//

iPhone UK

iPhone UK discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) Je bent wel erg wanhopig bezig wanneer je mensen op straat gaat aanspreken om een iPhone voor je te kopen, vind je zelf ook niet?...

Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Rest Europa
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

Discussietools Weergave
Oud 27-04-08, 18:12
soCool's schermafbeelding
soCool soCool is offline
• iOS 8.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows

Standaard

Je bent wel erg wanhopig bezig wanneer je mensen op straat gaat aanspreken om een iPhone voor je te kopen, vind je zelf ook niet?
Advertentie

Oud 27-04-08, 18:13
radicaal_ radicaal_ is offline
• iOS

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door soCool Bekijk bericht
Je bent wel erg wanhopig bezig wanneer je mensen op straat gaat aanspreken om een iPhone voor je te kopen, vind je zelf ook niet?

helemaal niet, ik zou exact het zelfde doen..
ik zoek nu nog steeds een iphone, ik verlaag me liever even en eentje hebben hoor
Oud 27-04-08, 19:49
Downburstx Downburstx is offline
• iOS 4.3.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X

Standaard

Citaat:
Dan kan je het importeren van de Iphone uit het buitenland ook wel wanhopig kunnen noemen. Ik vind het eigelijk wel een goeie tip.
Oud 27-04-08, 20:30
forum.bericht forum.bericht is offline
• iOS 4.0.1
• Ik heb geen iPad

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door opperhoof Bekijk bericht
Ik ben gister naar Dover geweest met de boot vanaf Calais. 4 euro p.p. enkele reis.
Was met een vriend, eerst naar O2, daar begonnen ze te lachen en stuurde ons weg omdat we uit NL kwamen en geen CC hadden. Vervolgens naar CWH, zelfde liedje.
Wij dachten dat we screwed waren, toch maar op de trein naar Folkestone gestapt, van hoop op zegen.
Zelfde liedje bij zowel O2 als CWH.
Wij huilen in het parkje daar, tot we een chickie zagen zitten. He chick,wil je voor ons arme zielige nederlandse studenten ff zo'n iphone kopen...
op die manier 2 gescoord in Folkestone. Toen terug naar Dover, daar opnieuw de stoute schoenen aangetrokken en er op die manier nog 4 gescoord.
Wij terug naar NL met 6 van die dingen, 3 p.p. en heel veel pond lichter!
Ik zou het verhaal opsturen voor het volgende "Broodje Aap" boek.
Oud 27-04-08, 20:33
• iOS 4.0.1
• Ik heb geen iPad

Standaard

Citaat:
Inderdaad. je moet wel heel erg wanhopig een iPhone willen hebben om dat te doen. Wat wordt het volgende? Benen gespreid?
Oud 27-04-08, 21:08
mlam mlam is offline
• iOS 1.0.0
• 5.0.1

Standaard

Is misschien al gebeurd
Oud 27-04-08, 21:29
plasinho plasinho is offline
• iOS 3.1.3
• 4.3

Standaard

zijn ze in de apple stores in londen ook allemaal uitverkocht dan, want die 80 euro maakt me dan ook niet uit
Oud 27-04-08, 21:33
integra NOS integra NOS is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door plasinho Bekijk bericht
zijn ze in de apple stores in londen ook allemaal uitverkocht dan, want die 80 euro maakt me dan ook niet uit

Apple stores zullen wel genoeg voorraad hebben

Daar is die actie niet
Oud 27-04-08, 21:33
Londonforever Londonforever is offline
• iOS 4.3.4
• Ik heb geen iPad

Standaard

100pond = 127 euro (afgerond) ik vraag mij af waar jij die 80 vandaan haalt.
Oud 27-04-08, 23:17
Mitchellx Mitchellx is offline
• iOS

Standaard

Ik heb geen idee over de Apple stores, maar nogmaals, voorraad was het probleem niet. Er waren gewoon telefoons verkrijgbaar.
Ovcer de andere "meningen"
Het zijn zinloze opmerkingen zijn van mensen die lekker veilig vanachter hun computertje zitten te blaten.......
Wanneer je een hoop geld uitgeeft om naar Engeland af te reizen om iPhones te gaan halen en je staat daar en het lukt niet, dan probeer je logischerwijs wat. Maar het is duidelijk dat jullie niet in onze schoenen staan. Dit is tevens het laatste wat ik op dit soort zinloze negatieve en kant nog wal rakende opmerkingen reageer.
Onderbouwde discussies zijn leuk, maar zinloos je menig spuien over iets wat je zelf niet eens hebt geprobeerd lijkt mij in ieder geval nergens over te gaan.

Daarbij is dit een aankoop advies forum en gaat het hier dus juist over.
(Dit zijn al teveel woorden hieraan vuil gemaakt , maar kon het niet laten net als jullie je reactie niet konden laten.... Fijne zondag!!!
Oud 28-04-08, 01:09
integra NOS integra NOS is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad

Standaard

Denk niet dat de mensen die dit hier posten dat slecht bedoelen. Ik vond het helemaal niet te ver gaan, mensen zijn er om elkaar te helpen. Moest ik in jou schoenen gestaan hebben had ik zekers al mijn "charmes" gebruikt om hetzelfde te bekomen

In de Apple stores ga je geen problemen ondervinden, vorige week zonder problemen 4 16gb gehaald in Kent Voor de geintreseerden, das maar 60km van dover.

En nen fijnen maandag gewenst
Oud 28-04-08, 11:04
ray1977 ray1977 is offline
• iOS

Standaard

om iedereen uit de droom te helpen!!!!!

vorige week op werkbezoek in UK en het idee 4 iphones te kopen bij carphonewarehouse dit ivm prijsverlaging en lage pond. Aangekomen in de winkel in Hull (waar er dus 6 carephonewarehouses zitten) werd NL creditcard niet geaccepteerd omdat er een UK address vereist is tegenwoordig. Gelukkig hebben wij daar een zaak en dus een iphone op de zaak en een op de CC van een medewerker kunnen kopen. Let op 3 x verificatie geeist per iphone (dus 3x je CC afgeven creditcheck, betalen en nog iets) + tekenen van contract waarin je aangeeft de iphone binnen 7 dagen te activeren via itunes op 02 netwerk. Gaan wij niet doen natuurlijk maar om even aan te geven dat een reisje wat betreft goedkope iphone bij carphonewarehouse er niet meer inzit.

ps. je krijgt er maar 1 per CC.
Oud 28-04-08, 11:06
• iOS

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door plasinho Bekijk bericht

iphone bij apple gewoon normale prijzen dus geen acties als carphonewarehouse
Oud 28-04-08, 11:42
• iOS 4.0.1
• Ik heb geen iPad

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ray1977 Bekijk bericht
+ tekenen van contract waarin je aangeeft de iphone binnen 7 dagen te activeren via itunes op 02 netwerk. Gaan wij niet doen natuurlijk
"Gelukkig" zijn er veel Nederlanders die geen probleem hebben met valsheid in geschrifte.

Heeft er al eens iemand aan gedacht dat telefoons op basis van IMEI geblokkeerd kunnen worden?
Oud 28-04-08, 12:48
tb158 tb158 is offline
• iOS 3.1.2

Standaard

Ik heb net in Canterbury bij o2 telefonisch een iphone 8gb besteld voor donderdag.
Het ging zo makkelijk, zelfs toen we hadden gezegt dat we uit nederland kwamen, dat Ik me begin af te vragen, of hij daar nog wel 169 pond is..... ( niet gevraagt )
Kwam achteraf pas met dit idee.

Iemand?
Oud 28-04-08, 12:54
lollypop lollypop is offline

• Ik heb geen iPad

Standaard

Citaat:
om iedereen uit de droom te helpen!!!!!

vorige week op werkbezoek in UK en het idee 4 iphones te kopen bij carphonewarehouse dit ivm prijsverlaging en lage pond. Aangekomen in de winkel in Hull (waar er dus 6 carephonewarehouses zitten) werd NL creditcard niet geaccepteerd omdat er een UK address vereist is tegenwoordig. Gelukkig hebben wij daar een zaak en dus een iphone op de zaak en een op de CC van een medewerker kunnen kopen. Let op 3 x verificatie geeist per iphone (dus 3x je CC afgeven creditcheck, betalen en nog iets) + tekenen van contract waarin je aangeeft de iphone binnen 7 dagen te activeren via itunes op 02 netwerk. Gaan wij niet doen natuurlijk maar om even aan te geven dat een reisje wat betreft goedkope iphone bij carphonewarehouse er niet meer inzit.

ps. je krijgt er maar 1 per CC.
Wat gebeurt er dan als je je iphone niet binnen 7 dagen activeerd
Oud 28-04-08, 13:00
• iOS

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tb158 Bekijk bericht
Ik heb net in Canterbury bij o2 telefonisch een iphone 8gb besteld voor donderdag.
Het ging zo makkelijk, zelfs toen we hadden gezegt dat we uit nederland kwamen, dat Ik me begin af te vragen, of hij daar nog wel 169 pond is..... ( niet gevraagt )
Kwam achteraf pas met dit idee.

Iemand?
kun je vergeten als je geen UK resident bent helaas. Wel nog 169 tot begin juni, maar UK postcode vereist helaas en UK cc vereist dus zou het er niet op wagen. Weet niet hoe het bij Apple zelf gaat maar daar zijn ze nog steeds 269 helaas
Oud 28-04-08, 13:11
tb158 tb158 is offline
• iOS 3.1.2

Standaard

Citaat:
kun je vergeten als je geen UK resident bent helaas. Wel nog 169 tot begin juni, maar UK postcode vereist helaas en UK cc vereist dus zou het er niet op wagen. Weet niet hoe het bij Apple zelf gaat maar daar zijn ze nog steeds 269 helaas
Moet geen probleem zijn aangezien mij fammilie daar woont, dus de uk cc gaat wel lukken.
Maar ik had haar gewoon gezegt dat ik van nederland kwam, en zij zei daartegen dat dit geen probleem was om de iphone te kopen.
Oud 28-04-08, 13:56
Grample's schermafbeelding
Grample Grample is offline
• iOS 8.4.1
• Ik heb geen iPad

Stuur een bericht via MSN naar Grample
Standaard

Modbreak:
offtopic berichten verwijderd. Graag ontopic dames en heren.

Oud 28-04-08, 15:04
lollypop lollypop is offline

• Ik heb geen iPad

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Grample Bekijk bericht

Modbreak:
offtopic berichten verwijderd. Graag ontopic dames en heren.

Waarom verwijder je mijn bericht het was on topic
wie kan er mischien een iphone uit engeland meebrengen
Reageren

Er zijn 3 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 3 gasten)

Regels voor berichten