//

iPhone UK

iPhone UK discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik denk dat je verzoek weinig nut zal hebben, zeker omdat het op het moment zeer lastig is voor mensen om een ipod mee te ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Rest Europa
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #821  
Oud 28-04-08, 15:06
BiGa BiGa is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 44
Standaard

Ik denk dat je verzoek weinig nut zal hebben, zeker omdat het op het moment zeer lastig is voor mensen om een ipod mee te nemen, de regels zijn namelijk zeer aangescherpt. Ze hebben al moeite om er 1 voor zichzelf mee te nemen, laat staan nog eentje voor jou.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #822  
Oud 28-04-08, 15:19
lollypop lollypop is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 11
Standaard

kan je dan echt nergens meer een iphone 8 gb onder de 300 euro kopen??
  #823  
Oud 28-04-08, 15:21
integra NOS integra NOS is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: België, Eeklo
Berichten: 26
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lollypop Bekijk bericht
kan je dan echt nergens meer een iphone 8 gb onder de 300 euro kopen??

SOrry om je teleur te stellen ma nee... Zie je al genoeg in deze Topic dat het niet meer lukt
  #824  
Oud 28-04-08, 15:46
Farilas Farilas is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 31
Standaard

Ik was van 21-25 april in Engeland.. rondom Londen, niet in londen zelf.
We begonne bij de eerste winkel in Canterbury.. alles ging zo simpel.. vertelde dat we NL waren, nederlandse studenten, dat we verbleven in hotel.
die gast wist dondersgoed dat we gingen unlocken volgens mij.. we konden er zo 2 meenemen (meer niet) ware het niet dat onze pas (ABN AMRO wereldpas) niet werd geaccepteerd. Hadde geen cc bij ons..

CC geprobeert te vragen aan onze leerkrachten (waren met een reis van School.) wouden het niet doen vanwege evt kosten, bang dat ze toch abbo kregen... nja.. daarna nog 4 winkels geprobeert.. 1 ging het net zo makkelijk als ^^ .. de rest was het allemaal: Heb je uk bankpas/credit.. en toen zeide we zegmaar ja om te testen of het daar wel deed.. geen succes..

Uiteindelijk aan onze gastvrouw (we logeerden bij gastgezinnen) gevraagt of ze er 2 voor ons wou kopen.) ze vond het oké .. belde ze ons op dat ze er eerst 1 had, en toen nog 1 wou kopen maar op een ander adres en pas moest zijn, had ze een vriendin moeten halen die er nog 1 kocht..

dus hadde we er uiteindelijk 2. maar er werd dus wel degelijk moeilijk gedaan.

daarna nog 3 winkels geprobeerd om er nog 1 mee te nemen voor een vriend maar tevergeefs..

Dus het word indd lastig..
voor wie de naam van die gozer in Canterbury wil; David neaves, Carphone warehouse, Naast de Morrisson.

we hebbe overigens o2 en carphone geprobeerd.
  #825  
Oud 29-04-08, 23:36
tomic22 tomic22 is offline
• iOS 6.1.2
• 6.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: omg. Utrecht
Berichten: 64
Stuur een bericht via Yahoo naar tomic22
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ronald911 Bekijk bericht
Een vriend van mij kreeg er geen een mee omdat je verplicht met een creditcard moest betalen.
Kunnen ze dit verplichten, want zodoende heb ik na 3 lange maanden wachten nog steeds geen felbegeerde iPhone.. >_<
In Engeland wel. I.t.t België, NL, Duitsland. Maar wel vervelend. Waar was je vriend geweest? En welke winkel? Hadden ze nog voorraad dan?
  #826  
Oud 30-04-08, 01:06
forum.bericht forum.bericht is offline
• iOS 4.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 982
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomic22 Bekijk bericht
In Engeland wel. I.t.t België, NL, Duitsland. Maar wel vervelend. Waar was je vriend geweest? En welke winkel? Hadden ze nog voorraad dan?
In NL mag een winkelier ook eisen dat met (bijv) een CC betaald moet worden. De wet dat papieren geld verplicht was is gelijk met introductie euro afgeschaft. Daarom mag een winkelier zelfs contant weigeren ,aar ook biljetten die hem niet aanstaan of teveel munten.
  #827  
Oud 30-04-08, 02:26
soCool's schermafbeelding
soCool soCool is offline
• iOS 8.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Flevoland
Berichten: 520
Standaard

Een winkelier mag pas contant geld weigeren als hij dit van te voren heeft aangegeven in zijn verkoopvoorwaarden. Anders mag de koper er vanuit gaan dat contant geld geaccepteerd wordt.
__________________
Are you ready for this!

Laatst gewijzigd door soCool; 30-04-08 om 02:28.
  #828  
Oud 30-04-08, 04:05
Quarre Quarre is offline
• iOS 8.1.3
• 8.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Antwerpen (België)
Berichten: 35
Standaard

ben vandaag naar UK gegaan, ze hebben er nog in O2 in ashford, CWH in folkestone, 02 in folkestone krijgt ze donderdag of vrijdag binnen

ENKEL UK credit cards.. das het probleem
  #829  
Oud 30-04-08, 10:32
forum.bericht forum.bericht is offline
• iOS 4.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 982
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door soCool Bekijk bericht
Een winkelier mag pas contant geld weigeren als hij dit van te voren heeft aangegeven in zijn verkoopvoorwaarden. Anders mag de koper er vanuit gaan dat contant geld geaccepteerd wordt.
Er zijn enkele malen rechtszaken geweest hierover en steeds werd de winkelier in gelijk gesteld. Contant geld is wettelijk namelijk geen verplichting meer.


Of het voor elke winkelier verstandig is om beperking te stellen is een heel andere vraag.
  #830  
Oud 01-05-08, 13:26
klarksken klarksken is offline
• iOS 2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: belgië
Berichten: 7
Standaard

ga op 10 mei (volgende week zaterdag) voor enkele uren naar London - kom aan met de eurostar (hoever is dit lopen naar oxford of regent street???)
heeft er iemand nog goede adresjes voor een iphone te kopen of waar ik het meeste kans maak om er een te kunnen/mogen kopen
ALVAST BEDANKT
  #831  
Oud 02-05-08, 04:20
BiGa BiGa is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 44
Standaard

Ik heb vernomen dat er na deze actie van 169 pond, weer een nieuwe actie zal verschijnen. Dat heeft een kennis van mij te horen gekregen via een medewerker van een o2 winkel. Wat de actie precies zal zijn, wou zij helaas niet zeggen. Binnenkort maken ze nog een bezoek aan de winkel om te kijken of ze meer info kunnen krijgen. De huidige voorraad is zo goed als op, komende maandag zal er weer een klein aantal stuks geleverd worden aan de winkels. Meer info heb ik helaas niet.
  #832  
Oud 02-05-08, 11:33
asambasamba asambasamba is offline
• iOS 3.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Berkel-Enschot
Berichten: 25
Standaard

Maar als ik nou iemand ken die in Engeland woont en dus een UK cc heeft, kan hij er zo eentje voor mij halen als hij er een kan vinden toch? En zou hij er eventueel eentje via de site van carphone warehouse kunnen bestellen? Ik had gemaild en ze zeiden dit:
Dear Mr Spapens

Thank you for your email.

I can confirm that the iPhone will be delivered to your UK registered
address if ordered via our website.

If you would prefer to purchase your iPhone in one of our Stores you can
reply back to this email with details of your location and I can advise
which stores have the iPhone in stock in your area.

If there's anything else we can do to help you please reply to this
email.

Regards
Dale Hughes
O2 Customer Services
  #833  
Oud 02-05-08, 11:46
Buffalo Buffalo is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: Tilburg
Berichten: 135
Stuur een bericht via MSN naar Buffalo
Standaard

Nou das een duidelijk mailtje he. Online bestellen kan dan krijg je hem in de UK aan. Kopen in de UK kan ook. Met een UK Cc kan het altijd natuurlijk. Hier moet geen twijfel over zijn. Verder adviseren ze je om een mailtje te sturen bij welke carphonewharehouse je wil gaan komen want dan vertellen ze je ff of er nog voorraad is en ik denk dat als je het vraagt dat ze er nog 1 appart houden ook.
  #834  
Oud 02-05-08, 14:57
JamFish's schermafbeelding
JamFish JamFish is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 73
Standaard

Ik was gisteren in London en heb verschillende CPW vestigingen bezocht. Het goede nieuws: Sommige vestigingen hadden nog 8GB modellen in voorraad, het slechte nieuws: Het is inderdaad volkomen onmogelijk om zonder UK-bankrekening een telefoon mee te krijgen.

By the way, de Apple Store heeft nog zat voorraad en levert nog altijd zonder problemen aan buitenlanders.. maar daar geldt uiteraard de 169 pond actie niet. Helaas.
__________________
MacPro(2010) / MacMini (2009) / MacBook Pro 15" (2009) / Airport Extreme / Airport Express / iPhone 4 32GB (UK) / iPad Wi-Fi 64GB
  #835  
Oud 02-05-08, 16:11
Londonforever Londonforever is offline
• iOS 4.3.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 292
Standaard

Nou, als er binnenkort weer een actie aankomt (dus na 1 juni) dan zal ik er gaan halen met m'n Belgische CC, goedschiks of kwaadschiks!
__________________
Macbook air - iPhone 3G 16GB Zwart - Mac Pro
  #836  
Oud 02-05-08, 17:49
klarksken klarksken is offline
• iOS 2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: belgië
Berichten: 7
Standaard

hallo Jamfish
welke winkels hadden dan nog stock voor de 8G en kon je echt geen kopen , ook niet na een beetje aandringen ?
grt klarksken (ga nl op 10/5 naar London)
ps waar heb je geprobeerd??
  #837  
Oud 02-05-08, 18:06
JamFish's schermafbeelding
JamFish JamFish is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 73
Standaard

De voorraad die ze hebben is erg klein en is vaak dezelfde dag dat ze 'm binnenkrijgen weer weg. Ik had het 'geluk' dat er gisteren weer wat nieuwe waren binnengekomen, bij Notting Hill Gate en op Tottenham Court Rd. Maar ik had er niks aan, want ik kreeg 'm niet mee. Geen onwil bij de verkopers, want die begrijpen het allemaal wel en zal het persoonlijk een zorg zijn wat je met de telefoon doet, maar ze mogen het gewoon niet meer doen. Doen ze het wel, worden ze zwaar gestraft en kunnen ze zelfs ontslagen worden, zo is mij verteld. Je MOET een creditcard hebben die op een UK-adres is geregistreerd, anders krijg je 'm echt niet mee.
  #838  
Oud 02-05-08, 18:18
Londonforever Londonforever is offline
• iOS 4.3.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 292
Standaard

Is er iemand hier die al eens geprobeerd heeft van de verkopers 'een iets toe te steken' maw een bedrag van £10/iphone extra te geven?
  #839  
Oud 02-05-08, 20:03
JamFish's schermafbeelding
JamFish JamFish is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 73
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Londonforever Bekijk bericht
Is er iemand hier die al eens geprobeerd heeft van de verkopers 'een iets toe te steken' maw een bedrag van £10/iphone extra te geven?
Als het inderdaad je baan kan kosten... ok, of het echt zo zwaar opgenomen wordt weet ik niet natuurlijk, het werd me gisteren wel zo verteld. In ieder geval komt de verkoper gegarandeerd in moeilijkheden, dus daar weegt denk ik so wie so geen 10 pond tegenop.
Het is natuurlijk ook niet iets wat je stiekem kan doen, een NL of BE creditcard aannemen als betaalmiddel terwijl dit uitdrukkelijk verboden is. Geen baas die in die smoes trapt..
  #840  
Oud 02-05-08, 22:01
forum.bericht forum.bericht is offline
• iOS 4.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 982
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Londonforever Bekijk bericht
Is er iemand hier die al eens geprobeerd heeft van de verkopers 'een iets toe te steken' maw een bedrag van £10/iphone extra te geven?
Ben je zo wanhopig?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:42.