpas. overigens heb ik met die chip en pinpas heel de dag problemen gehad zelfs in de supermarkt kon je niet met een normale maestro kaart betalen. Zwaar irritant . Uiteindelijk ben ik dus zonder Iphone naar huis gegaan Als iemand binnenkort een keer gaat en wel een creditcard of chip en pin kaart heeft stuur me dan alstublieft een berichtje!! |
|
|||
|
|||
Jammer dat het niet gelukt is, maja je wist natuurlijk al van te voren dat een CC vereist is.
|
|
|||
|
|||
Ai das wel zuur! Toch een beetje jammer dat ze niet gewoon cash accepteren in die winkels hoor.
|
Er zijn 5 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 5 gasten) |
|
|
|