iPhone UK discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) Dat denk ik niet,want dan staat het allemaal op zijn naam.....
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Dat denk ik niet,want dan staat het allemaal op zijn naam..
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Wat staat er dan allemaal op zijn naam? Want als je het zelf koopt kan je toch ook niet veel invullen?
En die kennis gaat naar Oxford. Welke winkels kan ik heen? O2 en Carphone Warehouse? of zijn er nog meer? en weet iemand welke verkopers niet moeilijk doen (ervaring)? |
|
||||
|
||||
Dat zal wel meevallen; Degene die de telefoon koopt hoeft niet dezelfde te zijn als de persoon die het abonnement gaat afsluiten. Dit omdat je het abonnement niet in de winkel afsluit, dit doe je thuis via iTunes. Misschien is de enige beperking dat er gechecked word of je niet meer dan 5 iphones op dezelfde creditcard gekocht heb, o.i.d.
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
invoer van iphone
even een vraagje. Ik ken iemand die in london woont. Deze zou een iphone kunnen opsturen.
Nu mag je binnen de EU goederen in bagage gewoon meenemen. Hoefje dus niet aan te geven bij douane. Als iemand nu een pakket verstuurd. is dit dan het zelfde? Heeft immers verzendadres London, engeland naar Lisse Nedrland. alvast bedankt.
|
|||
|
|||
Geen probleem, kan gewoon verzonden worden.
|
|
|||
|
|||
iemand al andere ervaring wat betreft betalen in engeland??behalve met de CC creditcard dus??
|
|
|||
|
|||
Een kennis van mij uit Londen is vandaag eens gaan kijken en ze wouden niet verkopen zonder abonnement en slechts 1 per klant
|
|
|||
|
|||
het is normaal dat ze niet zonder abonnement verkopen maar het abonnement activeer je thuis en als je die dus unlocked dan is er geen probleem meer.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Maar daar kosten ze 269 en geen 169, dus daar heb je niet aan. Je moet echt in de o2 shop zijn of the carphone warehouse.
|
|
|||
|
|||
Weet ik, maar ik gaf antwoord op zijn vraag hoe het bij de Apple store zelf zit .
|
|
|||
|
|||
Weet iemand wanneer de aplle stores hun prijzen gaan wijzigen ?? ....
|
|
|||
|
|||
Denk niet dat ze dat zullen gaan doen, is al eerder in dit topic voorbijgekomen als het goed is.
|
|
||||
|
||||
Dus : Wie heeft er al een iPhone bij The CarPhone Warehouse voor 169 pond meegekregen ?
|
|
|||
|
|||
Op pagina 24 staan er al 2, Eduard en nog 1 als het goed. Als je even verder leest kom je er vast meer tegen.
|
|
|||
|
|||
Hoi allemaal, wil gewoon even mijn ervaring delen met jullie van gisteren 1 dagje Ipone shopping in Londen.
Gisteren uit Calais vertrokken met de Eurostra naar Londen. Aankomst na 1 uur trein en te voet naar Regentstreet. Had mijn vriendin mee en 4 cc kaarten. En een lijst met adressen uit Londen ( evenetjes google en je hebt er genoeg zeker postcodes meenemen) Eerste stop 10 voor 10 bij Carphone Warehouse in de TOTTEHAM ROAD 220. Eventjes wachten tot de winkel open gaat en binnengestapt. Zei de verkoopster dadelijk dat ik uit Belgie was en op zoek naar Iphones mocht dadelijk aan het bureeltje plaatsnemen en de zaken konden beginnen. 2 Iphones per cc kaart was geen probleem. Dus in totaal 8 Iphones mee in 30 min. Wel moeten papier ondertekkenen met de gegvens van de adressen uit engeland die ik van Google had. Is enkel bedoeld voor hun om te kunnen aantonen dat ze deze verkocht hebben, verder wordt daar niets mee gedaan. Als jullie er daar meerdere willen hebben kan de verkoopster ze aan de kant houden tot je erachter komt want de voorraad slinkt snel. Gewoon even bellen naar haar AMNA ALI is haar naam op het nummer 08701-682319 vergeet het voornummer van Engeland niet en haar zeggen dat je doorgestuurd bent van ROBIN meer is niet nodig. Dan verder gegaan naar Oxford street naar de O2 winkels en er daar 1 per persoon en cc kaart meegekregen. Na 30 min de zaak weer binnenstappen en hetzelfde doen, ze zeggen vriendelijk goedendag en stellen verder geen vragen. Ook geen paperen moeten tekenen. Dan verder naar de Apple shop en per cc kaart 5 iphones 16 gig gekocht ook zonder probleem. Terug naar het station met 1 koffer en rugzak door de douane zonder problemen en terug naar huis. Deze morgen en de rest van de dag alle iphones aangepast naar mijn noden zonder probleem met Ziphone 3.0 en aangepast aan nederlandse taal. Hopelijk hebben jullie er wat aan. Groeten, Robin Laatst gewijzigd door barb00sa; 20-04-08 om 21:50. |
|
||||
|
||||
Zo Robin, dan heb je veel geld uitgegeven, ben blij dat het is gelukt, morgen ben ik aan de beurt,maar dan 1 iPhone
|
|
|||
|
|||
Citaat:
hoeveel iphones heb je in totaal gekocht? 15stuks? |
Er zijn 3 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 3 gasten) |
|
|
|