iPhone kopen in Frankrijk discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) Je koopt of een iPhone op de normale manier die apple graag wil (MET CONTRACT) of een dure die simlock vrij is. Zelfde als voorheen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Je koopt of een iPhone op de normale manier die apple graag wil (MET CONTRACT) of een dure die simlock vrij is. Zelfde als voorheen Duitsland.
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Ik heb nu de Franse iPhone met 1.1.3 en dat werkt prima. Jailbreak en iWorld zijn niet meer nodig, Apple heeft de software aangepast waardoor iWorld niet meer nodig is.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
- Stap 1 tot en met 6, heb je die allemaal ter plekke in Frankrijk gedaan? - Die 100 euro op de prepaid is nodig als 'unlock fee' neem ik aan? - Heb jij echt gewoon je Nederlandse adres opgegeven? Doen ze daar niet moeilijk over??? - Spreken die gasten aan de telefoon een beetje Engels? (Of duits of NL ) - Als ik die iPhone ter plekke in Frankrijk aan mijn Macbook Pro met Mobile Connect Card hang, kan ik hem dan meteen activeren om te gebruiken als iPod? - Kun je hem activeren met je nederlandse iTunes account? - Kun je toetsenbord layout en wijzigen naar US en T9 (waarom is dat eigenlijk nodig met een 'full' keyboard) naar NL? Ik hoop dat je me kunt helpen zodat ik een goede keus kan maken ('Legale' Franse versie of 'minder legale' US versie kopen (ga maandag naar New York)). Thanks! Alexander |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone 4 kopen in Frankrijk/ England | naturel00 | Koopinformatie Rest Europa | 38 | 14-07-10 20:49 |
Iphone kopen via apple frankrijk... | jdjoey | Koopinformatie Rest Europa | 3 | 17-06-10 18:50 |
iphone kopen in frankrijk | 4strokelover | Koopinformatie Rest Europa | 4 | 23-05-08 13:07 |
iPhone kopen in Frankrijk?! | Deedee | Koopinformatie Rest Europa | 12 | 19-04-08 13:32 |
Frankrijk unlocked iphone kopen | nanoman | Koopinformatie Rest Europa | 34 | 12-02-08 01:57 |
|
|