iPhone UK discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) Je bent wel erg wanhopig bezig wanneer je mensen op straat gaat aanspreken om een iPhone voor je te kopen, vind je zelf ook niet?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Je bent wel erg wanhopig bezig wanneer je mensen op straat gaat aanspreken om een iPhone voor je te kopen, vind je zelf ook niet?
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
helemaal niet, ik zou exact het zelfde doen.. ik zoek nu nog steeds een iphone, ik verlaag me liever even en eentje hebben hoor |
|
|||
|
|||
Dan kan je het importeren van de Iphone uit het buitenland ook wel wanhopig kunnen noemen. Ik vind het eigelijk wel een goeie tip.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Is misschien al gebeurd
|
|
|||
|
|||
zijn ze in de apple stores in londen ook allemaal uitverkocht dan, want die 80 euro maakt me dan ook niet uit
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
100pond = 127 euro (afgerond) ik vraag mij af waar jij die 80 vandaan haalt.
|
|
|||
|
|||
Ik heb geen idee over de Apple stores, maar nogmaals, voorraad was het probleem niet. Er waren gewoon telefoons verkrijgbaar.
Ovcer de andere "meningen" Het zijn zinloze opmerkingen zijn van mensen die lekker veilig vanachter hun computertje zitten te blaten....... Wanneer je een hoop geld uitgeeft om naar Engeland af te reizen om iPhones te gaan halen en je staat daar en het lukt niet, dan probeer je logischerwijs wat. Maar het is duidelijk dat jullie niet in onze schoenen staan. Dit is tevens het laatste wat ik op dit soort zinloze negatieve en kant nog wal rakende opmerkingen reageer. Onderbouwde discussies zijn leuk, maar zinloos je menig spuien over iets wat je zelf niet eens hebt geprobeerd lijkt mij in ieder geval nergens over te gaan. Daarbij is dit een aankoop advies forum en gaat het hier dus juist over. (Dit zijn al teveel woorden hieraan vuil gemaakt , maar kon het niet laten net als jullie je reactie niet konden laten.... Fijne zondag!!! |
|
|||
|
|||
Denk niet dat de mensen die dit hier posten dat slecht bedoelen. Ik vond het helemaal niet te ver gaan, mensen zijn er om elkaar te helpen. Moest ik in jou schoenen gestaan hebben had ik zekers al mijn "charmes" gebruikt om hetzelfde te bekomen
In de Apple stores ga je geen problemen ondervinden, vorige week zonder problemen 4 16gb gehaald in Kent Voor de geintreseerden, das maar 60km van dover. En nen fijnen maandag gewenst |
|
|||
|
|||
om iedereen uit de droom te helpen!!!!!
vorige week op werkbezoek in UK en het idee 4 iphones te kopen bij carphonewarehouse dit ivm prijsverlaging en lage pond. Aangekomen in de winkel in Hull (waar er dus 6 carephonewarehouses zitten) werd NL creditcard niet geaccepteerd omdat er een UK address vereist is tegenwoordig. Gelukkig hebben wij daar een zaak en dus een iphone op de zaak en een op de CC van een medewerker kunnen kopen. Let op 3 x verificatie geeist per iphone (dus 3x je CC afgeven creditcheck, betalen en nog iets) + tekenen van contract waarin je aangeeft de iphone binnen 7 dagen te activeren via itunes op 02 netwerk. Gaan wij niet doen natuurlijk maar om even aan te geven dat een reisje wat betreft goedkope iphone bij carphonewarehouse er niet meer inzit. ps. je krijgt er maar 1 per CC. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Heeft er al eens iemand aan gedacht dat telefoons op basis van IMEI geblokkeerd kunnen worden? |
|
|||
|
|||
Ik heb net in Canterbury bij o2 telefonisch een iphone 8gb besteld voor donderdag.
Het ging zo makkelijk, zelfs toen we hadden gezegt dat we uit nederland kwamen, dat Ik me begin af te vragen, of hij daar nog wel 169 pond is..... ( niet gevraagt ) Kwam achteraf pas met dit idee. Iemand? |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Maar ik had haar gewoon gezegt dat ik van nederland kwam, en zij zei daartegen dat dit geen probleem was om de iphone te kopen. |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 3 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 3 gasten) |
|
|
|