//

iPhone UK

iPhone UK discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) iPhone 2 komt naar alle verwachting in Juni....



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Rest Europa
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #721  
Oud 25-04-08, 15:46
soCool's schermafbeelding
soCool soCool is offline
• iOS 8.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Flevoland
Berichten: 520
Standaard

iPhone 2 komt naar alle verwachting in Juni.
__________________
Are you ready for this!
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #722  
Oud 25-04-08, 15:46
Downburstx Downburstx is offline
• iOS 4.3.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Ams
Berichten: 61
Standaard

NOOOOO!!!
Ik net tickets gekocht naar Londen voor 12 mei. Nu is de aanbied dus weg en ik mis de 3G versie in iedergeval (uitgaande dat hij op zijn vroegst 1 Juni komt). Ik zou dus alleen de 269GBP kostende 2.5G Iphone kunnen kopen terwijl er dan zeer binnenkort een 3G uit komt. Als hij 100GBP goedkoper was geweest had ik het erwel voorover om met een 2.5G door het leven te gaan.
Nouja..... het leven zit niet altijd mee
  #723  
Oud 25-04-08, 16:13
soCool's schermafbeelding
soCool soCool is offline
• iOS 8.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Flevoland
Berichten: 520
Standaard

Wat is er mis met de 2.5g? prima telefoon hoor. Die 3g kan je waarschijnlijk pas op 9 juni kopen en bij Nederlandse handelaren in juli. Je bent dus zo 4 maanden verder.
  #724  
Oud 25-04-08, 16:26
Grample's schermafbeelding
Grample Grample is offline
• iOS 8.4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Nederland
Berichten: 1.130
Stuur een bericht via MSN naar Grample
Standaard

iPhones zijn bij CPW en O2 inderdaad zo goed als uitverkocht dus als je speciaal voor een iPhone naar UK gaat dan kun je dat beter even uitstellen.

Carphone Warehouse cleared out of 8GB iPhones


The move made by O2 and Carphone Warehouse to offer Apple's 8GB iPhone for £100 less than the standard price has proved successful - in a week. CW has no more left to sell, and O2's apparently down to the last few.

Both suppliers' websites are current flagging the handset as "out of stock" (CW) and - more ominously - "no longer available" (O2).
Last week, when it announced its cut-price iPhone package, O2 did warn that the £100-off deal would end when stocks ran out.
CW confirmed to Register Hardware this morning that it has indeed sold out of 8GB iPhones across is stores and its website.
However, O2 said that despite having no more 8GB iPhone to sell online, it does have some left in its stores - though it admitted that stocks are "limited".

A CW spokesman tacitly acknowledged that the price-cut had resulted in a "sudden rush" for iPhones, but he refused to be confirm whether the £100 price reduction was entirely to blame for the elimination of the company's iPhone stock - or if the much-rumoured Jesus Phone famine would have got us to this point, at this time anyway.
Earlier today, market watcher Strategy Analytics noted a big decline in world iPhone sales during the past quarter - a dip it blamed on pricing and limited availability.

CW said it was now reviewing its iPhone plans. It wouldn't say whether it will be restocking the 8GB handset and, if it does, whether the new stock will also be sold for £169 a pop.
But with World+Dog eagerly anticipating a 3G iPhone in June, CW and O2 are probably glad to have (almost) cleared their shelves of one of the suddenly somewhat less desirable 2.5G models.

Apple, which is still selling the 8GB phone for £269, can ship 'em out to customers within 24 hours, its UK website said this morning. Both O2 and CW are still offering the £329 16GB iPhone.

Bron: Reghardware
  #725  
Oud 25-04-08, 16:35
forum.bericht forum.bericht is offline
• iOS 4.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 982
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door JANJANNEMANS Bekijk bericht
maar wat misschien nog interessanter is is dat ze eol zijn
eol = end of life
Apple heeft nog nooit van enig produkt aangegeven dat het EOL was voordat het nieuwe produkt geannoceerd was.
  #726  
Oud 25-04-08, 16:39
Grample's schermafbeelding
Grample Grample is offline
• iOS 8.4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Nederland
Berichten: 1.130
Stuur een bericht via MSN naar Grample
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door JANJANNEMANS Bekijk bericht
heb net te horen gekregen dat ze in engeland op zijn, maar nog het ergste is:
ze gaan geen nieuwe bestellen, dus je kan ze alleen nog maar bij de apple winkel halen binnekort
maar wat misschien nog interessanter is is dat ze eol zijn
eol = end of life
dus de 3g komt zeer binnekort?
Waar haal je dat in godsnaam vandaag ? Geen voorraad hebben is niet EOL.
  #727  
Oud 25-04-08, 17:28
JamFish's schermafbeelding
JamFish JamFish is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 73
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Grample Bekijk bericht
Waar haal je dat in godsnaam vandaag ? Geen voorraad hebben is niet EOL.
Hij lijkt gelijk te hebben: Interne memo van O2: einde van 8GB iPhone in zicht? » Nieuws » iPhoneclub.nl

Maar ik hoor ook berichten van mensen die vandaag in London zijn en tegen wie verteld is dat er volgende week wel degelijk nieuwe voorraad binnenkomt.. Allemaal erg vaag.
__________________
MacPro(2010) / MacMini (2009) / MacBook Pro 15" (2009) / Airport Extreme / Airport Express / iPhone 4 32GB (UK) / iPad Wi-Fi 64GB
  #728  
Oud 25-04-08, 17:32
Downburstx Downburstx is offline
• iOS 4.3.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Ams
Berichten: 61
Standaard

Op Ebay zie ik af en toe redelijk uitziende aanbiedingen van Iphones van particuliere verkopers en powersellers. Er staan ook een hoop nep/ oplichterij aanbiedingen bij, maar af en toe biedingen die netjes uitzien en eigen plaatjes en verkopers met een goeie (Iphone) verkoop reputatie. Nu zit ik hier op het verkeerde topic voor Ebay vragen maar ik vroeg me af hoe ze die Iphones zo goedkoop kunnen verkopen? Ik veel Iphone aanbiedingen lopen binnen een paar uur af en gaan weg voor 150/160/170 GBP. De verkopers zijn vaak zelf UKers en verkopen de Iphones alleen binnen de UK. Nu wil ik hierop misschien bieden en het laten bezorgen op een UK adres van een bekende. Nu de vraag: Is het mogelijk dat die UKers die Iphones inkopen voor een lagere prijs dan 169 GBP. Anders zou je denken dat de aanbiedingen zoizo FAKE zijn.
Toch zie je bij de Feedback van de verkopers toch meerdere mensen positief reageren op de Iphone aankoop.


Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door JamFish Bekijk bericht
Maar ik hoor ook berichten van mensen die vandaag in London zijn en tegen wie verteld is dat er volgende week wel degelijk nieuwe voorraad binnenkomt.. Allemaal erg vaag.
Dat hoorde ik ook. Er werdt tegen diegene verteld dat ze nu allemaal uitverkocht waren, maar op zijn vroegst volgende week weer een nieuwe lading zou komen.

Laatst gewijzigd door Downburstx; 25-04-08 om 17:44.
  #729  
Oud 25-04-08, 18:04
Maxman Maxman is offline
• iOS 4.0
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 197
Standaard

Woensdag ticket geboekt eurostar lees je dit bericht

Ik ga morgen. 07.15 vertrekken in nederland 22.45 terug in nederland. vingers crossed dat ze er nog een paar hebben liggen. Heb kaart van london met 12 plaatsen waar ik langs kan om het te proberen

o2 schijnen ze nog niet helemaal op te zijn en die hebben 3 winkels in oxford street
carphone warehouse hebben echt abnormaal winkels in london dus ze hebbben er vast nog wel 1 in een hoekje hebben liggen
  #730  
Oud 25-04-08, 18:46
tb158 tb158 is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 40
Standaard

[quote=J

Maar ik hoor ook berichten van mensen die vandaag in London zijn en tegen wie verteld is dat er volgende week wel degelijk nieuwe voorraad binnenkomt.. Allemaal erg vaag.[/quote]

Laten we het maar hopen Want ik ga volgende week dinsdag, van dover tot aan hull naar allerlei O2 en carphonewarehouses :
  #731  
Oud 25-04-08, 19:03
JamFish's schermafbeelding
JamFish JamFish is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 73
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Downburstx Bekijk bericht
Op Ebay zie ik af en toe redelijk uitziende aanbiedingen van Iphones van particuliere verkopers en powersellers. Er staan ook een hoop nep/ oplichterij aanbiedingen bij, maar af en toe biedingen die netjes uitzien en eigen plaatjes en verkopers met een goeie (Iphone) verkoop reputatie. Nu zit ik hier op het verkeerde topic voor Ebay vragen maar ik vroeg me af hoe ze die Iphones zo goedkoop kunnen verkopen? Ik veel Iphone aanbiedingen lopen binnen een paar uur af en gaan weg voor 150/160/170 GBP. De verkopers zijn vaak zelf UKers en verkopen de Iphones alleen binnen de UK. Nu wil ik hierop misschien bieden en het laten bezorgen op een UK adres van een bekende. Nu de vraag: Is het mogelijk dat die UKers die Iphones inkopen voor een lagere prijs dan 169 GBP. Anders zou je denken dat de aanbiedingen zoizo FAKE zijn.
Toch zie je bij de Feedback van de verkopers toch meerdere mensen positief reageren op de Iphone aankoop.
Voor zover ik weet is er geen 'eerlijke' manier om goedkoop iPhones in te kopen. Ik snap dan ook niet hoe dit kan, ik verbaas me er ook over.
Als iemand die wel weet, wil ik het ook graag weten...
  #732  
Oud 25-04-08, 19:17
Downburstx Downburstx is offline
• iOS 4.3.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Ams
Berichten: 61
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door JamFish Bekijk bericht
Voor zover ik weet is er geen 'eerlijke' manier om goedkoop iPhones in te kopen. Ik snap dan ook niet hoe dit kan, ik verbaas me er ook over.
Als iemand die wel weet, wil ik het ook graag weten...
Ik heb een van de Iphone aanbieders een bericht gestuurd. Hij antwoorde hierop, dat hij niet verwachte dat de bieding onder de 169 pond bleef (dat risico nam hij). Dus hij heeft hem dus waarschijnlijk gewoon voor 169 GPB gekocht. Ik zie nu net ook pas dat de meeste Iphones die hij verkocht heeft voor ca 210 tm 250 GPB de deur uit zijn. Dus hij maakt er wel winst op (uitgaande dat hij ze voor 169 inkoopt)
  #733  
Oud 25-04-08, 19:34
opperhoof opperhoof is offline
• iOS 1.1.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 17
Standaard

Ik ga dus morgen naar dover/ folkestone en Deal, hopen dat ze bij o2 nog genoeg hebben. Ga met een vriend en samen willen we er 6 mee terug nemen, dust... fingers crossed...
  #734  
Oud 25-04-08, 19:37
tb158 tb158 is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 40
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door opperhoof Bekijk bericht
Ik ga dus morgen naar dover/ folkestone en Deal, hopen dat ze bij o2 nog genoeg hebben. Ga met een vriend en samen willen we er 6 mee terug nemen, dust... fingers crossed...
denk niet dat je met veel zult terug komen, want ik had een mail gestuurt naar CWH om te kijken of er nog iets want in een rond dover. ( ga volgende week zelf)
Maar helaas niets..... Ook niet in de omringende steden.
  #735  
Oud 25-04-08, 19:51
swoek swoek is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 18
Standaard

Ik heb net weer gesproken met een vriend, die nu in Londen zit, wilde voor mij vandaag bij een O2 store een iPhone 8Gb kopen, die vandaag weer geleverd zouden worden. Maar helaas heeft die knul die dat tegen hem gezegd had zich vergist in de dag. Donderdag was de levering gekomen en dezelfde dag alweer uitverkocht. Hij verzekerde dat a.s. maandag er weer een levering zou komen voor de geldende actieprijs van GBP 169,-...
  #736  
Oud 25-04-08, 20:39
M3 SMGII M3 SMGII is offline
• iOS 4.0.1
• 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 92
Standaard

hebben jullie al geprobeerd in Ierland?Dublin ofzo?Of geldt die actie daar niet?
  #737  
Oud 25-04-08, 21:16
emperorra emperorra is offline
• iOS 2.0.1
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 16
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door M3 SMGII Bekijk bericht
hebben jullie al geprobeerd in Ierland?Dublin ofzo?Of geldt die actie daar niet?
Dublin is geen UK (Verenigd Koninkrijk= Schotland, Wales, Engeland, Noord-Ierland en nog een aantal eilanden)
  #738  
Oud 26-04-08, 00:19
Jazar Jazar is offline
• iOS
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 4
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Downburstx Bekijk bericht
Ik heb een van de Iphone aanbieders een bericht gestuurd. Hij antwoorde hierop, dat hij niet verwachte dat de bieding onder de 169 pond bleef (dat risico nam hij). Dus hij heeft hem dus waarschijnlijk gewoon voor 169 GPB gekocht. Ik zie nu net ook pas dat de meeste Iphones die hij verkocht heeft voor ca 210 tm 250 GPB de deur uit zijn. Dus hij maakt er wel winst op (uitgaande dat hij ze voor 169 inkoopt)
Ja je moet je ook niet vergissen in die late uurtjes, dan wordt er het meest geboden. Vroeger werd er ook veel 'gesniped' op de laatste seconden maar dat is volgens mij al aangepakt.

Goed nieuws dat er weer voorraden binnenkomen, hebben sommigen hopelijk niet voor niets een kaartje gekocht .
  #739  
Oud 26-04-08, 08:32
brederode brederode is offline
• iOS 4.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: haarlem
Berichten: 8
Standaard

Ik heb een week geleden 2x2 iphones gekocht bi CW bij Victoria Station (328 Vauxhall bridge) tel 08701682 012

2 hele leuke Hindu st. jongens, behulpzaam, alles uitgelegd. met cc VISA betaald.
Dit is een klein winkeltje dat een beetje verstopt zit. Ze wilden toen voor mij nog extra iphones bestellen maar (stom) heb ik dat niet gedaan.Je kan van te voren bellen dus misschien de moeite waard. succes
  #740  
Oud 26-04-08, 10:03
deuxani's schermafbeelding
deuxani deuxani is offline
• iOS 11.0.2
• 11.0.2
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 144
Standaard

Mijn oom heeft deze woensdag nog 2 iPhones gekocht in London in 2 verschillende O2 winkels, dus ook ik acht de kans aanwezig dat er nog een klein aantal winkel een snel dalende (maar dus niet lege ) voorraad hebben.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:16.