//

iPhone UK

iPhone UK discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) Zijn er nu nog wel of geen Iphones meer bij de O2 / Carphone Warehousevoor €169 of gaan bovenstaande berichten over de applestore? Ik heb ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Rest Europa
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #861  
Oud 06-05-08, 20:09
been been is offline
• iOS 4.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 3
Standaard

Zijn er nu nog wel of geen Iphones meer bij de O2 / Carphone Warehousevoor €169 of gaan bovenstaande berichten over de applestore? Ik heb wat Ned vrienden die voor zaken naar Londen heen en weer pendelen en wel in het bezit zijn van uk cc en postadres

Laatst gewijzigd door been; 06-05-08 om 21:04.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #862  
Oud 06-05-08, 20:18
klarksken klarksken is offline
• iOS 2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: belgië
Berichten: 7
Standaard

geen
op de site staan ze out of stock (CWH) zowel de 8 als 16GB
O2 heeft enkel nog 16GB (vorige week gebeld)
apple heeft zowel de 8 als 16GB resp 269 en 329 pond
grt
  #863  
Oud 08-05-08, 12:31
tb158 tb158 is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 40
Standaard

Kom net uit engeland, heb zo'n 15 stores van o2/carphonewarehouse bezocht.
Vanaf dover tot aan Hull, en het is hopeloos. Ik zelf had er 1 besteld bij de 02 via de telefoon. Dus die kregen we gewoon mee. ( in scunthorpe ). gwn met NL cc kunnen betalen.
En ook in scunthorpe hadden ze er 1 laten komen vanaf een andere store. Met veel geluk meegekregen , omdat toen we erheen gingen om hem op te halen, mijn oom mee was ( engelsman) om voor zichzelf een nieiuwe mob te kopen. Ze accepterenden geen NL cc, dus had me oom maar betaald.

Alle andere 13 stores waren er GEEN mee te krijgen, je kwam eigenlijk gewoon binnen in een winkels en zeiden steenvast Nee, we hebben geen iphones meer en zullen ze ook niet meer krijgen, tot 1 juni.
  #864  
Oud 09-05-08, 00:02
peppelino peppelino is offline
• iOS 1.1.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2008
Berichten: 4
Standaard

Ik ben ook net een 2 uurtjes terug uit londen, was op 2 daagse citytrip. Ondertussen natuurlijk naar Iphone's gezocht. Zoals hierboven gezegd, eigenlijk onbegonnen werk. Maarja ben elke CPW die ik zag binnengelopen en heb er 5 of 6 geprobeerd, allemaal uitverkocht. Op het laatst kwamen we nog een O2 store tegen, ik zei: 8 gig zeker uitverkocht? Maar nee er waren er net een paar binnen gekomen, ze was heel haastig en wilde ze volgens mij graag verkopen. Dus ik 2 meegenomen, 1 voor me broer 1 voor mij 169 pond ps. Zat nog te denken hoe dat nou ging met dat abbo maar ze zei idd dat je het via itunes moest activeren. Heb daar niks getekend, geen papiertje of iets gezien ze heeft niks gezegd en we hebben gewoon met nederlandse creditcard betaald, dat was alles. Ik zat wel een beetje te denken want ik had hie rniks gelezen over mensen die Iphone in O2 store hadden gekocht, maarja omdat ik niks hoefte te doen met abbo dacht ik dat het wel goed zat. Is toch ook gewoon te unlocken deze?

maarja, je hoeft geen reisje meer te plannen want volgens mij had ik gewoon echt geluk
  #865  
Oud 24-05-08, 17:03
brewer brewer is offline
• iOS 4.3.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 4
Standaard

Nergens meer een iPhone voor £169,- te koop? me broertje is nu in Londen met mijn CC...
  #866  
Oud 24-05-08, 18:19
swoek swoek is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 18
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door brewer Bekijk bericht
Nergens meer een iPhone voor £169,- te koop? me broertje is nu in Londen met mijn CC...
Dat kun je misschien nu beter aan je broertje vragen . Maar de kans is erg klein dat je er nu nog 1 te pakken krijgt. Bovendien is het nog moeilijker om er 1 te kopen met een buitenlandse CC. Wie weet heeft je broertje geluk.
  #867  
Oud 26-05-08, 22:59
C. Hoff C. Hoff is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 1
Standaard

Haha, ik heb er vandaag nog 1 gekregen. Twee vrienden hadden 'm meegenomen uit Leeds dit weekend. Het 8GB model (genoeg voor mij aangezien ik ook nog een iPod classic heb) kregen ze zo mee.
  #868  
Oud 05-06-08, 23:33
integra NOS integra NOS is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: België, Eeklo
Berichten: 26
Standaard

Vandaag naar de UK geweest met de bedoeling om 5 Iphone's te gaan halen... Overal uitverkocht! Ook bij de aplle store's zelf. De mensen in apple store zeiden me dat ik in heel de UK geen meer ging vinden. Ze verwachten namelijk dat de ceo van Apple binnenkort de nieuwe Iphone zal aankondigen. Heb even op de site gekeken van apple, zowel uk als us staat er "Ships: Currently Unavailable" Leuk is anders zekers als je er speciaal 500km voor gereden hebt.
  #869  
Oud 05-06-08, 23:45
forum.bericht forum.bericht is offline
• iOS 4.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 982
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door integra NOS Bekijk bericht
Vandaag naar de UK geweest met de bedoeling om 5 Iphone's te gaan halen... Overal uitverkocht! Ook bij de aplle store's zelf. De mensen in apple store zeiden me dat ik in heel de UK geen meer ging vinden. Ze verwachten namelijk dat de ceo van Apple binnenkort de nieuwe Iphone zal aankondigen. Heb even op de site gekeken van apple, zowel uk als us staat er "Ships: Currently Unavailable" Leuk is anders zekers als je er speciaal 500km voor gereden hebt.
Kom, kom, niet zo dramatisch doen!

Als je even de moeite had genomen om hier wat berichten te lezen dan had je exact geweten hoe de situatie is. Vindt jij het overigens logisch om (luttele dagen voor aankondiging nieuwe versie) nog 5 (antieke modellen) te gaan kopen? Vanaf volgende week zijn die voor hele leuke prijzen te koop.

Dus je moet gewoon kwaad op jezelf zijn dat je niet hebt nagedacht.
  #870  
Oud 06-06-08, 13:02
integra NOS integra NOS is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: België, Eeklo
Berichten: 26
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door forum.bericht Bekijk bericht
Kom, kom, niet zo dramatisch doen!

Als je even de moeite had genomen om hier wat berichten te lezen dan had je exact geweten hoe de situatie is. Vindt jij het overigens logisch om (luttele dagen voor aankondiging nieuwe versie) nog 5 (antieke modellen) te gaan kopen? Vanaf volgende week zijn die voor hele leuke prijzen te koop.

Dus je moet gewoon kwaad op jezelf zijn dat je niet hebt nagedacht.

Gij leeft ook goe mee gij met de mensen

Wat hier gepost geweest is dat je geen Iphone's kon meekrijgen voor 169 pond. Bij de Istore waren mijn ouders nog geen maand geleden geweest en er zonder problemen 5 meegekregen.

Die 5 "antieke" modellen waren al verkocht en eigenlijk moest ik er 10 mee hebben want er is nog zoveel vraag naar...

Greetz
  #871  
Oud 06-06-08, 13:10
forum.bericht forum.bericht is offline
• iOS 4.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 982
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door integra NOS Bekijk bericht
Wat hier gepost geweest is dat je geen Iphone's kon meekrijgen voor 169 pond.
Had je toch nog wat eer moeten lezen.


Citaat:
Bij de Istore waren mijn ouders nog geen maand geleden geweest en er zonder problemen 5 meegekregen.
Juist ja, een maand geleden!


Citaat:
Die 5 "antieke" modellen waren al verkocht en eigenlijk moest ik er 10 mee hebben want er is nog zoveel vraag naar...
Greetz
Zoals al meerdere malen gesteld: geen probleem met een weekje of 2 kun je de "antieke" modellen volop krijgen tegen uiterst attractieve prijzen. Gewoon een beetje geduld uitoefenen.
  #872  
Oud 06-06-08, 13:14
integra NOS integra NOS is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: België, Eeklo
Berichten: 26
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door forum.bericht Bekijk bericht


Zoals al meerdere malen gesteld: geen probleem met een weekje of 2 kun je de "antieke" modellen volop krijgen tegen uiterst attractieve prijzen. Gewoon een beetje geduld uitoefenen.

Laat ons hopen
  #873  
Oud 03-08-08, 19:12
emetselaar emetselaar is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Enschede
Berichten: 2
Standaard

Mijn ouders vliegen dinsdag naar edingburgh (schotland) weet iemand of er daar ook een applestore is? En of die daar nog te koop is ? Want ik ga niet via T-mobile een iphone aanschaffen.
  #874  
Oud 11-08-08, 11:51
Modena Modena is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 66
Standaard

Iemand idee over beschikbaarheid oud model & nieuw model in UK?
  #875  
Oud 16-08-08, 23:56
bvoutryve bvoutryve is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 30
Standaard

de applestores hebben geen 1st generation iPhones meer...
  #876  
Oud 20-08-08, 21:04
dennis1614 dennis1614 is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 7
Standaard

En hoe zit dat met je abbonement dat je erby krijgt, gewoon thuis laten liggen ofzo ?
  #877  
Oud 20-08-08, 22:59
bvoutryve bvoutryve is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 30
Standaard

abonnement zal je dubbel en dik betalen en na 18 of 24 maanden vloeken dat je je iPhone meer hebt betaald dan bij losse verkoop in Belgie.
1at generation was eenvoudiger: applestore binnen, emailadres opgeven dat ze je de factuur kunnen mailen en creditcard uithalen. Had je een moeilijkere verkoper, dan vroeg hij je een adres (2x bij me gebeurd), die gaf je en noteerde hij niet eens.
Ultieme truc was (toevallig zelf gevonden) een pak en das aandoen; je kreeg hun mobiel nummer en kon als business klant bestellingen plaatsen...
  #878  
Oud 27-01-09, 00:10
Kimmmeh Kimmmeh is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 7
Standaard

Mensen,

Ik ga vrijdag naar Londen toe voor een weekendje. Via via ben ik op deze site terrecht gekomen omdat ik gehoord had dat de iPhone daar toch wel heel goedkoop is. Toch heb ik wel mijn twijfels...

Voordat ik besluit om hem te kopen wil ik toch 't een en ander weten... Ervaringen van mensen met een 3G uit Engeland... Werkt het internet goed? GPS? Zijn er verschillen met een gewone NLse iPhone? Ofwel: Functioneert het toestel net zoals een legale gekochte? Heeft er iemand recent nog een iPhone uit Engeland gehaald? Zoja, wat zijn je ervaringen ermee? Hier ben ik wel benieuwd naar. Hopelijk kan iemand mij helpen...
  #879  
Oud 27-01-09, 00:17
pposthoorn pposthoorn is offline
• iOS 8.0 beta
• 8.0 beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 164
Standaard

De iphone in de UK is exact hetzelfde als die hier in NL. Alleen de simlock is van een andere provider. Verder is het precies hetzelfde toestel.
  #880  
Oud 27-01-09, 14:59
Kimmmeh Kimmmeh is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 7
Standaard

oke thanks. Als ik nou een iphone koop in de uk, dan wil ik graag mn eigen sim erin kunnen doen van vodafone. Nou kan ik de bomen door het bos niet meer zien. Wat moet ik dan doen? Ik las iets over unlocken en jailbreaken ofzo. Is dit laatste nodig? en/of veilig/moeilijk??

Heeft er iemand nog recent een iPhone in Londen gekocht???
BVD...
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:22.