//

iPhone kopen in Frankrijk

iPhone kopen in Frankrijk discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) Je koopt of een iPhone op de normale manier die apple graag wil (MET CONTRACT) of een dure die simlock vrij is. Zelfde als voorheen ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Rest Europa
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 20-01-08, 11:39
Michieldinho Michieldinho is offline
• iOS
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 6
Standaard

Je koopt of een iPhone op de normale manier die apple graag wil (MET CONTRACT) of een dure die simlock vrij is. Zelfde als voorheen Duitsland.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 20-01-08, 12:38
Ocin's schermafbeelding
Ocin Ocin is offline
• iOS 3.1.3
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 178
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Michieldinho Bekijk bericht
Je koopt of een iPhone op de normale manier die apple graag wil (MET CONTRACT) of een dure die simlock vrij is. Zelfde als voorheen Duitsland.
Thanks om dat even op te helderen
  #23  
Oud 20-01-08, 16:05
Michieldinho Michieldinho is offline
• iOS
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 6
Standaard

Ik heb nu de Franse iPhone met 1.1.3 en dat werkt prima. Jailbreak en iWorld zijn niet meer nodig, Apple heeft de software aangepast waardoor iWorld niet meer nodig is.
  #24  
Oud 25-01-08, 22:16
DynamicNL DynamicNL is offline
• iOS 16.4
• iPadOS 16.4
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Maastricht
Berichten: 26
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Michieldinho Bekijk bericht
Het is iets ingewikkelder, dit heb ik gedaan:

1) je koopt voor 649 een iPhone
2) je koopt een opwaardeerkaart EUR 100
3) je stopt de Orange prepaid kaart in je iPhone
4) je waardeert je Orange SIM kaart op
5) je activeert je iPhone met de schermen in iTunes (je moet je creditcard gegevens achterlaten, dit mag ook een Nederlandse of Belgische creditcard zijn)
6) je belt het Franse nummer van orange via het vaste net en geeft het telefoonnummer van je iPhone door. Orange schrijft 100E van je kaart
7) je krijgt naar je Nederlandse adres brief opgestuurd dat het gelukt is
8) je kan in iTunes je iPhone restoren met je Orange SIM-kaart en daarna nogmaals activeren met je Nederlandse SIM kaart

Als het activeren gelukt is moet je je iPhone nog jailbreaken om iWorld te installeren.
Hi Michieldinho... bedankt voor de info. Klint goed, aangezien ik ook steeds meer neig richting deze optie (legale unlocked iPhone die gewoon te upgraden is). Maar een paar vraagjes nog:

- Stap 1 tot en met 6, heb je die allemaal ter plekke in Frankrijk gedaan?
- Die 100 euro op de prepaid is nodig als 'unlock fee' neem ik aan?
- Heb jij echt gewoon je Nederlandse adres opgegeven? Doen ze daar niet moeilijk over???
- Spreken die gasten aan de telefoon een beetje Engels? (Of duits of NL )
- Als ik die iPhone ter plekke in Frankrijk aan mijn Macbook Pro met Mobile Connect Card hang, kan ik hem dan meteen activeren om te gebruiken als iPod?
- Kun je hem activeren met je nederlandse iTunes account?
- Kun je toetsenbord layout en wijzigen naar US en T9 (waarom is dat eigenlijk nodig met een 'full' keyboard) naar NL?

Ik hoop dat je me kunt helpen zodat ik een goede keus kan maken ('Legale' Franse versie of 'minder legale' US versie kopen (ga maandag naar New York)).

Thanks!
Alexander
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone 4 kopen in Frankrijk/ England naturel00 Koopinformatie Rest Europa 38 14-07-10 20:49
Iphone kopen via apple frankrijk... jdjoey Koopinformatie Rest Europa 3 17-06-10 18:50
iphone kopen in frankrijk 4strokelover Koopinformatie Rest Europa 4 23-05-08 13:07
iPhone kopen in Frankrijk?! Deedee Koopinformatie Rest Europa 12 19-04-08 13:32
Frankrijk unlocked iphone kopen nanoman Koopinformatie Rest Europa 34 12-02-08 01:57

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:24.