iPhone 3GS besteld op de Italiaans Apple Store en vandaag gewoon aangekomen. :) discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) same here helaas inderdaad...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
same here
helaas inderdaad |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
moi aussi....
|
|
|||
|
|||
haha iedereen heeft hem ook om 15:20 in de mailbox gehad
|
|
|||
|
|||
Tja, dan ga ik maar zelf naar Italie
|
|||
|
|||
De order staat er overigens nog ongewijzigd in.. Status: nog niet verstuurd
Maar zal um wel niet meer worden |
|
|||
|
|||
Same here!
Toch opnieuw één besteld in de It-store. Misschien dat een ander Italiaantje 'm wel goedkeurt ;-) |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ben ook bezig met een collega die in Belgie werkt een een vriend heeft bij Mobistar, die houdt de voorraad in de gaten en zodra hij er een voor me heeft krijg ik een seintje. |
|
|||
|
|||
Hier is mijn bestelling ook geannuleerd.
Gentile NAAM, Grazie per aver scelto l'Apple Store. Abbiamo individuato un errore nel Suo ordine con numero di riferimento W800000001 L'indirizzo di spedizione e/o il Codice Postale non sono corretti/validi, quindi, non potendo processare il Suo ordine, esso e' stato cancellato. La invitiamo cortesemente ad effettuare di nuovo l'ordine fornendo un indirizzo di spedizione e/o un Codice Postale validi. Cordialmente, Apple Store Geachte NAAM, Wij stellen het op prijs dat u voor de Apple Store hebt gekozen. We hebben echter een fout ontdekt in uw bestelling met referentienummer W800000001 Het verzendadres en/of de postcode zijn onjuist en/of ongeldig en daardoor kunnen we uw bestelling niet verwerken. We verzoeken u vriendelijk om uw bestelling opnieuw te plaatsen, maar dan met en correct verzendadress en/of de juiste postcode. Met vriendelijke groet, De Apple Store |
|
|||
|
|||
Bestelling geannuleerd
Dit begrijp ik niet. Kreeg ook zo'n mail uit Italië, heb het adres aangepast, krijg vervolgens een mail met de tekst: 'Le modifiche da Lei apportate al Suo ordine sono state registrate con successo', dus dat de wijziging succesvol is doorgevoerd, kijk bij bestelstatus en die meldt: 'Anultato', geannuleerd.
Het was mooi om even te dromen... |
|
|||
|
|||
Voor wie hem wel geleverd krijgt of heeft gekregen, kijk hier eens :iFUN.de/iPhone :: Alles zum iPhone − Unbestätigt und verwirrend: eMail zum Italo-iPhone
Ben benieuwd of het mailtje echt is |
|
|||
|
|||
Bij mij ook gecanceld. Helaas pinda....
|
|
|||
|
|||
idem!!
Shit man! |
|
|||
|
|||
wijziging succesvol doorgevoerd, maar toch ANNULATO... :-(
|
|
|||
|
|||
Vanmiddag om 1600 besteld, netjes bevestiging gekregen en verder nog niks gehoord. Hoe lang na de bestelling werd ie geannuleerd ?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Hier om 19.28u besteld, de volgende dag om 15.17u de annulering gekregen.
|
|
||||
|
||||
Hier ook nog een doorgevoegde adreswijziging die uitloopt op geannuleerd
|
Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPad besteld bij de Apple Store - ervaringen | spiner | iPad algemeen | 162 | 03-09-10 19:54 |
iPhone 4 vandaag besteld morgen in huis | iDavid | Koopinformatie Nederland | 4 | 18-08-10 22:54 |
App Store is in het Italiaans | AnyGivenSunday | iPhone Apps | 4 | 26-02-09 22:42 |
|
|