iPhone UK discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) Lol..de verkopers zetten hun baan op 't spel voor 10 pond.....
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Lol..de verkopers zetten hun baan op 't spel voor 10 pond..
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
alleen ik kon wel met een NL credit in de UK kopen :S
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
De 8 GB is toch uitverkocht in de UK, of heb ik het bij het verkeerde einde?
|
|
|||
|
|||
Dude..ook al geef je 100 pond voor 10 iPhones. Zelfs dan doen ze 't niet. Ze lachen je eerder hard in je gezicht uit..(en zeer terecht). T moet niet gekker worden..'t personeel van Apple stores omkopen voor een iPhone..
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ze hebben duidelijk een waas voor de ogen en zijn maar van 1 ding bezeten en dat is een iPhone en wringen zich dan in alle bochten zodanig dat je je haast begint te schamen ook een iPhone te hebben. |
|
|||
|
|||
Ik hou er maar over op ja
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik veronderstel dat je het hier hebt over Apple Store? daar zijn er inderdaad nog genoeg bij mijn weten.. Ze hadden immers die kortingsactie niet .. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ook met een uk cc geen iphones meer te verkrijgen in carphonewarehouse??
grtz |
|
|||
|
|||
Heb ik niet eens geprobeerd, ik krijg het idee, dat als ze vernemen dat je geen Engelsman bent, ze zowiezo al zeggen dat ze uitverkocht zijn. Of het waar is, ik weet het niet, standaard is dat ze zeggen : uitverkocht in heel Londen!
|
|
|||
|
|||
Citaat:
is inderdaad wel een beetje waar. je moet niet met deze schaarste natuurlijk niet met je Nederlands accent spreken. en...het beleid van één creditcard per klant is puur 'rechtvaardigheid' en geen beperking! wat ik hier lees is dat de winkels dan kunnen zien hoe vaak je met de kaart hebt betaald. not true! ik heb zelf namelijk met één credit card twee telefoons afgenomen, terwijl de winkelier mij vijf minuten eerder mededeelde dat het absoluut niet mogelijk was. vervolgens heb ik gezegd dat ik twee kaarten had en mijn stoute schoenen aangetrokken en met mijn reeds gebruikte kaart betaald. geen melding niets...dus! er zijn nog genoeg telefoons te krijgen! |
|
|||
|
|||
Citaat:
dit vind ik echt supermooi! goed gedaan man
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
emperorra
waar was dit?? ik ga zaterdag naar London kan je me een adresje toesturen aub greetings |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
als je veel familie hebt in Engeland, waarom heb je je iphone('s) dan niet eerder laten halen door hun bij de CWH met korting?
|
Er zijn 3 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 3 gasten) |
|
|
|